Paljon olen lukenut positiivisia kokemuksia netistä ritalinin ja concertan käytöstä ASseilla.
Mulla on nyt masennuslääkekuuri menossa ja kohta olis kontrollikäynti lekurissa. Kannattaiskohan koittaa mainita että saattais olla mahdollisesti ADD/ADHD niin ehkä pääsis kokeileen noita "apteekin amfetamiineja"?
metyylifenidaatti
4
786
Vastaukset
- milläköhän lääkärillä
käyt? Jos se on psykiatri tai tavallinen yleislääkäri niin se sanoo: Ihanko totta, eiköhän jatketa tätä samaa lääkettä vaan". Tarvii luultavasti neuropsykologiset testit että voi tehdä neurologisen diagnoosin. Itsellenikin maistuisi noi ritalinit, no ei. Kestän tätä helvettiä ihan mieluusti koska lääkkeitten sivuoireet tulee mulla aina hyötyjä kovempina. Yritän tehdä maailman itselleni sopivammaksi ja oma elämä on remontissa.
- fsdafdsafsd
Mulla on nuo cipralexit kyllä vieny elämää huomattavasti positiivisempaan suuntaan, sivuvaikutukset jotka tulee yleensä hetken päästä lääkkeen nauttimisesta ja kestää vain vähän aikaa (jotain sen tapaista kuin verensokerit laskisivat) ovat pieni paha siihen verrattuna että mieliala on taas ylhäällä.
Kuis sitten, millaiset sivarit saat metyylifenidaatista, vai ootko kokeillut sitä? - luultavasti
fsdafdsafsd kirjoitti:
Mulla on nuo cipralexit kyllä vieny elämää huomattavasti positiivisempaan suuntaan, sivuvaikutukset jotka tulee yleensä hetken päästä lääkkeen nauttimisesta ja kestää vain vähän aikaa (jotain sen tapaista kuin verensokerit laskisivat) ovat pieni paha siihen verrattuna että mieliala on taas ylhäällä.
Kuis sitten, millaiset sivarit saat metyylifenidaatista, vai ootko kokeillut sitä?koska kokeiltu on vain tavallisia masennus- ja ahdistuslääkkeitä sekä neuroleptejä. Pahoinvointia, aggressiivisuutta, itsemurha-ajatuksia, neurolepteistä kaiken maailman vääntöoireita.
- Per Aspera
luultavasti kirjoitti:
koska kokeiltu on vain tavallisia masennus- ja ahdistuslääkkeitä sekä neuroleptejä. Pahoinvointia, aggressiivisuutta, itsemurha-ajatuksia, neurolepteistä kaiken maailman vääntöoireita.
Jos ritalinia käyttää tarpeeseen ja lääkärin ohjeen mukaisesti, niin sillä ei pitäisi olla mainittavia sivuvaikutuksia. As-henkilö hyötyy parhaiten yleensä pienemmästä annoksesta kuin adhd diagnoosin omaava.
Metyylifenidaattia sisältävät lääkkeet vaativat erikoisluvan, ns. "huumereseptin". Kaikilla lääkäreillä ei edes ole oikeutta kirjoittaa sitä ja sitä saadakseen potilaalla pitää olla ad/hd, asperger tai narkolepsia-diagnoosi ja siis pitää käydä neuropsykiatrisissa tutkimuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978