Onko tullut muille postia arvon puolustusvoimilta kertausharjoituksiin.Hassu tilanne sinänsä,kun tuli mulle kahdet kutsut muutaman päivän välein.Huhtikuulle ja toukokuulle.Ei ole tässä nyt muuta vaihtoehtoa,kuin reservistä kieltäytyminen.Loppuu se postin tulo puolustusvoimilta.Ei enää jaksa niitä satuja kuunnella,että nyt se vihollinen taas tulee!!!Uskookohan ne kapparit ihan oikeesti omiin satuihin????
Kertausharjoitukset-09
4
2558
Vastaukset
- ei nappaa myöskään.
Kiinnostaa kiviäkin. Elättelin jo toiveita, että ovat minut unohtaneet. Olin kyllä palvelusaikanakin melkoisen hankala tapaus.
- teillekin
molemmille näköjään oikeen hyvää hiukan pidemmätkin kertaukset!
- sasasasasasasas
teillekin kirjoitti:
molemmille näköjään oikeen hyvää hiukan pidemmätkin kertaukset!
Miksi tekisi hyvää? Mitä hyötyä siitä voi työssä käyvälle ihmiselle olla joita ei kiinnosta aikuisena pyssyleikit?
Ai niin, mutta tässähän haetaankin maan ja valtion etua, ei yksittäisen ihmisen... eli kysymys kuuluu edelleen miten se kertaus tekisi meille hyvää? :/
- Oikeestaan
Jos olet ali-/upseeri tai kuski niin eipä tossa mitään ihmeellistä ole, mutta jos olet normi sotilas niin sitten kyllä ihmettelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368