Vart bär världen?

Ja heter Allan

Jag är 81 år gammal. Min mamma är intagen på ålderdomshemmet. Hon fodrar rena skurade mattor i havsvatten till julen ock midsommaren. Nu orkar jag inte mera. Jag satte in en annons i ortstidningen om hjälp. Den första som ringde var en Heidi. Hon ville gärna hjälpa till, men hur skurar man mattor? Otroligt, men jag skall lära henne.

6

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allanpallan

Hörru Allan, hur gambel e din morsa - om du e 81 ????????????????????

• Allan.

Hon är 18 år ock 2 månader äldre en jag.
        I somrast tvättade jag ensam hennes mattor, men nu tog dom mitt körkort bort, så jag slipper inte till stranden ensam.

• "Farfar"
        Allan. kirjoitti:

Hon är 18 år ock 2 månader äldre en jag.
        I somrast tvättade jag ensam hennes mattor, men nu tog dom mitt körkort bort, så jag slipper inte till stranden ensam.

Kanske en rullator vore nåt att tänka på med el motor miljövänlig !!!!!

• Allan.
        "Farfar" kirjoitti:

Kanske en rullator vore nåt att tänka på med el motor miljövänlig !!!!!

på marknaden el-rullator som orkar 110kg 4 mattor 18 km? Fin´s de el-skurborstar?

• Allan. kirjoitti:

på marknaden el-rullator som orkar 110kg 4 mattor 18 km? Fin´s de el-skurborstar?

Det går bättre att köra dom här mattorna med häst.

• Allan.
        svartepetter kirjoitti:

Det går bättre att köra dom här mattorna med häst.

Midsommaren kommer. Mamma somna bort. Jag har plastmattor som inte behöver skuras. Frid ock fröjd å trevlig kommande sommar. Tack Heidi för ett gott försök.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe