Miten Skorpioni-nainen suhtautuu

mieheen/miesystävään

jolla ei ole ollut seksisuhteita elämässään ennen häntä? Eli kyseessä on kokematon mies? Skorpioni-naiset mieluiten valitsee kumppanikseen miehen, joka on hyvä sängyssä?

Miten sitä voi olla hyvä, jos ei ole kokemusta? Eli miten tämä kokemattomuus pitäisi kertoa naiselle? Taitaa olla vähän noloa, vaikka itse pidän kovasti naisesta...

Pitääkö Skorpioni-nainen kokematonta miestä nössönä?

18

2841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sk-nainen

      Erikoistahan se on mutta kertahan se on ensimmäinenkin.
      Ei se kuitenkaan sen huonommaksi
      tee.Harjoitus tekee mestarin ja kyllä luonto
      tikanpojan puuhun ajaa.
      Seksi taitaakin olla "laji"jonka nopeiten oppii.
      Sitäpaitsi seksi ei ole se päällimmäinen asia
      mistä naiset ensiksi pitää vaan hyvä olo kumppanin
      seurassa ja läheisyys.Loppu kyllä hoituu.
      Älä nyt ota liian vakavasti kokemattomuuttasi.
      Kerro se sopivan tilanteen tullessa jos tunnet
      tarvetta kertoa uskon että kumppanisi on vaan
      ihan otettu..muutahan tässä ei osaa sanoa.
      Ja sitten en ole huomannut eroa ensikertalaisen
      ja kokeneen välillä.
      Kun rakastelet ekan kerran haluat heti uudelleen
      ja toisella kerralla jo osaat muista huomioida
      naisesi myös kyselemällä mistä hän pitää.
      En tosiaan ole seksitohtori.s-n

      • Ketjun aloittaja

        Jotenkin naisen reaktio vaan mietityttää, koska hänellä on ollut suhteita ennen mua, itselläni ei ole ollut edes tyttöystävää ennen tätä nykyistä. Toki asiasta ei välttämättä tarvitse sanoa sanaakaan, ei sillä itseasiassa ole merkitystä, sillä suhteemme toimii muilta osa-alueilta loistavasti.

        Jokatapauksessa kiitoksia vastauksestasi, oli siitä jotain apua :D


    • skorpioni-nainen

      Kyllä skorpioni näkee suhteessa yleensä paljon vahvemmin sen henkisemman puolen merkityksen kuin moni muu merkki. Seksi ei ole parisuhteessa elävälle skorpionille pelkkä fyysinen suoritus jonka voi suorittaa vain komean, kokeneen machomiehen kanssa, vaan sen on nimenomaan sitä henkistä yhteyttä ja intohimoa jota skorpparinainen haluaa viestittää rakastetulleen (ja odottaa myös samaa toiselta).

      Moni skorpioni arvostaa yksiavioisuutta, pitkää, kestävää suhdetta. Ei me pelailla ihmisillä ja odoteta elämältä pelkkää flirttipelailua ja seksiä vieraiden ihmisten kanssa. Uskon siis, että skorpioninainen osaa arvostaa sinussa sitä kokemattomuutta ja sitä, ettet ole jyystänyt satoja naisia ennen häntä. Ainakaan minun ei tarvitse miettiä kahteen kertaan, jos vaihtoehtona on kokematon mies tai joku ihmeen naistennaurattaja joka kaataa naisen kuin naisen sänkyynsä.

      Skorpioni on hyvin seksuaalinen, se on enemmän kuin totta. Seksi on meistä kiehtovaa ja kiinnostavaa, se ei ole pelkkä hupijuttu eikä sen kanssa jaksa skorpioni olla pinnallinen, ja voito olla varma ettei skorppari seksistä pihtaakaan (ellei ole syytä...) :)

      • scorpion lady 87

        olen samaa mieltä.. Skorpioni nainen osaa arvostaa miestä jolla ei muita naisia ole ollut. Olen mieheni ensimmäinen ja olin eks poikaystäväni ensimmäinen.. On itseasiassa kivaa olla se ensimmäinen ja "kokenut" ja antaa miehen hämmästyä uudelleen ja uudelleen käsissäni.. :) ja eipä ruoki ekstyttöystäväsi mustasukkaisuutta.. :)


    • skorpioni nainen

      pitää tosiaankin. skorpioni nainen tarvitsee kokeneen miehen. kokemattomat eivät osaa tyydyttää tarpeita. mut eiköhän sitä jossain vaiheessa nekin opi sen taidon.

    • Redness85

      No itse olin myös kokematon silloin vaikka olinkin jo aikuinen. Mitä teknisiin asioihin tulee niin ne kyllä oppii aika pian että se persoona ja tunne on paljon tärkeämpiä tekijöitä minulle. Vaikka se menikin muutaman kerran koheltamisen puolelle, ei tullut mieleenkään vaihtaa miestä. Minusta onnistuminen sänkypuuhissa perustuu parin tunnelataukseen, senhetkiseen mielialaan ja siihen pystyykö mies luomaan tunnelman jonka ansiosta on ihanaa harrastaa seksiä. Kokemuksen merkitys jää kyllä sinne jonnekin taka-alalle, koska joka kerta joudut muutenkin opettelemaan uusia asioita. Se mikä toimii jollain ei ehkä toimi seuraavalla. Oli jopa suorastaan kiihottavaa kuinka mies keksi uusia tapoja tyydyttää koska ei ollut juttunut johonkin tiettyyn kaavaan. Mielestäni kokemattomuus ja nössöys eivät kulje käsi kädessä koska jokainen on joskus ollut kokematon.

      Tietenkin jos nainen on yhden illan jutun perään, siinähän ei ole aikaa opetella paljoakaan. Silloin ymmärrän jos nainen haluaa kokeneemman tekijän. Mutta en tiedä mitä itse haet, yhden illan huumaa vai elinkumppania.

    • skopu69

      vastaan, että minulle henk.koht on tuollainen suhde ollut ja jotenkin olin ylpeä saadessani opettaa tuota poikaa. Tunsin itseni jollain tapaa vahvaksi. Ehkä jo siksikin, että tuo poika oli minua muutaman vuoden nuorempi. Jotenkin sain pojan "koukkuuni" ja palvomaan itseäni. Nyt jälkeenpäin ajatellen se tuntuu lapselliselta. Edelleen tuo mieheksi varttunut poikanen katsoo minua samalla palvovalla katseella, vaikka aikaa on kulunut 20 vuotta.

    • Kokemusta on

      Voi hyvä miesi!
      Skorppari on sinulle juuri oikea nainen ensikertalaisena/kokemattomana.
      Skorppari mimmi kyllä opettaa miten, kuinka ja mikä parasta on. No nössönä ei ainaskaan. Voi teitä, ja takaan että hauskaa tulee...

    • 00

      Ei se pidä nössönä. Kyllä se siitä lähtee. Tämä kokemus ja kaikki. Elämä ei ole seksi ja seksi. Elämä on. Sori, että häätyy mennä ohravellilounaalle.

    • MasterZeromus

      Ensinnäkin he kummastelevat sille että olet kokematon ja toiseksi heillä on haarat levällään kaikille miehille. Flirttaileminen ärsytyksen vuoksi onnistuu ja he voivat iitsekkin valehdella olevansa kokemattomia vaikka olisivat olleet kymmenien jos ei satojenkin kanssa. Joo, ja sitten se miehekkyys! He haluavat itse olla se miespuolinen suhteessa kuin suhteessa. Naisellista perinteellisellä merkityksellä en ole vielä skorpparinaista tavannutkaan.

      Tää on karmeaa tekstiä jopa minulle rapumiehelle.

      • Minä, skorppari

        Joo-o, rapua tuntuu kauhistuttavan skorpparinaiset. Mitähän rapumiehet seksissä pelkää? Heitä tuntuu se kiinnostavan kovasti, mutta tuntuvat vihaavan vahvaa seksualisuutta skorpparinaisessa. Ravun ja skorpparin lie syytä pysyä kaukana toisistaan, vai mitä? Parempia skorppari-kokemuksia sinulle silti toivottelen ja mukavaa juhannusta!


      • MasterZeromus
        Minä, skorppari kirjoitti:

        Joo-o, rapua tuntuu kauhistuttavan skorpparinaiset. Mitähän rapumiehet seksissä pelkää? Heitä tuntuu se kiinnostavan kovasti, mutta tuntuvat vihaavan vahvaa seksualisuutta skorpparinaisessa. Ravun ja skorpparin lie syytä pysyä kaukana toisistaan, vai mitä? Parempia skorppari-kokemuksia sinulle silti toivottelen ja mukavaa juhannusta!

        Nousu merkitkään tunnu siihen tepsivän!

        Tiedän ainakin ihan kovan skorpparinaisen joka ryyppää, ei pese itseään ja aina vetoaa Jumalaan ja muihin. Ei hän koskaan ole tehnyt mitään eikä sanonut mutta on juoru kello pahimmasta päästä lisäten lapillisen lisää. Häpeilemättään hän sanoo olevansa neitsyt ja nunna ja jehutti ja milloin mikäkin. Isän poismeno otti näköjään niin kovasti että se nainen ei ole siitä lähtien ollut entisensä.

        Joo ja eräs toinen skorpparinainen antaa nuhteetonta kuvaa itsestään vaikka on ainakin sadan kanssa ollut. On hän silti mustasukkainen omasta miehestään vaikka itse suukottelisi toista miestä hänen läsnään.

        Sitten vielä se minun kasvatti äitini joka vilkuili vieraita miehiä ihan miehensä aikana antaen vihjauksia tapaamisesta siinä mukavasti miehensä sylissä istuen.

        Että semmoista..


      • Minä, skorppari
        MasterZeromus kirjoitti:

        Nousu merkitkään tunnu siihen tepsivän!

        Tiedän ainakin ihan kovan skorpparinaisen joka ryyppää, ei pese itseään ja aina vetoaa Jumalaan ja muihin. Ei hän koskaan ole tehnyt mitään eikä sanonut mutta on juoru kello pahimmasta päästä lisäten lapillisen lisää. Häpeilemättään hän sanoo olevansa neitsyt ja nunna ja jehutti ja milloin mikäkin. Isän poismeno otti näköjään niin kovasti että se nainen ei ole siitä lähtien ollut entisensä.

        Joo ja eräs toinen skorpparinainen antaa nuhteetonta kuvaa itsestään vaikka on ainakin sadan kanssa ollut. On hän silti mustasukkainen omasta miehestään vaikka itse suukottelisi toista miestä hänen läsnään.

        Sitten vielä se minun kasvatti äitini joka vilkuili vieraita miehiä ihan miehensä aikana antaen vihjauksia tapaamisesta siinä mukavasti miehensä sylissä istuen.

        Että semmoista..

        No kylläpäs oli synkkiä henkilökuvia. Itselläni tosi kamalia kokemuksia ravuista, narsismia ja ihan halvaannuttavaa kylmyyttä ja empatiakyvyn puutetta. Kaikki me ollaan oman menneisyytemme luomuksia. Kyllä mukaviakin rapuja tunnen, mutta en voi sanoa ymmärtäväni heitä aina. Kyllä ne nousevat merkit vaikuttaa, ja sekoilevat ne ravutkin ja kieltäytyvät AINA tunnustamasta sitä, että heissä itsessään voisi KOSKAAN olla mitään vikaa.Skorppari pystyy tunnustamaan omat alhaisetkin puolensa (joita sinussakin rapu on, kuten meissä kaikissa), mutta rapu ei pystyisi elämään itsensä kanssa, jos hänen pitäisi ajatella, että maailma ei ehkä pyöri hänen tarpeidensa ympärillä ja hän ei ehkä olekaan täydellinen ja puhdas pulmunen.


      • MasterZeromus
        Minä, skorppari kirjoitti:

        No kylläpäs oli synkkiä henkilökuvia. Itselläni tosi kamalia kokemuksia ravuista, narsismia ja ihan halvaannuttavaa kylmyyttä ja empatiakyvyn puutetta. Kaikki me ollaan oman menneisyytemme luomuksia. Kyllä mukaviakin rapuja tunnen, mutta en voi sanoa ymmärtäväni heitä aina. Kyllä ne nousevat merkit vaikuttaa, ja sekoilevat ne ravutkin ja kieltäytyvät AINA tunnustamasta sitä, että heissä itsessään voisi KOSKAAN olla mitään vikaa.Skorppari pystyy tunnustamaan omat alhaisetkin puolensa (joita sinussakin rapu on, kuten meissä kaikissa), mutta rapu ei pystyisi elämään itsensä kanssa, jos hänen pitäisi ajatella, että maailma ei ehkä pyöri hänen tarpeidensa ympärillä ja hän ei ehkä olekaan täydellinen ja puhdas pulmunen.

        Minulla on tuo nousu härkä ja se tuntuu hallitsevan enemmän sitä mitä olen kun tuo rapumaisuus. Myönnän etten osoita tunteitani niin paljon kun ehkä pitäisi mutta kyllä siinä jääräpäisyydessä viisauttakin on. Ei ole tullut ainakaan mentyä liikaa toisten pillin mukaan. Mielestäni rakkaus suhde on ikuinen ilman ex, jälleen avioitumisia ja muuta sellaista.

        Maalatuista naisista en pidä siis yhtään koska saan heistä aivan oikeesti prostituution leiman. Ihminen on itse jumalallinen eikä siinä mitään tekaistuja jumalia tarvita pilaamaan suhteita kun suhteita sen enempää kuin kuolevaisia ihmisiäkään. Jos kestää hyvät puolet niin kestää ne huonotkin. Mitään pääsyä ei ole irti suhteesta omasta mielestäni mutta taas noi muut nousumerkkiset ajattelee toisin jota myös kunnioitan kun ei tarvitse joka päivä olla heidän kanssaan tekemisissä. Ei nouseva rapukaan ihan niin hyviä ole mikäli heidän keskitaivaansa ei ole sama kuin itselläni eli kauris jota saa sitten etsiä tuolta pohjosessa syntyneistä aina tuolta Raahesta alkaen.

        Siis uteliaisuuttaan ajattelin kysyä mikä on nousu merkkisi?


      • Minä, skorppari
        MasterZeromus kirjoitti:

        Minulla on tuo nousu härkä ja se tuntuu hallitsevan enemmän sitä mitä olen kun tuo rapumaisuus. Myönnän etten osoita tunteitani niin paljon kun ehkä pitäisi mutta kyllä siinä jääräpäisyydessä viisauttakin on. Ei ole tullut ainakaan mentyä liikaa toisten pillin mukaan. Mielestäni rakkaus suhde on ikuinen ilman ex, jälleen avioitumisia ja muuta sellaista.

        Maalatuista naisista en pidä siis yhtään koska saan heistä aivan oikeesti prostituution leiman. Ihminen on itse jumalallinen eikä siinä mitään tekaistuja jumalia tarvita pilaamaan suhteita kun suhteita sen enempää kuin kuolevaisia ihmisiäkään. Jos kestää hyvät puolet niin kestää ne huonotkin. Mitään pääsyä ei ole irti suhteesta omasta mielestäni mutta taas noi muut nousumerkkiset ajattelee toisin jota myös kunnioitan kun ei tarvitse joka päivä olla heidän kanssaan tekemisissä. Ei nouseva rapukaan ihan niin hyviä ole mikäli heidän keskitaivaansa ei ole sama kuin itselläni eli kauris jota saa sitten etsiä tuolta pohjosessa syntyneistä aina tuolta Raahesta alkaen.

        Siis uteliaisuuttaan ajattelin kysyä mikä on nousu merkkisi?

        Oma nouseva merkkini on kauris, ja kun se yhdistetään skorppariin, asenne itseä ja elämää kohtaan on vähän ehdottomanpuoleinen ja tiukka. Sitä lempeyttä itseä ja muita kohtaan on tässä syytä opetella. Periaatteidensa mukaan voi elää, mutta joustamaankin on jokaisen pakko oppia, jos ei itse halua oppia, niin taitaapa tuo elämä opettaa. Siksi kai ei kaikki ihmissuhteet olekaan ikuisia, että ihmisten tarkoitus on opettaa toisilleen asioita (itsekunnioitusta, heikkouden ymmärtämistä, puolensapitämisen taitoa jne), ja lyhyetkin ihmissuhteet on siitä syystä arvokkaita. Mutta siinä mielessä ihmissuhteeet ovat ikuisia, että kyllähän jokainen läheinen tuttavuus ihmisen kehitystä ohjaa ja ymmärrystä lisää ja vaikuttaa näin meihin ja ajatteluumme lopun ikämme. Ikuinen ihmissuhde on hieno asia, kun se kohdalle sattuu, ja siihen kai sitä kaikki pyrkivätkin, kaikille se ei vaan onnistu.

        Meikkaaminen on itseilmaisua, eikä kai liiallisesta "maalaamisesta" kukaan tykkää. Mutta joskus, kun naisella on vähän alavireinen tai epävarma olo, meikki on hyvä konsti siirtää huomio pois omasta heikosta kohdasta. Kai ne inkkaritkin käyttivät sotamaalausta vaikuttakseen vahvemmilta ja pelottomimmilta kuin olivat. Noh, onneksi nyt on kesä ja naamat saa toivottavasti pian väriä auringosta, niin ei tarvi "maalata"...


    • --

      ite skorppari naisena olisin ainakin vaan tyytyväinen,jos mies on vielä niin sanotusti kokematon.kyl ne temput äkkii oppii.....nainen voi vähä neuvvoo mistä napista painetaan...kerro avoimesti vaan että olet kokematon.ei ainakaan kunnon nainen sen takia lemppaa.pää pystyyn,kyl se siitä.

    • shifu

      Skorppareista esitetään erikoisia ja myyttisiä väitteitä. Syvällisyys ja rohkeus esimerkiksi eivät kestä aitoa tarkastelua useinkaan. Pelokkaita kuin mitkä ja oikkuavat mustasukkaisena oli syytä tai ei. Ego on kuin pohjaton kaivo ja suoraan verrannollinen ahneeseen taipumukseen pitää miestä henkilökohtaisena hieromasauvanaan. Taitamattomuus säädellä tunteitaan ja ilmaista itseään selkeästi uhmaikäisen tasolla. Todellisuudessa tylsiä tyyppejä jotka yrittävät hirveällä säädöllä hämätä.

    • oinas-

      Kun (oinasmies->) alkoimme tapailla (skorpioninainen-) toisiamme -04. Niin n.3-viikon jälkeen harrastimme vasta seksiä. Olin kokematon. Naisella oli paljon enemmän kokemusta. Ei naista haitannut että olin niin "poikanen". Luultavasti oli mielenkiintoisempaa. Opin hänen kanssaan seksintaitoja.. aivan upeaa intohimoista seksiä.. oikeasti sanoin kuvaamatonta..
      Sitä on jatkunut tähän asti. Parempaa vuosi vuodelta :). Ihana skorpioninainen.
      Kirjoitan tänne lisää... toivottavasti joskus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe