Mikä on paras tapa viettää Uuden Vuoden aatto?
-paikka?
-seura?
-juomat/ruoat?
Paras tapa viettää...
10
3943
Vastaukset
- *HaPPyReD*
Noh, oman kullan kanssa jossain kivassa paikassa :D
- fdlkldkf
Tee kuten 90% suomalaisista ja vedä pääsi täyteen mahdollisimman halvoilla alkoholijuomilla ja tee itsestäsi naurettava pelle.
- Riitu
mennään kahdestaan kullan kanssa mökille tunturiin.ei välttämättä tarvii juomisia.jotai hyvää syömistä kuitenkin. sit on vaan me ja hiljasuus......
- *muija*
Mä ainaki aion viettää uudenvuoden kultani kans ja varmaa kavereidekans josai mökil ryyppäämäs...
paras seura on oma kulta ja kaverit ja paikkana joku mökki tai kaupungil tai josai... - Hiihtäjä
En tiedä onko paras, mutta ainakin hyvä sellainen: hyvä ruoka, monenlainen ulkoilu, istuskelu nuotion tai kynttilän valossa, keskustelut perheen ja ystävien kanssa, yökirkossa käynti, ilotulitus, yhdessäolo.
- _oZ_
Koko uus vuos on aivan turha happening. Jos sitä haluaa juhlia ni suosittelen et sammut 31.12 klo 20.00 mennessä omaan sänkyyn housut kintuissa, pullo rektaalissa ja hiukset yrjössä. Jes!
- Exit only
Paras tapa juhlia uutta vuotta on pullo haitarissa ?!?!?
Sulla on kummalliset tavat ja/tai käsitykset asioista.
Kun kasvat aikuiseksi, niin huomaat, että hauskaa voi pitää monella tavalla. Ihan niin kuin itse haluaa. Ilman kummia esineitä peräsuolessa.
- jozzu
Mikä on paras tapa viettää Uuden Vuoden aatto?
-paikka? Kotona! tai serkkujen luona perheen kans..
-seura? sukulaiset, perhe.
-juomat/ruoat? karkki sipsi limppari.. - ihru
vitusti viinaa ja sammuminen reilusti ennen puolta yötä, ettei tarvitse siitäkään pakkojuhlasta persettään repiä.
- kolmemuskettisotura
auttakaa ei ole uudenvuoden paikkaa :( kolme parikymppistä nuorta miestä tarviisi yöpaikan:((((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307