suklaa kammo

kai

olen nuollut vaimoni pillua, rintoja, pyllyä.pissaa on juotettu joitain kertoja. nyt hän haluaisi kokeilla minua wc pyttynä. elikkä minun pitäisi olla suu auki, kun vaimo kyykkii suun päällä ja ulostaa suuhun. onko kokemuksia,maku tuleeko vatsavaivoja.

15

3579

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pervo

ei maistu juuri miltään,haju on pahempi.Jos nielee paljon kakkaa niin voi tulla vähän vatsakipua,mutta vaarallista se ei ole.

• klippa

vaarallista nimittäin. Onneksi olkoon teille pervopeikoille onnestanne harrastuksen suhteen, suolistobakteerit nimittäin ovat vaarallisia ruoansulatuselimistön alkupäälle, kuten myös virtsan sisältämä ammoniakki.

• Minä

No jos se ei oo vaarallista (epäilen sen olevan), niin ainaki se on SAIRASTA!!!

• Suklaapoju

Olen innokas pissa ja kakkaleikkien harrastaja.Minulla on valtiatar jonka luona olen käynyt pari vuotta n.kerran vuodessa.Yleensä saan session aikana pissat 2-3 kertaa suuhun ja toisinaan myös emäntäni kakkaa suuhuni,kaikki joudun aina nielemään.Minkään näköisiä vatsa tai muitakaan vaivoja ei ole koskaan ollut.Terveys on ollut jopa yleisestiottaen parempi,kuin ennen suhteen alkua.Molemmat olemme tahollamme naimisissa,eikä meillä ole muita seksikumppaneita.

• markus 26

Pissaa olen juonut viisikin lasia session aikana eikä mitään ongelmia koskaan, kakat olen saanut suuhuni myös useita kertoja ei maistu pahalta haju enkä on pahin.
      Koskaan ei ole ollut mitään vaivoja vaikka olen syönyt koko pökäleenkin.
      Kokeile pois sanoisin..

• Hyi

Toi ei ole terveen ihmisen puhetta!!
        Siis jos oikein ymmärsin niin harjoittelet vissiin omalla paskalla noita sessioita varten.
        Hyi helevetti että on sairasta touhua,kyllä viimeisetkin seksi halut menee jos paskaa ängetään kuvioihin mukaan.

• mie...
        Hyi kirjoitti:

Toi ei ole terveen ihmisen puhetta!!
        Siis jos oikein ymmärsin niin harjoittelet vissiin omalla paskalla noita sessioita varten.
        Hyi helevetti että on sairasta touhua,kyllä viimeisetkin seksi halut menee jos paskaa ängetään kuvioihin mukaan.

Hyi saatana

• paulus
        mie... kirjoitti:

Hyi saatana

kokeilkaa vaan jos vähäkään kiinnostaa, olen harrastanut 10 vuotta ja hauskaa on aina, vaimoni paskantaa suuhuni säännöllisesti.

• Aulis
        paulus kirjoitti:

kokeilkaa vaan jos vähäkään kiinnostaa, olen harrastanut 10 vuotta ja hauskaa on aina, vaimoni paskantaa suuhuni säännöllisesti.

Oon tällainen 130kg painava miehen köriläs jolle olut maittaa vähän liiankin hyvin.
        Niin jos sua kiinostaa niin voisin tulla vääntämää krapula aamu savet sun suuhun (kyllä meinaan lähtee hyvin ja tuoksu aromaattinen)
        Ja voishan toi meidän Lyylikin (110kg)tehdä samoin jos siltä tuntuu.
        Saisit poika kerrankin paskoo oikein olan takaa.
        Mutta ilmottele.

• Sairasta
        paulus kirjoitti:

Voiko joku todella nauttia tollaisesta?

• naatiskelia
        Aulis kirjoitti:

Oon tällainen 130kg painava miehen köriläs jolle olut maittaa vähän liiankin hyvin.
        Niin jos sua kiinostaa niin voisin tulla vääntämää krapula aamu savet sun suuhun (kyllä meinaan lähtee hyvin ja tuoksu aromaattinen)
        Ja voishan toi meidän Lyylikin (110kg)tehdä samoin jos siltä tuntuu.
        Saisit poika kerrankin paskoo oikein olan takaa.
        Mutta ilmottele.

Aulis anna ihmeessä osoite

• Aulis
        naatiskelia kirjoitti:

Aulis anna ihmeessä osoite

Meillehän ei tule kukaan paskomaan mutta se joka haluaa paskoo suuhunsa ilmoittakoon osoitteensa....

• masa
        Aulis kirjoitti:

Meillehän ei tule kukaan paskomaan mutta se joka haluaa paskoo suuhunsa ilmoittakoon osoitteensa....

Anna se sun osoite niin paskon koko kämpän täyteen

• samster
        Sairasta kirjoitti:

Voiko joku todella nauttia tollaisesta?

meikää oksettaa vieläkin se kun näin monta vuotta sitten amiksessa kuvan kyseisestä touhusta.Siinä ei ole mitään luonnollista syödä toisen paskaa.tietty näillä pareilla varmaan muutenki erikoista elämää:

Vaimo huutaa:"Rakaas!Tuu syömään, PASKALAATIKKO alkaa olla valmista." Kiitos,mutta vaimo, sullahan on kusta päässä

• Anonyymi

Kannattaa kokeilla rivoa, härskiä ja nautinnollista on hyvän partnerin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      100
      2971
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      87
      2395
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1926
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1500
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1470
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1355
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      882
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      877
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      826
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      749
    Aihe