Accord automaatti

missä luuraa?

Mihinkäs se Accord dieselin automaatti on jäänyt, eikös se pitänyt tulla alkuvuodesta myyntiin?

Onkos kulutus, päästöt ja suorituskyky jo selvillä?

13

2921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipponisti

      onhan se jo saksassa myynnissä, ainakin lehdistö oli koeajanut siellä, kannattaa googlettaa...

    • pelleily saattaa

      Loppua hybridiin. Periaatteessa ei kukaan ympäristöstä välittävä valmistaja jatka syöpää aiheuttavien laitteiden valmistusta kovin kauan. Esim. jenkeissäkään ei joka paikkaan saa mennä nokivasaralla

    • Luuraa.

      Honda Accord 4D DSL 2,2 i-DTEC Elegance AT:

      -EU-kulutus kaupunki (l/100km) 8.5
      -EU-kulutus maantie (l/100km) 5.3
      -EU-kulutus yhdistetty (l/100km) 6.4
      -Päästöt (CO2 g/km) 170

      -Hinta ilman lisävarusteita 35900 e

      • on päästöt

        Eipä mahdu meidän firman co2 päästöpolitiikkaan. Pitäisi olla ehdottomasti alle 170g ja mieluusti alle 150g.
        Kovat on päästöt verrattuna VAGeneihin ja Bemariin. Ilmeisesti Hondalla on moottori- ja vaihteistotekniika hakusessa kun Skodan kaltainen "itäauto" menee edelle.


      • Tiedä
        on päästöt kirjoitti:

        Eipä mahdu meidän firman co2 päästöpolitiikkaan. Pitäisi olla ehdottomasti alle 170g ja mieluusti alle 150g.
        Kovat on päästöt verrattuna VAGeneihin ja Bemariin. Ilmeisesti Hondalla on moottori- ja vaihteistotekniika hakusessa kun Skodan kaltainen "itäauto" menee edelle.

        CO-päästöt:

        -Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance AT: 170 g/km

        -Skoda Superb 2.0 TDI DPF Elegance DSG: 177 g/km


      • 170hp CR
        Tiedä kirjoitti:

        CO-päästöt:

        -Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance AT: 170 g/km

        -Skoda Superb 2.0 TDI DPF Elegance DSG: 177 g/km

        Skodalta on Hondan kanssa saman hintainen 170hp common rail DSG jonka päästöt ja kulutus jää reilusti alle Hondan ja suorituskyky onkin sitten aivan eri tasolla.


      • tuommoiset

        tiedot mulla on ohjekirjassa toiset
        2.2 dtec automaatti honda accord
        kaupunki:7.3
        maantie:4.8
        yhdistetty:5.7
        päästöt:170g
        missä autossa vähemmän?


      • jotainrotia
        170hp CR kirjoitti:

        Skodalta on Hondan kanssa saman hintainen 170hp common rail DSG jonka päästöt ja kulutus jää reilusti alle Hondan ja suorituskyky onkin sitten aivan eri tasolla.

        Come one hei Skoda, ketä kiinnostaa sellanen
        auto tai sen päästöt.Mene itäautojen palstalle
        sieltä saanet lohtua


      • vaihteisen
        tuommoiset kirjoitti:

        tiedot mulla on ohjekirjassa toiset
        2.2 dtec automaatti honda accord
        kaupunki:7.3
        maantie:4.8
        yhdistetty:5.7
        päästöt:170g
        missä autossa vähemmän?

        Kuinkahan pienet kulutuslukemat ohjekirja antaa manuaalivaihteiselle autolle, jos se antaa automatikille noin pienet lukemat. Accordissahan on kuitenkin vielä perinteinen aumaattivaihteisto, jonka kulutus on hieman enemmän kuin manuaalin.


      • kiinnostaa enemmän
        jotainrotia kirjoitti:

        Come one hei Skoda, ketä kiinnostaa sellanen
        auto tai sen päästöt.Mene itäautojen palstalle
        sieltä saanet lohtua

        Itseasiassa myyntitilastojen mukaan useampia kiinnostaa Skodat kuin Hondat.

        Miksi muuten joka asiasta on pakko vääntää asemasota? Nuohan on kaikki vaan autoja. Antaako se jotain kiksejä kun pistää laput silmille ja tapittaa vain brändiä eikä tuotetta itseään?
        Lapsilla on tapana mustavalkoistaa kaikki asiat mutta aikuisilta pitäisi voida odottaa objektiivista käytöstä... no ainkain kouluttautuneilta aikuisilta. Kuulutko sinä kumpaan kastiin ?


      • nipponisti
        kiinnostaa enemmän kirjoitti:

        Itseasiassa myyntitilastojen mukaan useampia kiinnostaa Skodat kuin Hondat.

        Miksi muuten joka asiasta on pakko vääntää asemasota? Nuohan on kaikki vaan autoja. Antaako se jotain kiksejä kun pistää laput silmille ja tapittaa vain brändiä eikä tuotetta itseään?
        Lapsilla on tapana mustavalkoistaa kaikki asiat mutta aikuisilta pitäisi voida odottaa objektiivista käytöstä... no ainkain kouluttautuneilta aikuisilta. Kuulutko sinä kumpaan kastiin ?

        ocusta voi keskustella kiihkottomasti siinä missä muistakin autoista, vaikka onkin valmistettu entisessä itäblokissa, eikä suomikaan itse siitä kauhean kaukana ollut kun kommaritkin istu vuositolkulla hallituksessa... Mutta itse asiaan, tuo ocu on aika erikoinen tapaus, perustana on VW Golf, alusta ja perustekniikka sama, ja perintönä lyhyt akseliväli, n. 130 mm lyhyempi kuin accordissa, tämä pitkän peräylityksen ja suuren tavaratilan kanssa saattaa tuoda tietyissä tilanteissa painavalla kuormalla ikäviä yllätyksiä, varsinkin kun ajettavuus ilman kuormaa ja hyvällä kelillä tuntuu mainiolta, tavallaan kaksi autoa samassa paketissa, ja laatu vastaa folkkaria... Accord häviää oculle 9-1 tiloissa, mutta voittaa taas tyylissä 9-1 (tai 10-0).


    • --------------

      Merkkiliikkeessä,,,siellä se on!!!!

    • Hondamies

      Minulla 2,2, i-dtec automaatti tourer vm. 2011. Alussa kulutus oli maantieajossa 6 litran molemmin puolin, mutta nyt autolla on ajettu 13000 km. ja kulutus on tippunut selvästi. Talvirajoituksilla maantiellä menee n. 5 litraa/100km, olen myös päässyt hieman tämän alle. Moottoritieajossa talvella 110 mittarissa, kulutus on n. 5,5 l./100 km.. Todellinen nopeus on n. 106 km./h. Alla on Continentalin kitkarenkaat ja ajoa tulee n. 40 000 km./vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe