Kun kolmas Idols - kisa aikoinaan alkoi, kiinnitin heti huomiota Annaan. Reipas olemus, loistava lauluääni sekä popparin ulkonäkö kiinnittivät huomioni. Kilpailun edetessä seurasin mielenkiinnolla, selviääkö Anna teatteriviikonlopusta, mitä sen jälkeen jne...Mitä pidemmälle mentiin, sitä enemmän rupesin fanittaan Annaa. Lopputulos ylätti, tuntui uskomattomalta,että silloin vasta 17 - vuotias tyttö sijoittui hienosti toiseksi!
Varsinainen, oikea fanitus alkoi kuitenkin kesällä 2008, kun ostin debyyttilevyn Anna Abreu, ja kävin yhdellä keikalla. Tykästyin levyyn täysin ja pidin myös keikasta todella paljon :). Nykytilanne onkin sitten se, että levyhyllyssä on tietysti Now - albumi! Kotoa löytyy myös fanikirja. Kaiken tämän lisäksi olen ollut jo toisella keikalla,oli mahtava meininki! :)
Annan musa on rytmikästä, melodista, vauhdikasta, monipuolista, tanssittavaa jne... Pidän kummastakin albumista yhtä paljon! Ja kuten sanottu, keikat ovat mahtavia...etenkin silloin, jos yleisökin on mukana :) Annan tanssiessa mulla tulee aina mieleen Shakira, mutta sillain positiivisessa mielessä.
Olen saanut Annasta fiksun ja kypsän vaikutelman, jolla ei ole suosio noussut päähän yms. Toivottavasti sama linja pysyy jatkossakin :) Erityisen hienoa musta on se,että Annalla on niin laaja fanikanta, eli lapsista ihan aikusiin saakka,itse olen 20 - vuotias. Aika näyttää, kuinka ura tästä etenee, olisi rohkea veto, jos seuraava levy sisältäisi vain portugalin ja espanjankielisiä kappaleita! Ei muuta kuin tsemmpiä Annalle :)
Kootut mietteet
5
414
Vastaukset
- tyttö.
Anna ei ole lähelläkään Shakiran tasoa.itse olen huomannut sen että Anna ei osaa tanssia eikä kovin hyvin laulaa livenä hengittää väärin se saa Annan äänen kuulostamaan matalalta ja se näyttää hermostuneelta lavalla.jaa ei suosio ole noussut päähän hmm...mun mielestä Annan käyttäytyminen vaikuttaa vähän ylimieliseltä.Mutta kun luin suosikista jutun Annasta nii se vaikuttikin ihan ok tyypiltä mutta en kuitenkaan pidä hänestä.yks hyvä biisi kuitenkin löytyy ja se on silent despair.
btw hyvin kirjoitettu juttu sulla..sen puolesta että et lytännyt niitä jotka ei tykkää Annasta.
:D- hehhehe
*Reps*
- toivottavasti pitkä ura
Elikkä tarkoitin tolla kohdalla "Annan tanssiessa mulla tulee aina mieleen Shakira" vaan sitä, että ne liikkeet, mitä Anna tekee, ovat osittain samantyyppisiä kuin Shakiralla. Positiivisena taas pidän sitä,että esiintyessä jammaillaan musiikin mukana ja tanssitaan niinku tanssitaan, kukin tyylillään, eikä vain jökötetä tuntia yhessä ja samassa paikassa. Siis Shakirahan on ihan omaa luokkaansa vatsatanssissa, mut en siis lähde vertailemaan Annan ja Shakiran tanssimista, koska kummallakin on kokonaisuudessaan ihan oma esiintymistyylinsä.
- Anna osaa tanssia
ees jollainlailla tai lehdet ainakin sitä mainosti Now-levyn julkaisuaikaan ja ajattelin, että laulu kärsi liiasta tanssista ja siks Anna ehkä töpöttää lavalla, mut kyl noi videot näyttää, että ei sitä rytmiä ainakaan veressä ole niinku just eim. Shakiralla.
Mutta eihän laulajan tarvi tanssija ollakkaan se on pääasia, että sinä esim. pidät Annan lauluista. Mustakin Anna on persoonana ihan ok vaikka en hänen musiikkiaan MP3:sta kuuntelekkaan. - tyttö.
Anna osaa tanssia kirjoitti:
ees jollainlailla tai lehdet ainakin sitä mainosti Now-levyn julkaisuaikaan ja ajattelin, että laulu kärsi liiasta tanssista ja siks Anna ehkä töpöttää lavalla, mut kyl noi videot näyttää, että ei sitä rytmiä ainakaan veressä ole niinku just eim. Shakiralla.
Mutta eihän laulajan tarvi tanssija ollakkaan se on pääasia, että sinä esim. pidät Annan lauluista. Mustakin Anna on persoonana ihan ok vaikka en hänen musiikkiaan MP3:sta kuuntelekkaan.koska eihän Anna edes tanssi vaikka hän itse saattaa sitä tanssina kai pitää.Sehän on laulaja eikä tanssija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764