Tule kanssani...

Minanoita

Tule kanssani
tähän yöhön

jossa lumihiutaleet
kasaavat enkeliä
tunteiden eteiseen

tähdet kuin pienet
valot tuikkivat
hengen ravintona
taivaan ruokapöydässä

katso kanssani
intohimoista kuuta
jonka uumeniin on
kirjottu ajatusten
häkeltyneitä pisaroita

tänä tulevana yönä
anna minun
kätkeytyä sinuun

23

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      otsikosta ajattelin
      et kylpyyn pyysit

      mutta että...
      tunteiden eteiseen
      kuutamon katseluun

      ja vielä haluat
      kätkeytyä häneen

      Noitiz...mahottoman kaunis runo Sinulta:)

      • Minanoita

        Sinulle iloinen virnistys
        kiitoksen kera!

        Mie oon sitäpaitsi
        vallan kätkeytynyt
        pyyskien pölyn alle!

        Puhh vaan ja jopas
        pöllähtää!


      • kaaru
        Minanoita kirjoitti:

        Sinulle iloinen virnistys
        kiitoksen kera!

        Mie oon sitäpaitsi
        vallan kätkeytynyt
        pyyskien pölyn alle!

        Puhh vaan ja jopas
        pöllähtää!

        ...huuhailet, kylpyyn siitä
        homeet ja pölyt huuhtomaan vedellä
        muuten tuut viel allergiseksi

        iloisest virnistää kaaru;)


      • Minanoita
        kaaru kirjoitti:

        ...huuhailet, kylpyyn siitä
        homeet ja pölyt huuhtomaan vedellä
        muuten tuut viel allergiseksi

        iloisest virnistää kaaru;)

        Kuules kunnon noita
        pitää yllään kaiken
        saavuttamansa seuraavat
        tuhat vuotta!(ei pesua siis)
        *nauraa*


    • *MURUKULTA*

      Salaisia ajatuksia löydettäväksi ilman kysymyksiä,
      kun vain tulee tähän yöhön, tehden sen todeksi.
      Näin hellää pyyntöä ei kuule voi vastustaa Noitiz,
      Methän uskomme että kyllä näih oh!
      Tupisee Murukulta, kiittää hellänherkästä runosta ja katoaa kellariin takaisin. ;)

      • Minanoita

        Sinulle lähetän superhyper
        jättiluualla nääääääääääääin isot
        Kiitokset!!!

        Ja tuuhan kellarista esiin
        pikapuoliin tai muuten soitan
        kellaritontulle hätäpuhelun et
        käy siuta sielt nostamassa =)


    • Jos kulkee kuulassa yössä ja
      kuun paistaessa tähtitaivaalta
      että jalan alla puhdasta kimaltelevaa
      lunta,jos rinnassaan kantaa vielä
      syviä tunteita,

      voi ajatuksien kehä unelmoiden taikoa
      monen monta - tähtitarhaa mieleen - jossa
      sitä tunnistaa itsessään jotain suurta
      tavoiteltavaa hetkiseksi jakamaan
      nautinnon tunnetta omakseen
      että myös kosketeltavaksi.

      Näin pieni kuin lyhyt ja vaatimaton
      tuli tässä mieleeni ja ottaakohan
      Valtio vielä omansa tästä pois.

      • Minanoita

        Vastarunosi oli kaunis,
        en anna valtion sitä
        takavarikoida...


        Sinulle kiitosten kera
        kaunista ja valoisaa
        aamupäivää =)

        Toivoo:

        Noits


      • Minanoita kirjoitti:

        Vastarunosi oli kaunis,
        en anna valtion sitä
        takavarikoida...


        Sinulle kiitosten kera
        kaunista ja valoisaa
        aamupäivää =)

        Toivoo:

        Noits

        Kiitos - jos nyt edes jotain
        sain ulosantia itsestäni.

        Valottaa jos Aurinkoa niin
        ihan tässä sokeuteen olisi
        vaara.


      • Minanoita
        dolan kirjoitti:

        Kiitos - jos nyt edes jotain
        sain ulosantia itsestäni.

        Valottaa jos Aurinkoa niin
        ihan tässä sokeuteen olisi
        vaara.

        Sinun yöhösi toivotan!
        Ja hyvä ulosantisi
        lienee olevan, veikkaan
        ma...

        Sinulle yötä
        ja satavia tähtiä
        unesi ylle=)


        Noits


      • Minanoita kirjoitti:

        Sinun yöhösi toivotan!
        Ja hyvä ulosantisi
        lienee olevan, veikkaan
        ma...

        Sinulle yötä
        ja satavia tähtiä
        unesi ylle=)


        Noits

        ,veikkaan ma...
        mitä lie pisteitten
        valtakunnassa
        tapahtuvan...

        tähdet kertoo
        kohtalomme,
        liekö haavoittavia.

        Noidalle levollista
        unta.


      • Minanoita
        dolan kirjoitti:

        ,veikkaan ma...
        mitä lie pisteitten
        valtakunnassa
        tapahtuvan...

        tähdet kertoo
        kohtalomme,
        liekö haavoittavia.

        Noidalle levollista
        unta.

        Mie oon kyllä
        mahottoman huono
        tähdistä ennustaja

        mutta kuu näyttää
        olevan oikeaan suuntaan
        kallellaan

        ei siis luvassa
        syviä haavoja
        vain pintanaarmuja

        valtakunta lahjoittaa
        paketillisen laastaria
        molemmille

        Myös Dolanille
        rauhallisia unikuvia =)


      • Minanoita
        dolan kirjoitti:

        ,veikkaan ma...
        mitä lie pisteitten
        valtakunnassa
        tapahtuvan...

        tähdet kertoo
        kohtalomme,
        liekö haavoittavia.

        Noidalle levollista
        unta.

        ma=maanantaina =))))))


      • Minanoita kirjoitti:

        Mie oon kyllä
        mahottoman huono
        tähdistä ennustaja

        mutta kuu näyttää
        olevan oikeaan suuntaan
        kallellaan

        ei siis luvassa
        syviä haavoja
        vain pintanaarmuja

        valtakunta lahjoittaa
        paketillisen laastaria
        molemmille

        Myös Dolanille
        rauhallisia unikuvia =)

        Huomenta - ja taivaalta ei
        näy tähtiä ei kuuta ja toiset
        laulavat,että :

        Kortit kertoo kohtalomme.

        Rauhaa tähän päivään.


      • Minanoita kirjoitti:

        ma=maanantaina =))))))

        ... kysyjä tien löytää - ja
        Kiittää linja-auton aikataulun
        pvm.merkinnästä,odottaen ma pv.


    • Miekko

      Olipas upeatunnelmainen runo. Tämä herättää minussa ajatuksen kahdesta ihmisestä, jotka ovat hieman hämillään tapahtuvasta.. Sellaista piilevää intohimoa.. Heh, kuuko tuossa tilanteessa muka se intohimoinen osapuoli on...
      Tuo lopun kätkeytyminen voi tarkoittaa niin monia asioita.. Ajatuksia herättävää..

      • Minanoita

        Olet tulkinnut tätä
        runopahastani. Ehkä mie
        itse olen se joka on kaikkein eniten
        hämillään...ja jonka lopulta on
        pakko kätkeä itsensä!Alkuperäinen versio
        oli paljon paljon raadollisempi, muutin sen
        vain "hempeämpään" muotoon..


        Sinulle Miekko kiitoksia!


    • minä***

      sinun kanssasi tähän yöhön.

      • Minanoita

        että tulet kanssani
        juurikin tähän
        synkkään ja pimeään
        yöhön

        etten pelkäisi
        enään..

        Sinulle suurkiitos =)


    • rokulimies

      Kanssasi minne vaan, hyvä runo, senkin halusin sinulle kertoa ;)

      • Minanoita

        oon kaunokainen ootsie
        sitten hirviöinen?? =)))))

        Rokulimies, pitkästä aikaa
        saan sinua syämestäni kiittää!


    • Miten senkin tahtois , jakaa?
      Tuo kuuki, eihän oo yhtää kivaa,
      yksin sitä katsella, surulliseks tulee.
      Uneen vaipua yhdessä vielä katsoa,
      lumihiutaleitten yöllistä lentoa.

      Minänoita

      Liisaki täs samalla huokailee,
      ehkä meitä on monta jotka
      "Tule kanssani
      tähän yöhön"

      • Minanoita

        Tähtien mukana
        Liisa lähetän
        Sinulle kauniita
        unikuvia ja toiveen
        ettet yksin joutuisi
        olemaan...


        Rauhallista Yötä
        ja suuret kiitokseni! =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe