Dominikaaninen, Las Terrenas vai Venezuela, Isla De Margarita? Ajankohtana Maaliskuu.. Kummassa paremmat rannat ja sää?!
Dominikaaninen, Las Terrenas vai Venezuela, Isla De Margarita
3
1362
Vastaukset
- ....
Viime vuonna oltiin margaritalla ja nyt vajaan viikon päästä mennään Terrenakseen, joten vielä en valitettavasti osaa auttaa.
Säissä ei juurikaan ole eroa, molemmissa yhtälailla sadekuuroja. Melko lähekkäin kun ovat.
Odotukset ovat kyllä korkeammalla tulevan matkan suhteen, margarita oli pieni pettymys, tekemisen ja rantojen suhteen. - Rosvo Roope
Oltiin juuri pari viikkoa (4.1.-19.1.) Las Terrenasissa. Paikka oli ihan ok, tosin nyt menisin Samaan mielummin. Las Terranas on pieni kylä ja melko "likainen". Itse pidin kylää melko tylsänä...ei mitään nähtävää/ostettavaa....tai no tosi likainen uimaranta.
Hotelli oli Bahía Estela by Viva Resorts ( http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/dominikaaninen-tasavalta/las-terrenas/bahia-estela-by-viva-resorts/?season=talvi-08-09 ) joka oli mielestäni kelpo hotelli uimarantoineen.
Me myös mietimme aikanaan tuota Isla De Margaritaa, mut olemme kuulleet paljon negatiivista kyseisestä paikasta, joten päädyimme Las Terrenasiin. - melkein henki lähti
olet tyhmä jos mietit näitten matkojen välissä!!
käytiin venezuelassa ja meidät ryöstettiin isoimalla rantakadulla veitsien kanssa ja samalla saatiin veitsestä....että kannattaa pari kertaa miettiä meneekö sinne helvettiin!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882