Dominikaaninen, Las Terrenas vai Venezuela, Isla De Margarita

Mielipiteitä & perusteluja

Dominikaaninen, Las Terrenas vai Venezuela, Isla De Margarita? Ajankohtana Maaliskuu.. Kummassa paremmat rannat ja sää?!

3

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Viime vuonna oltiin margaritalla ja nyt vajaan viikon päästä mennään Terrenakseen, joten vielä en valitettavasti osaa auttaa.

Säissä ei juurikaan ole eroa, molemmissa yhtälailla sadekuuroja. Melko lähekkäin kun ovat.

Odotukset ovat kyllä korkeammalla tulevan matkan suhteen, margarita oli pieni pettymys, tekemisen ja rantojen suhteen.

• Rosvo Roope

Oltiin juuri pari viikkoa (4.1.-19.1.) Las Terrenasissa. Paikka oli ihan ok, tosin nyt menisin Samaan mielummin. Las Terranas on pieni kylä ja melko "likainen". Itse pidin kylää melko tylsänä...ei mitään nähtävää/ostettavaa....tai no tosi likainen uimaranta.
      Hotelli oli Bahía Estela by Viva Resorts ( http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/dominikaaninen-tasavalta/las-terrenas/bahia-estela-by-viva-resorts/?season=talvi-08-09 ) joka oli mielestäni kelpo hotelli uimarantoineen.
      Me myös mietimme aikanaan tuota Isla De Margaritaa, mut olemme kuulleet paljon negatiivista kyseisestä paikasta, joten päädyimme Las Terrenasiin.

• melkein henki lähti

olet tyhmä jos mietit näitten matkojen välissä!!
      käytiin venezuelassa ja meidät ryöstettiin isoimalla rantakadulla veitsien kanssa ja samalla saatiin veitsestä....että kannattaa pari kertaa miettiä meneekö sinne helvettiin!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe