olen ihastunut oinasmieheen
jotenkin tuntuu että hän on se oikea minulle.
vaikka on tulinen ja tempperamenttiä löytyy.
osaa olla kuiten hellä ja huomaavainen .
miten oinas käyttäytyy jos hänen tunteessa on viilenemään päin...???
Leijonanainen +Oinasmies..
3
1589
Vastaukset
- avoliitossa ollut
Minuunkin ovat oinasmiehet vedonneet. Itseluottamusta on ainakin riittävästi, suorapuheisia. Molemmilla oli kylläkin rahavaikeuksia, tykkäävät elää täysillä joka päivä... Ja molemmilla paljon tuttuja ja ns tuttuja... Tykkäsivät pitää yllä naistuttavuuksia suhteenkin aikana, ei niinkään pettämismielessä ilmeisesti kuitenkaan. Olipahan jo osittain lämmiteltynä seuraava ehdokas kun joutuivat suhteesta lähtemään. Eivät viihdy yksin. Nämä minun kokemukseni kahdesta avoliitosta. Pelottavia yhtäläisyyksiä löytyi... Tosin molemmat olivat hyviä tekeen ruokaa ja kotityöt muutenkin luonnistuivat paremmin kuin minulta, boheemimmalta leijonalta =)
- Leijona nainen
Oinas mies on ihanan huomaavainen, hellä, romanttinen jne, nainen joka kohtaa oinasmiehen ajattelee, ettei tällaista ole olemassakaan niin on täydellistä kaikki. Mutta, kun oinasmies on saavuttanut varmuuden siitä, että olet täysillä mukana hän menettää mielenkiintonsa ja siihen loppuu hellyyden osoitukset, romanttisuus ym. sen jälkeen hän kohtelee sinua itsestään selvyytenä ja ihmettelee minkä takia pitäisi kertoa välittävänsä tai miksi hän haluaa olle juuri sinun kanssasi. Pahimmassa tapauksessa hän vain häviää jälkiä jättämättä, mitään kertomatta miksi tms. Nimimerkillä nyt riittää 2 oinasmiestä kokeillut.
- hunaluna
Oinaan miehen kanssa Leijonat tulee super hyvin toimeen! Ongelma on , että kaikista hyvistä puolista huolimatta, oinas mies on kiinnostunut itsestään..ja jollain tavalla muistakin...mutta hän on aina ykkönen ja hieman itsekeskeinen. Ei ne tunteet viilene, ota ohjat käsiisi! Oinas miehen vieteltyä niin hän soittelee perään..mutta silloin kun hänelle sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444766Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572605Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71994- 120955
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72934- 137845
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52800