yksinäinen aamu

padme_amidala



yön unisten sinisten
laineiden hiljentyessä
kaksi sydäntä havahtuu
uuteen aamuun

vielä usvaisen hetken
takertuneena toisiinsa
ennen heräämistä, viivytellen
havahtumista todellisuuteen

yksinäineen aamu on kylmä
kolkko ja kolea,
hiljaisuus kaikuu
raakana ympärillä

haluaisin herättää
Sinut lämpöisesti
jokaisena aamuna

kahvintuoksuun,
lehden rapinaan,
iloiseen hyräilyyn
"voisko ihanammin aamun enää alkaa"

joka vaikenee
hetkeksi aamun
tärkeimmällä hetkellä

lahjoittaessani
päivän ensimmäisen
hellän aamusuukon

Sinulle

8

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Maananatai ja sen yksinäiset ajatukset,,kylmää kun ei ole sitä rakasta siinä vierellä. :\
      Onneksi runosi 'lämpenee' kuitenkin, mukavampi niin lukeakin näin aamusta,
      kun ei ole itsekään oikein saanut kunnolla nukutuksi ja on kylmä ja väsy painaa silmiä..
      Mutta mikäs tässä muka auttaisi, herättävä on ja vielä oikeesti *voooih huokaus* X(
      Täytyy mennä pispittään kissa, on ollut toinen karussa eilisestä asti,, minne taas luikassut.
      Mutta koitetaan taistella tie uuteen pvään,
      sitä mukavaa alkavaa viikkoa kuiteskin Murukulta vilkuttaa! :)

      • padme_amidala

        ..ovat nämä talviaamut. Täällä tosin inhottavasti keli nollassa. Se tietää tuulilasiin lentävää suolavettä ja märkiä pakkaskenkiä koiralenkiltä. minun piti hetkeksi torkahtaa runon jälkeen. Tässä sitä nyt ollaan sen hetken kanssa. Onneksi on keksitty liuku ja etätyöt. Nyt voi sitten arpoa itsekseen kumpi on parempi...

        Reipasta arjen aherruksen alkua sinulle sinulle.


    • Pamidala niin kauniisti herkistelee,
      voi kuinka herkkää säveltä sydämesi laulaa,
      minä pidin tästä kuin sinun muistakin runoistasi.

      • padme_amidala

        ..oletpa kauniin palautteen käynyt antamassa. Ilostuttaa tätä runojen tuhertajaa.

        Mukavaa illanjatkoa sinulle : )


    • Onhan kaksin kauniimpaa ja
      paljon lämpimämpääki.
      Aamuun yhteiseen herätä,
      aamukahvit siinä keitellä,
      voileipää mulle ja sulle.

      Katseela samalla syödä,
      rakkaan unista katsetta.
      Pikkuhiljaa herätä todellisuuteen,
      hei nyt taas , suukon evääks saat.

      padme amidala

      Lämpöisiä aamuhetkiä,
      voi toinen toiselleen jakaa.
      Kiitos aamuisesta tunnelmastas. Liisa

      • padme_amidala

        ..vaikka ennen rakastumista ei ollut mitään vikaa yksinolossakaan. Kauniisti kuvailet aamuhetkeä, paremmin, kuin minä.

        Kiitos toivonliisa lämpöisiin ajatuksiisi on mukava päättää päivä : )


    • pad suutelu mestaritar
      tai enhän minä tiedä ?
      mutta runojesi perusteella niin voisi kuvitella

      kyllähän kolea ja kolkko aamu
      saa uuden iloisen käänteen
      olisi pitänyt lukea tämä jo aamulla &:))

      • padme_amidala

        ..vai vielä suutelumestaritar *nauraa* Mitä on rakkausruno ilman pusua? Pelkkä tyhjä höpötys. Talviaamuja lämmittää mukavasti toisen läsnäolo.

        Kiits sinulle mukavasta palautteestasi : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe