Tietääkö kukaan mistä saan 3/4 litran pannuun uuden lasikuvun? Pannu on valmistettu 1965 ja on muuten tosi hyvä pannu. Aikoinaan tehtaanmyymälä oli Tikkurilaas, mutta nyt siinä paikalla on se tornitalo.
EL-Rod pulputinpannu
5
3123
Vastaukset
- Sintrax?
http://home.planet.nl/~rjeroenv/brewing/vacpots/sintrax/Sintrax.html
Hyvää kahvia tuli sillä aikoinaan, mutta sitten sen korvasi pienitöisempi automaattinen suodatinkahvinkeitin, siis tämä Melitta-vehje, joka lienee nykyisin Suomessa yleisin.- kahvimaija
ole tuollainen, vaan sellainen teräksinen jossa on suodatinsiivilä sisällä (sekin teräksinen) ja kahvi suodattuu tavallaan moneen kertaan läpi. Eli vesi pulpahtaa ylös ja taas alas moneen kertaan.
- Göranix
www.opa.fi
- Tirda
Joo Opalta saa noita muovikansia, mutta vain tehtaanmyymälöistä tiskin alta kun osaa pyytää. Nettikaupasta ei löydy eikä ainakaan Hkin kaupassa ollut esillä.Tai no, kun laitoin s-postia niin postissakin olisivat lähettäneet, mutta olis maksanut 8-9e, mikä on aika paljon kun ottaa huomioon että tuo kansi kulkee varmasti kirjemaksulla.
- Kohveepannu
Tikkurilassa oli El-Rod joka valmisti erillaisia kattiloita,pannuja,ym..
Firma fuusioitiin ja siirtyi mikkeliin OPA Oy yhteyteen.
El-ROD oli pieni perheyritys,mutta tuotteet saivat monia kansainvälisiä palkintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184