Tarvitseeko A-korotusta ajettaessa lääkärintodistuksen? Oliko se raja, että tarttee kyllä, jos on suorittanut B-kortin ennen 1.7.1997?
MP-lääkärintodistus???????
3
504
Vastaukset
- lupa hakemus
Ajokorttilupa hakemuksen yhteydessä pitää aina olla todistus terveyden tilasta.
Kysy poliisilaitokselta, se varmaan selviää sieltä parhaiten. - Desert storm
tuo mainitsemasi päivämäärä on juuri oikea. Ellei kuukautta aikaisemmin.
Itse ajoin A-kortin viime kesänä. Aiemmin pohjalla oli BECE-kortti. Ainakin Salossa oli se kanta, että koska olen jo aiemmin korkeamman ajokorttiluokan omaava ja terveyteni puolesta minulla on jo BECE-kortti, niin ei tarvittu lääkärintodistusta. Päivämääristä en tiedä itse olen saanut BC-kortin 1998. Olen kyllä kuullut sellaisistakin tapauksista että todistus on pitänyt toimittaa vaikka omstaisikin jo jonkin B-luokan tai "isomman" kortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232