Tarvitseeko A-korotusta ajettaessa lääkärintodistuksen? Oliko se raja, että tarttee kyllä, jos on suorittanut B-kortin ennen 1.7.1997?
Vastaukset 3
- lupa hakemus
Ajokorttilupa hakemuksen yhteydessä pitää aina olla todistus terveyden tilasta.
Kysy poliisilaitokselta, se varmaan selviää sieltä parhaiten. - Desert storm
tuo mainitsemasi päivämäärä on juuri oikea. Ellei kuukautta aikaisemmin.
Itse ajoin A-kortin viime kesänä. Aiemmin pohjalla oli BECE-kortti. Ainakin Salossa oli se kanta, että koska olen jo aiemmin korkeamman ajokorttiluokan omaava ja terveyteni puolesta minulla on jo BECE-kortti, niin ei tarvittu lääkärintodistusta. Päivämääristä en tiedä itse olen saanut BC-kortin 1998. Olen kyllä kuullut sellaisistakin tapauksista että todistus on pitänyt toimittaa vaikka omstaisikin jo jonkin B-luokan tai "isomman" kortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091743Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272908- 67867
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö108661- 32591
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61539- 42522
- 37520