Tarvitseeko A-korotusta ajettaessa lääkärintodistuksen? Oliko se raja, että tarttee kyllä, jos on suorittanut B-kortin ennen 1.7.1997?
MP-lääkärintodistus???????
3
539
Vastaukset
- lupa hakemus
Ajokorttilupa hakemuksen yhteydessä pitää aina olla todistus terveyden tilasta.
Kysy poliisilaitokselta, se varmaan selviää sieltä parhaiten. - Desert storm
tuo mainitsemasi päivämäärä on juuri oikea. Ellei kuukautta aikaisemmin.
Itse ajoin A-kortin viime kesänä. Aiemmin pohjalla oli BECE-kortti. Ainakin Salossa oli se kanta, että koska olen jo aiemmin korkeamman ajokorttiluokan omaava ja terveyteni puolesta minulla on jo BECE-kortti, niin ei tarvittu lääkärintodistusta. Päivämääristä en tiedä itse olen saanut BC-kortin 1998. Olen kyllä kuullut sellaisistakin tapauksista että todistus on pitänyt toimittaa vaikka omstaisikin jo jonkin B-luokan tai "isomman" kortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343534- 113218
- 1422962
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61338Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501053Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900