Tarvitseeko A-korotusta ajettaessa lääkärintodistuksen? Oliko se raja, että tarttee kyllä, jos on suorittanut B-kortin ennen 1.7.1997?
MP-lääkärintodistus???????
3
530
Vastaukset
- lupa hakemus
Ajokorttilupa hakemuksen yhteydessä pitää aina olla todistus terveyden tilasta.
Kysy poliisilaitokselta, se varmaan selviää sieltä parhaiten. - Desert storm
tuo mainitsemasi päivämäärä on juuri oikea. Ellei kuukautta aikaisemmin.
Itse ajoin A-kortin viime kesänä. Aiemmin pohjalla oli BECE-kortti. Ainakin Salossa oli se kanta, että koska olen jo aiemmin korkeamman ajokorttiluokan omaava ja terveyteni puolesta minulla on jo BECE-kortti, niin ei tarvittu lääkärintodistusta. Päivämääristä en tiedä itse olen saanut BC-kortin 1998. Olen kyllä kuullut sellaisistakin tapauksista että todistus on pitänyt toimittaa vaikka omstaisikin jo jonkin B-luokan tai "isomman" kortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457879
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/955602Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593869Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu913829- 983569
- 553213
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod743182Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint342578IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2112272- 521698