Heipä!
Tarvitsisin vähän neuvoa idioottimaiseen tempaukseeni...
Perjantai aamuna humalapäissään menin tekemään idioottimaisen tempun ja vetäsin murtuneena pari nappia naamaan ilman mitään ajattelematta. En tiedä mitä napit oli, valkoisia ja pyöreitä halkasijaltaan noin sentin...suuntaa antava tieto löytyy, että olivat ilmeisesti unilääkkeitä. Ja niin..seuraavan vuoroauden (ja päälle) nukuin ja olin niin heikkona, että kun käväsin vessassa niin kaaduin matkalla päin seinää. Nyt maanantaina mun näkö ei vieläkään toimi normaalisti...tuntuu ikään kuin silmät menis välillä kieroon, näkö on vähän sumee, silmät kuivuu ja pupillit ei kovin hirveesti reagoi valoon...ovat pimeessäkin ihan terävät. Olo alkaa olla muuten ihan ok, jaksan touhuta, pysyn pystyssä jne. Tietenkin nää näkövaivat vaikuttaa muutenkin vointiin. Haluan vaan niin kovasti olon normaaliks. Harmittaa kamalasti koko tempaus. :(
Onko nää normaaleja jälkioireita ja millon mahdollisesta loppuvat?
Onko mitään millä kykenisin oloon vaikuttamaan?
Tiedän olleeni täysi tollo, joten haukkeita en kaipaa, neuvoja vain, että kuuluuko olla huolissaan tästä olosta.
"lääkekrapula"
3
2000
Vastaukset 3
- blaablaabl
tenoxeja kuulostivat olevan. mutta olotila menee kyllä ohi, ei hätää. tottumattomalle saattaa olla melko yty olotila mutta ei kannata säikkyä. pahempiakin määriä syöneet ovat palautuneet entiselleen kunhan pahin pölly on mennyt ohi.
- vähän idiootti
No niin tuo olo oli jo seuraavana päivänä suht.normaali. Aika tujua tavaraa oli mun kropalle näköjään...maailman hirvein olo, ei varmasti tule toistettua enää tuota tempausta!
- Tenoxit on
vähän idiootti kirjoitti:
No niin tuo olo oli jo seuraavana päivänä suht.normaali. Aika tujua tavaraa oli mun kropalle näköjään...maailman hirvein olo, ei varmasti tule toistettua enää tuota tempausta!
Lyhytkestosia eikä pitäis noin tipauttaa ja kestää. Levozin tod näk. drug from hell. Joku tehny källin sulle, kyllä nukuttaa mutta just nuo sivuoireet pari päivää on vittumaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98984
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20837- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔39683- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22616Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 40581
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok114514- 47505
- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi8495