Haluaisin tehdä irtioton nykyisestä elämästä ja jättää kaiken nykyisen taakseni.
Suositelkaa jotain paikkaa ja kertokaa mielipiteenne eri maista.
Haluaisin tehdä jotain töitä (taustalla YO-koulutus) ja nauttia elämästä ja tutustua uusiin ihmisiin ja kulttuureihin.
Lähden heti kun olen keksinyt hyvän aloituskohteen matkalleni.
Neuvoja, kokemuksia ja mielipiteitä
Jeijjo
1
880
Vastaukset
- tothewild
Mielenkiinnosta,teitkö irtioton? itse suunnittelen myös ns.katoamista joksikin aikaa, simppeliä elämää,vailla stressiä ja paineita maallisesta mammonasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769