Vaimon seikkailut

Eräs vainen

Olemme vaimoni kanssa olleet naimisissa noin viisi vuotta ja suhde on alkuhuuman jälkeen hieman väljähtynyt. Jopa siinä määrin, että vaimoni käytös herätti minussa epäilyksiä hänen uskollisuudestaan. Viime kevään mittaan vaimoni alkoi yhä useammin olla väsynyt tai "pää kipeä", kun yritin esittää seksiä. Joskus harvoin vaimo suostui, mutta vaikutti aina aivan poissaolevalta. Lisäksi hän kertoi lopettaneensa pillerien syönnin, koska niistä aiheutui jotain vaivoja ja siksi käytimmekin aina kortsua noilla harvoillla kerroilla. Hänellä alkoi yhä useammin olla menoja iltaisin ja tyttökaverien kanssa illanviettoja viikonloppuisin. Kiinnitin myös huomiota hänen intoonsa siistiä alapäätään. Lopulta hän ajeli pimppinsä aivan paljaaksi ja asiaa ihmeteltyäni, hän vain totesi, että tuntuu nuorekkaammalta.

Vaimoni on siis 31 –vuotias vaalea, pitkä ja hoikka nainen. Hän pukeutuu useimmiten farkkuihin, jotka korostavat hänen upeaa peppuaan ja kapea uumaansa. Keväällä huomasin hänen alkavan myös käyttää lyhyttä farkkuhametta lähtiessään iltaisin minne nyt milloinkin. Kuitenkaan tarkemmin selittämättä menojaan.

Kuten kerroin seksielämämme oli aika hiljaista. Toukokuussa lapset olivat viikon mummolassa ja silloin ajattelin selvittää asian. Eräänä iltana viikolla vaimoni kertoi taas lähtevänsä katselemaan vaatteita kauppoihin. Totesin, että minä voisin lähteä mukaan makutuomariksi, mutta vaimo vain totesi, ettei nyt käy, enkä hänen mielestään kuitenkaan jaksaisi olla mukana. Hän kävi suihkussa, puki mustat stringit ja veti lyhyen ja tiukan farkkuhameen ylleen. Seuraavaksi hän hyppäsi autoonsa ja lähti ajelemaan. Juoksin nopeasti omalle autolleni ja lähdin seuraamaan vaimoa nähdäkseni, oliko hän todella menossa kauppoihin. Ensin luulin jo hänen ehtineen kadota, mutta huomasin hänen autonsa kuitenkin erään R-kioskin edessä. Jäin kauemmas odottamaan ja pian vaimo sipsuttikin takaisin autoonsa. Hän lähti ajelemaan, mutta ei suinkaan kohti keskustaa, vaan naapurikaupunkiin johtavaa ohitustietä pitkin. Seurasin vaimon autoa mahdollisimman kaukaa, jotta en paljastuisi.

Lopulta saavuimme naapurikaupungin liepeillä olevan Citymarketin kohdalle ja huomasin vaimon ajavan sen parkkipaikalle. Ajoin itse aivan toiseen reunaan ja luulin hänen nyt vain olevan menossa sinne vaatekierrokselleen. Huokasin jo helpotuksesta ja ehdin kuvitella, että epäilykseni olivat olleet turhia. Huomasin vaimon nousevan autosta kännykkä korvallaan ja juttelevan iloisesti ja nauraen jonkun kanssa. Samassa vaimon auton viereen ajoi musta BMW, josta nousi vanhempi noin 50 –vuotias mies. Mies käveli hymyillen vaimon luo ja suuteli tätä pitkään. Samassa hänen toinen kätensä hieroi vaimon farkkuhameen peittämää peppua, pyrkivän jopa hieman nostamaan hameen helmaa. Vaimo ei näyttänyt lainkaan vastustelevan, vaan uraa kikatti miehen syleilyssä. He nousivat miehen BMW:hen ja auto lähti liikkeelle. Lähdin taas seuraamaan hyvän matkan päästä.

Auto kaartui takaisin päätielle ja lähti ajamaan jonnekin. Muutaman kilometrin jälkeen auto näytti kääntyvän tien sivussa olevalle suojaisalle levähdyspaikalle joka oli metsän keskellä ja jossa ei muita autoja ollut. Ajoin ohi ja jätin autoni erääseen tieliittymään. Lähdin metsää pitkin kulkemaan kohti levähdyspaikkaa, jonne BMW oli pysäköity. Metsä oli melko tiheää ja pääsin noin 10 metrin päähän pensasrykelmän takaa katselemaan, mitä oli tapahtumassa. Ensivilkaisulla näytti, että mies istui yksin autossaan ja ehdinkin jo ihmetellä minne vaimo oli tällä välin kadonnut. Samassa huomasin kuitenkin vaimon pään nousevan miehen haarovälistä. Mies näytti olevan silmät ummistettuina, kun vaimo kauhukseni upotti miehen terskan suuhunsa yhä uudelleen ja uudelleen!

Hetken päästä mies näytti sanovan jotain ja vaimo alkoi kaataa istuimen selkänojaa makuuasentoon. Vaimo kallistui makuulle ja mies nousi istuimeltaan hänen päälleen. Mies hymyili vaimolle ja kuulin jopa heidän keskusteluaan raollaan olevasta ikkunasta. Mies rullasi tottuneesti vaimon hameen ylös, levitti hänen koukussa olevat jalkansa ja veti stringejä sivuun. Mies katsahti vaimoa hymyillen ja sanoi, että oletpa ollut kiltti tyttö, kun ajoit itsesi posliiniksi. Seuraavaksi mies painoi päätään kohti vaimon jalkoväliä ja alkoi hyväillä vaimon häpyä kielellään. Kuulin vaimon voihkivan tukahtuneesti.

Lopulta mies nousi ja näin hänen kalunsa sojottavan kivikovana ja vaativana. Mies tarttui stringeihin ja veti ne vaimon jalasta. Mies kallistui vaimon päälle ja näin hänen suutelevan vaimoa ja samalla hyväilevän kädellään vaimon paljasta pillua. Vaimo huohotti miehelle, että muistithan ne kumit. Mies naurahti vain, että enpä muistanut mokomia, eikä niitä nyt tarvita kun olen terve. Vaimo huohotti vain, ettei hänellä ole muuta ehkäisyä, joten kumi pitäisi olla. Mies tarttui kuitenkin määrätietoisesti kaluunsa ja sovitteli sitä vaimon pillunhuulille. Kuulin vielä vaimon yrittävän tukahtuneesti huohottavan, että kumi on pakko olla, mutta samassa mies upotti kalunsa vaimon suojaamattomaan pilluun. Kuulin kuinka vaimon voihkina voimistui, miehen alkaessa nussia voimakkaasti hänen tiukkaa pilluaan. Vaimo voihki miehelle, että ethän ainakaan laske sisälle, uuh uuh, tekee ihanaa. Jalat vain sätkivät kohti auton kattoa miehen rynnistäessä kerta toisensa jälkeen vaimon sisuksiin.

Mies tarttui vaimon nilkkoihin ja työnsi kalunsa juurta jaksaen sisään. Voimakkain työnnöin mies voihki ja arvasin hänen olevan tulossa. Lopulta mies ähkäisi voimakkaasti ja näin hänen laukeavan kiivaiden työntöjen saatteleman vaimon suojaamattomaan pilluun. Vaimo kiljahti, ettet olisi saanut laueta sisään, mutta mies vain totesi, ettei voinut estää. Mies vetäytyi vaimon sisältä ja pyyhki kalunsa vaimon stringeihin. Sitten mies otti hansikaslokerosta paperirullan ja sanoi vaimolle hymyillen, että siistihän itsesi, ettet suttaa penkkejä.

Mies kapusi takaisin kuskin paikalle ja näin vaimon nousevan typertyneenä istuma-asentoon ja nostavan penkin selkänojan. He lähtivät ajamaan takaisin kohti kaupan parkkipaikkaa ja sillä välin ajoin kiireesti kotiin. Vaimon saapuessa kysyin huolettomasti, että löytyikö vaatteita, mutta hän vain pudisteli päätään. Sitten ehdotin, että voisimmeko rakastella nyt, kun lapsetkin ovat poissa jaloista. Näin vaimon hätääntyvän ja hän yritti sopertaa, että nyt ei voi, kun hänellä on huono olo ja niin päin pois. Itse toki tiesin mikä se todellinen syy oli....

12

24489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauripoika27

      Sulla on petoeläimen kuulo..ja toisaalta vaimosi ja rakastaja sokeita...Mut ihan kiihottava fantasia.Olen joskus kauan sitten nähnyt oikeasti kun pariskunta nai autossa syrjäisellä P-paikalla porintien varrella.Se vasta kiihottavaa olikin!

      • PirssiPano

        Mahtoiko olla keltainen ”majakka” katolla?


    • tommi_j

      Alkaa lupaavasti.

    • Meillä vaimon vieraissa käynnin huomaa sen aktiivisuuden lisääntymisestä. Koittaa jollakin tapaa hyvitellä tekoaan.

      • raskaaksiko

        Meillä vaimon vieraissa käynnin taas huomaa siitä, että vaimo antaa panna paljaalla ja voi kuinka se tekee hyvää aviomiehelle.


    • Aisoitettu

      Meille kävi näin ihanasti. Eräänä päivänä sain puhelun yhdeltä vanhalta työkaverilta. Olin todella iloinen hänen soitostaan. Olimme olleet hyviä kavereita monta vuotta ja matkustelleet yhdessä työn puitteissa useissa maissa. Hän oli kuitenkin lopettanut ja piti omaa pientä konsulttiyritystään kotoa käsin. Kertoi nyt olevan matkallaeteläruotsiin ja kyseli, jos voisi yöpyä meillä matkallaan sinne. Asuimme itse silloin eräällä pienellä' paikkakunnalla Tukholman eteläpuolella. Olin todella iloinen hänen kyselystään, mutta samalla vähän pettynyt, sillä olin juuri lähdössä saksaan itse, mutta sitten minulla välähti. Sanoin hänen olevan tervetullut, vaikka en itse olisikaan kotona. Vaimoni pitäisi hänestä kyllä huolta sillä aikaa ja niin sitten sovimme, että hän tulisi suoraan meille laivasta seuraavana perjantaina. Kerroin vaimolleni asiasta ja hänkin ilahtui siitä, sillä hän oli tutustunut kaveriini jo vuosia sitten. Tehdessäni lähtöä letokentälle, sanoin leikilläni vaimolle, että hänhän voisi antaa kaverini nukkua minun paikallani suuressa parivuoteessamme. Huomasin, kuinka hän punastuin oikein kunnolla ja koetteli vähätellä ideaani. Kun hän saattoi minut sitten ulos autolle, sanoin vielä kerran, että hän voisi ihan tosissaan antaa kaverin nukkua vieressään. Minua se ei haittaisi yhtään. Pyysin häntä vielä lämmitämään saunankin ja hän halasi minua harvinaisen tiukkaan ja tunsin siinä hetkessä sellaista outoa kiihkoa sisimmässäni.

      Saavuttuani Dusseldoffiin hotelliini, soitin heti vaimolle ja vielä sen keskustelun aikanakin kehoitin häntä nauttimaan hyvästä seurasta nyt kun hänellä olisi tilaisuus... Seuraava päivä oli perjantai ja päivä jolloin vaimoni saisi vieraan. Illalla, kun tulin takaisin hotelliin, soitin kotiin vaimolle ja kyselin kuulumisia. Hän oli niin kumman iloisella tuulella ja sanoikin kaverini tuoneen hyvää kuohujuomaa laivalta ja sitten häneltä lipsahti, että olivat juuri saunoneetkin. Kun kysyin, että yhdessäkö?, häneltä pääsi sellainen kikatus, mistä ymmärsin, että niinhän siinä oli käynyt. Pyysin kaveriani puhelimeen ja hän tuntui olevan niin yli-iloinen ja kehui vaimoani maasta taivaaseen. Kehoitin häntä pitämään muijastani hyvää huolta ja nii lopetimme puhelun. Sen jälkeen minun oli suorastaan pakko runkata ajatellessani vaimoni saavan vierasta oikein kunnolla. Seuraavana päivänä sain puhelun hotelliini ja kaverini kysyi, että voisiko hän viettää meillä vielä sunnuntaihin saakka? Tottahan sallin sen ja sanoin olevani iloinen, että vaimolla on seuraa. Hän luki taatusti rivien välistä, mitä sillä tarkoitin. Tuli sunnuntai ja soittelin taas kotiin iltapäivällä. Kaverini oli lähtenyt ajelemaan etelään päin ja kun tenttailin vaimolta, että oliko hän nyt varmasti saanut kyrpää, niin hän suorastaan huokaili onnesta ja sanoi rakastavansa minua enemmän kuin koskaan ennen. Udellessani jos hän haluaisi kokea sitä uudestaan, hän suorastaan pyysi sitä. Sanoin soittavani kaverilleni, että tulee meille myös kotimatkallaan ja niinhän siinä tapahtui. Hän viipyi meillä useamman päivän ja rakastelimme yhdessä vaimoamme, eikä se suinkaan jäänyt viimeiseksi kerraksi. Vaimoni otti laivan silloin tällöin Helsinkiin ja viipyi kerrankin kaksi viikkoa matkallaan ja minä olin tyytyväinen...

    • Epäilykset_heräävät

      Omalla vaimollani on myös alkanut olla yhä useammin menoja iltaisin. Arikset ostoshetket venyvät usein pitkiksi. Sanoo usein lähtevänsä työkavereitten kanssa viettämään iltaa viikonloppuisin.

    • kooysi

      Ihan jees. Hyvä että muut osat ovat myös listattu.

    • kunonpakkosaadatietää
      • jutun_juoni

        "Itäsuomalainen mies löysi vaimonsa autoon piilotetun GPS-paikannuslaitteen avulla mökiltä vieraan miehen sängystä."


    • AviomiesVuosikertaa1972

      Oliko se syrjähyppy vai ei, olemme vaimon kanssa naureskelleet, kun avioliittomme alkuvaiheessa, lasten ollessa vielä alle kouluikäisiä, muuan Esko, hieman vanhempi sinkkumies lainasi meille jalomielisesti kesämökkiään, oli siellä joskus käymässä itsekin, saunomassa, yllättäen sanoi, että haluaisi rakastella vaimoani. Ei se ihan yllättäen ehkä tullut, siinä oli jo saunottu yhdessä ja puhuttu kaikenlaista hyvin henkilökohtaistakin keskenämme. Vaimo naurahti, ei ollenkaan säikähtyneesti, ja niin alettiin asiassa edetä. Vaimolle tuli siinä samalla kuukautiset, joten siitä saatiin tuumaustauko ajatukseen totuttautumiseen. Ja aina paremmalta se tuntui. Keksittiin että kun kuukautiset olisivat ohi, Esko saisi olla vaimolle ensimmäinen mies, päästä ennen minua niiden uhkeiden reisien väliin. Esko oli naistenmiehen maineessa, siitä taisi se avioerokin johtua, joten hän tiesi miten käsitellä pikkurouvaa. Tapaaminen järjestettiin viikonloppuun. Esko tuli illaksi mökille, sopivasti perhesaunaan. Lapset saatiin nukkumaan, vaimo ilkosilleen, ja niin he alkoivat Eskon kanssa yhdessä sovitella kikkeliä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe