nii juu,sitten vielä tää että kun tulee hesaan omalla autolla ja monta tuntia ennen keikan alkua niin mihin oman auton saa parkkiin ettei tarttis maksaa parkkimaksuja ihan simona.voi olla vaikka vähän kävelymatkaakin tai paikallisjunamatkaa.
Minne oma auto parkkiin
9
1391
Vastaukset
- kans maalta
Areenan alakerrassa on iso parkkihalli, eikä ole
kallis. Viimeksi se maksoi 5 euroa.- maalainen kehä 3 ulkopuolelta
niin joo,mutta kun en tiedä missä tai mitä areenaa meinaat? onko se jäähalli?
- jou jou
maalainen kehä 3 ulkopuolelta kirjoitti:
niin joo,mutta kun en tiedä missä tai mitä areenaa meinaat? onko se jäähalli?
stadionin vieressä on parkkipaikka. Metallican -07 keikalla parkki oli 10 tai 15 egee. Autoja sinne mahtuu kivasti. Katso kartalta.
- jätä auto...
Helsingin jäähallille maksaa 5 euroa
- Parkki-Pirkko
Voit jättää auton ihan mihin vaan. Hesari teki testin: jätti 21 autoa sakkopaikoille ja sai kolmet sakot eli aika pieni riski, että tulee maksua.
- euro hämärtää
Stadionin parkki oli 2001 ac/dc keikalla 10 markkaa ja 2007 metallicaan 12 euroa. Sikamaista hinnoittelua nykyään, turpaan olisi vedetty jos markka-aikana olisi pyydetty seitsemää kymppiä parkista.
- linnan
Eikö se tämä linnanmäen parkki ollut ilmainen. Ei mahdu kovin montaa autoa.
- turtiainen
Kukaan ny omalla autolla mee AC/DC:n konserttiin :-D
- badly 2
turtiainen kirjoitti:
Kukaan ny omalla autolla mee AC/DC:n konserttiin :-D
aivan hyvin voi mennä omalla autolla kun tulee muualta kuin pk-seudulta.eikä sitä aina tartte olla naulakko päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272024
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841629Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611484Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331172- 1101093
- 761077
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511073Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003