Terve!! Minulla on pari habaneron taimea ruukussa kasvamassa mutta nyt on tullut pieniä ongelmia. Lehdet ovat kellastuneet ja vähän nuupuneet mikä on mennyt vikaan kasvatuksessa. Ravinne ongelmat, valo vai mikä??
Habaneron kasvatus ongelma!!1
4
3889
Vastaukset
- minävaantaas
ei mustaa multaa vaan esim kaktusmultaa jossa lisänä kalkkia (rae käy), valona kasvilamppu esim. monimetalli 80w noin 50cm päässä. lannoitteeksi kananlanta käy ja vesi ei saa olla kylmää. itellä kasvaa (entiedä lajiketta) hyvin noin 50cm korkeuteen jonka jälkeen kosteus pitää nostaa 80-90% paikkeille muuten kuivuu eli kasvihuoneeseen.
- tappaa chilin!!
lannoittamaton turve käy, ei lannoitetta taimi vaiheessa.taimia ei saa päästää kuivahtamaan, ja kun ovat pensaita niin kastelua hyvin niukalti,kastellaan silloin kun lehdet on lurpallaan.
- vuokki
lehtien alapinnat. Onkona tullut kauppasalaatttien tai yrttien mukana jotakin ötököitä. Mulle oli tullut jotain ökkäleitä ja lähtivät hyvin myrkyttämällä. Kannattaa myrkyttää heti ennenkun kukkivat.
- Hapan Eero
tuolta löytyy vinkit joka ongelmaan:
http://chilifoorumi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749