Terve!! Minulla on pari habaneron taimea ruukussa kasvamassa mutta nyt on tullut pieniä ongelmia. Lehdet ovat kellastuneet ja vähän nuupuneet mikä on mennyt vikaan kasvatuksessa. Ravinne ongelmat, valo vai mikä??
Habaneron kasvatus ongelma!!1
4
3880
Vastaukset
- minävaantaas
ei mustaa multaa vaan esim kaktusmultaa jossa lisänä kalkkia (rae käy), valona kasvilamppu esim. monimetalli 80w noin 50cm päässä. lannoitteeksi kananlanta käy ja vesi ei saa olla kylmää. itellä kasvaa (entiedä lajiketta) hyvin noin 50cm korkeuteen jonka jälkeen kosteus pitää nostaa 80-90% paikkeille muuten kuivuu eli kasvihuoneeseen.
- tappaa chilin!!
lannoittamaton turve käy, ei lannoitetta taimi vaiheessa.taimia ei saa päästää kuivahtamaan, ja kun ovat pensaita niin kastelua hyvin niukalti,kastellaan silloin kun lehdet on lurpallaan.
- vuokki
lehtien alapinnat. Onkona tullut kauppasalaatttien tai yrttien mukana jotakin ötököitä. Mulle oli tullut jotain ökkäleitä ja lähtivät hyvin myrkyttämällä. Kannattaa myrkyttää heti ennenkun kukkivat.
- Hapan Eero
tuolta löytyy vinkit joka ongelmaan:
http://chilifoorumi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076