Varoitan hirvimiehiä

Enduromies 3

Olen kyllästynyt teidän hirvimiesten omavaltaiseen käytökseen meitä edurokuskeja kohtaan. Minua kohtaan on viime vuonna kohdistellut aseitaan useampi hirvimies.

Varoitan teitä hirvimiehet, jos yhtään uhkaavaa elettä tulee minua kohti jatkossa, niin alan kantamaan asetta minäkin. Vittu kaikenlaisia kusipää metsästäjiä te olette, pitäisi saatana kieltää koko hirven metsästys.

50

7414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsästäjä.

      Eikö tehokkaampaa olisi ottaa yhteyttä poliisiin?
      Poliisi saa kyllä selville mikä seura on kyseisellä alueella metsästänyt ja seurassa varmasti tiedetään kuka on kyseisellä paikalla passissa seisoskellut. Seuroissa ollaan nykyjään tarkkoina aseenkäsittelyn kanssa ja poliisi saattaa olla kiinnostunut holtittomasta aseenkäsittelijästä.

      Missä endurorata kulkee jonkun metsästysseuran mailla? En ole moisesta koskaan kuullut. Olitko luvattomasti ajamassa toisen mailla?

      • Enduromies 3

        on kaikkien kansalaisten käytössä, niin hirvimiesten kuin eduromiesten.


      • kesä mopo
        Enduromies 3 kirjoitti:

        on kaikkien kansalaisten käytössä, niin hirvimiesten kuin eduromiesten.

        Yksityistenmailla metsäautotiet ei ole muiden kuin maanomistajien käytössä, ilman erillistä lupaa.


      • olis...
        Enduromies 3 kirjoitti:

        on kaikkien kansalaisten käytössä, niin hirvimiesten kuin eduromiesten.

        kyseessä ns.yksityistie,siellä olet heikoilla
        eväillä liikkeellä.


      • tiedä
        Enduromies 3 kirjoitti:

        on kaikkien kansalaisten käytössä, niin hirvimiesten kuin eduromiesten.

        Luvaton moottorikelkalla ajelu metsäautoteillä kielletty.Käyppä kokeile metsähallitusen tiellä, voi tulla kalliiksi.


      • näin on
        kesä mopo kirjoitti:

        Yksityistenmailla metsäautotiet ei ole muiden kuin maanomistajien käytössä, ilman erillistä lupaa.

        eli ne ei välttämättä siis ole hirvimiesten käytössä. Varmaankin tarkoitit tätä.

        Eli enduromies sinulla on oikeus ajaa hirvimiehet sieltä vittuun :) Niillä kun ei ole lupaa välttämättä niille teille :)


      • vaan.
        olis... kirjoitti:

        kyseessä ns.yksityistie,siellä olet heikoilla
        eväillä liikkeellä.

        hirvimiehet on heikoilla eväillä liikkeellä.

        Aina te oletatte väärin päin.

        Mitäpä sitä voi muuta apinalta odottaa..


      • sulkea
        Enduromies 3 kirjoitti:

        on kaikkien kansalaisten käytössä, niin hirvimiesten kuin eduromiesten.

        Turvallisuus syistä metsäautotie voidaan sulkea liikennemerkillä tai puomilla ja silloin siellä sivullisten liikkuminen on kielletty.

        Kierrä kotimökkiäsi, kuten tähänkin asti, onko sinulla maanomistajilta lupa ajella heidän metsissään ja teillään.

        Onko mopopojalle tärkeää saada häiritä metsästystä.


      • ne kaikkien
        Enduromies 3 kirjoitti:

        on kaikkien kansalaisten käytössä, niin hirvimiesten kuin eduromiesten.

        käytössä, jossakin määrin.Mutta aukasemattomalla, ummessa olevalla metsäautotiellä, ei saa ajaa luvatta änkyrälläkään.
        Kainuusta tapaus. Änkyrät tamppasivat ummessa olevan tien.Tie jouduttiin auraamaan kevät talvella metsätöiden vuoksi. Tiellä kova polanne. Aukaisu oli tehtävä katepillarilla. Tien pituus 9 km. Aukaisu kesti melkein kaksi päivää. Kustannukset voi änkyräpoika laskea. Pillarin kuljetus yli sata km. lavetilla. Töitä 16 tuntia. Mikä parasta. Laskun maksoi kelkalla tamppaajat ulosoton uhalla.


    • kinaamaan
      • Enduromies 3

        on saatu valtion tai kunnan avustuksia edes 1 eur verran, niin oikeus käyttää yksityisteitä on kaikilla..


      • jos..
        Enduromies 3 kirjoitti:

        on saatu valtion tai kunnan avustuksia edes 1 eur verran, niin oikeus käyttää yksityisteitä on kaikilla..

        tie on talvella auraamatta. Moottorikelkalla ei SAA tampata lunta tiellä. Ja toiseksi, moottorikelkalla ei saa ajaa tiellä.


      • ---------
        jos.. kirjoitti:

        tie on talvella auraamatta. Moottorikelkalla ei SAA tampata lunta tiellä. Ja toiseksi, moottorikelkalla ei saa ajaa tiellä.

        kesällä ja vaikka matkaendurolla ?


      • on......
        Enduromies 3 kirjoitti:

        on saatu valtion tai kunnan avustuksia edes 1 eur verran, niin oikeus käyttää yksityisteitä on kaikilla..

        Mutta kun rakentamisesta ja valtion lainasta on kulunut kymmenen vuotta. Joka miehen oikeus päättyy.Ja se on sitten piste, sille kulkemiselle.
        Tietä saa käyttää vain ja ainoastaa tien omistajan luvalla.


      • tienpitoon niin silloin
        Enduromies 3 kirjoitti:

        on saatu valtion tai kunnan avustuksia edes 1 eur verran, niin oikeus käyttää yksityisteitä on kaikilla..

        voi muutkin TILAPÄISESTI käyttää tietä.
        Mutta jos käyttö on jatkuvaa, voi tiekunta periä TIENKÄYTTÖMAKSUA, jonka suuruuden tiekokous määrittää.

        Tien osakkaat maksavat tiemaksua vuosittain käyttönsä (ns. tonnikilometrit) verran.
        Jos tielle töytää joku ulkopuolinen päristelemään jatkuvasti, niin mitään velvollisuutta sallia vapaa tienkäyttö ei ole, vaan maksun voi periä käytöstä. Tie kuluu, ja endurorenkaan jälki näkyy pinnassa kyllä hyvin.

        Endurotkin on rekisterissä, joten käyttäjä selviää kyllä.
        Jos ei ole rekisterissä, niin sellaisella ei ole ajamista muiden teillä.

        Ja mopopojalle tiedoksi: Minulla on sata-varmaan suurempi enduro kuin sinulla. Sellainen toistalitrainen "aikuisten malli".


    • Jahti Jussi

      Jos tulet häiritsemään hirvijahtiani leikkipyörälläsi, niin takaan, jotta puhkon pyörästäsi kumit.

      • avasi tämän

        keskustelun! Minua nyppii myöskin suunnattomasti nämä enduro"miehet". Vaikka minnepäin metsää suuntaa, niin aina jostain puskasta pörähtää parvi "mopoja". Muuten mitään väliä ole, mutta minulla on seuranai metsässä vapaana liikkuva iso koira, joka tykkää pörinäpojista. Kun kuulen mopojen lähestyvän, kytken koiran ja joudun sitomaan sen mahdollisimman paksuun petäjään, ettei se syöksy kavereiden kimppuun. Ei se puremaan menisi, vaan kisaamaan. Mutta tuollainen koira kun hyppää päin enduroa, siinä voi tulla pahaakin jälkeä kaatumisen seurauksena.Olen kauniisti jutellut heidän kanssaan ja esittänyt toiveen, että kun havaitsevat meidät niin pysähtyvät, ja antavat minulle mahdollisuuden poistua paikalta. Saan koiran kytkettyä ja vietyä autolle, kunhan mopot eivät liiku. Mutta katin villat, nämä tyypit täällä ovat ilmeisesti sokeita!


      • purkaustani
        avasi tämän kirjoitti:

        keskustelun! Minua nyppii myöskin suunnattomasti nämä enduro"miehet". Vaikka minnepäin metsää suuntaa, niin aina jostain puskasta pörähtää parvi "mopoja". Muuten mitään väliä ole, mutta minulla on seuranai metsässä vapaana liikkuva iso koira, joka tykkää pörinäpojista. Kun kuulen mopojen lähestyvän, kytken koiran ja joudun sitomaan sen mahdollisimman paksuun petäjään, ettei se syöksy kavereiden kimppuun. Ei se puremaan menisi, vaan kisaamaan. Mutta tuollainen koira kun hyppää päin enduroa, siinä voi tulla pahaakin jälkeä kaatumisen seurauksena.Olen kauniisti jutellut heidän kanssaan ja esittänyt toiveen, että kun havaitsevat meidät niin pysähtyvät, ja antavat minulle mahdollisuuden poistua paikalta. Saan koiran kytkettyä ja vietyä autolle, kunhan mopot eivät liiku. Mutta katin villat, nämä tyypit täällä ovat ilmeisesti sokeita!

        koska hommaan vedettiin moottorikelkatkin. Niiden kuljettajien kanssa olen kokenut ihan samaa. Ajetaan miljoonaa pitkin metsiä, ja ainakin jänistä/rusakkoa olen nähnyt ajettavan takaa moottorikelkalla. Olisi varmaan metsästysporukoiden fiksua kutsua nämä (kävelytaidottomat) heput peura-/hirvi-/jänisjahtiin, jotta näkisivät mitä se oikeesti on. Jos vaikka innostuisivat kunnioittamaan metsää ja sen eläimiä. Ehkä he huomaisivat, että metsässä kuuluu olla rauhallista ja kaikilla on oikeus liikkua siellä toiset huomioonottaen.


      • polvella ja

        annan piiskaa.


      • Anonyymi

        Miksi metsätysseurat eivät maksa yksityisteistä tiemaksuja.


    • niin..

      Ne endurot pois maastosta kokonaan. Sinistä savua notkelmat niiden jäljiltä täynnä. Luonnon eläimet, hirvet ym. säikytellään ja ajetaan väsyksiin.

      Moottorikelkka oli alunperin työ kelkka. Niille täydellinen hupiajo kielto maastoon.
      Sinähän olet ollut häiritsemässä hirviä. Mistäkö tiedän? Olet kohdannut hirvimiehet, jotka liikkuu samalla alueella hirvien kanssa. Pysy kotona, äläkä tunge itseäsi häiritsemään metsästystä. Metsästyksen häirintä on rikos, josta tulee ainakin sakot.

      • Enduromies 3

        sotahullut jahtaatte viattomia elukoita ja enduromiehiä torrakoidenne kanssa. Teilläkö perkeleillä on ainoa oikeus olla metsän kunkkuja.

        Vittu ajan kumoon seuraavan uhkailijan.


      • Jahti Jussi
        Enduromies 3 kirjoitti:

        sotahullut jahtaatte viattomia elukoita ja enduromiehiä torrakoidenne kanssa. Teilläkö perkeleillä on ainoa oikeus olla metsän kunkkuja.

        Vittu ajan kumoon seuraavan uhkailijan.

        "pupu" pyörinesi vastaan kun olen metsästyshommissa. Ihmisliha onkin lähea ainoita lihoja, mitä en ole vielä maistanut.


      • Enduromies 3
        Jahti Jussi kirjoitti:

        "pupu" pyörinesi vastaan kun olen metsästyshommissa. Ihmisliha onkin lähea ainoita lihoja, mitä en ole vielä maistanut.

        ne torrakot sun perseeseen ja käristän koko ukon vartaassa. Saahaankin poikien kanssa syödä oikein "jahti jussi soppaa" iltasella.


      • niistetään verille ja kunnolla
        Enduromies 3 kirjoitti:

        ne torrakot sun perseeseen ja käristän koko ukon vartaassa. Saahaankin poikien kanssa syödä oikein "jahti jussi soppaa" iltasella.

        kun alat leventelemään miehille.
        muista se!


      • ölkjhg
        Enduromies 3 kirjoitti:

        ne torrakot sun perseeseen ja käristän koko ukon vartaassa. Saahaankin poikien kanssa syödä oikein "jahti jussi soppaa" iltasella.

        Taas joku alaikäinen kersa on ollut ajelemassa rekisteröimättömällä mopolla tiellä, ajettu sieltä pois ja suuttunut siitä. Jos sinulla on oikea enduropyörä (tarkoitan todella oikeaa enduroa)niin et saa ajaa sillä metsäautotiellä lain mukaan,tarkista poliisilta ellet usko. Metsäautotielle saa joissain tapauksissa laittaa puomin vaikka olisi aikoinaan saatu valtiolta rahaa. Meilläpäin on esimerkki ja siitä on jopa viranomaisiin otettu yhteyttä ja todettu puomi lailliseksi.


      • tarvitset
        Enduromies 3 kirjoitti:

        ne torrakot sun perseeseen ja käristän koko ukon vartaassa. Saahaankin poikien kanssa syödä oikein "jahti jussi soppaa" iltasella.

        aivan selvästi Barbi nukkeja ja sellainen pieni nukkekoti.Ota se sitten mukaan kun menet päiväkotiin.Mutta älä anna vahingossakaan toisten lasten siihen koskee.
        Ja muista olla kilttinä ja mennä silloin päiväunille kun hoitotäti käskee.


      • kohta siisti
        Enduromies 3 kirjoitti:

        sotahullut jahtaatte viattomia elukoita ja enduromiehiä torrakoidenne kanssa. Teilläkö perkeleillä on ainoa oikeus olla metsän kunkkuja.

        Vittu ajan kumoon seuraavan uhkailijan.

        suutasi,niin kerron teijän äitille!!enduromies on oikeesti 14v.ja just polttanut ekan tupakan ja saanu siitä tollaset voimat.kyl nyt pelottaa.


      • "enduromies"
        Enduromies 3 kirjoitti:

        sotahullut jahtaatte viattomia elukoita ja enduromiehiä torrakoidenne kanssa. Teilläkö perkeleillä on ainoa oikeus olla metsän kunkkuja.

        Vittu ajan kumoon seuraavan uhkailijan.

        maillani siirtyy jalkapatikkakomppaniaan.Siinä se passaa laahustaa kotiinsa vanteet kaulassa.
        Tule kokeeksi selittelemään,saatko ajella mopollasi itse tekemilläni metsäautoteillä,olisi hauska moinen selittelijä tavata.


      • Enduromies 3
        "enduromies" kirjoitti:

        maillani siirtyy jalkapatikkakomppaniaan.Siinä se passaa laahustaa kotiinsa vanteet kaulassa.
        Tule kokeeksi selittelemään,saatko ajella mopollasi itse tekemilläni metsäautoteillä,olisi hauska moinen selittelijä tavata.

        rahoilla ne sinunkin metsäautotiet on tehty. Oot ollu avustuksia kerjäämässä ja sitten ollaan muka metsänomistajaa. Vittu minun verorahoja teille paskiaisille on jaettu vuosia ja sitten te vingutte kun muutama enska ajaa metsänne halki.

        Saatanan kroisokset, teiltä pitäisi ulosmitata ne metsät niin sais muutkin IHMISET niitä käyttää.


      • enduroita ne
        Enduromies 3 kirjoitti:

        rahoilla ne sinunkin metsäautotiet on tehty. Oot ollu avustuksia kerjäämässä ja sitten ollaan muka metsänomistajaa. Vittu minun verorahoja teille paskiaisille on jaettu vuosia ja sitten te vingutte kun muutama enska ajaa metsänne halki.

        Saatanan kroisokset, teiltä pitäisi ulosmitata ne metsät niin sais muutkin IHMISET niitä käyttää.

        ovat ihan hienoja vehkeitä,ja niillä ajoa on kiva seurata radoilla,MUTTA EI TOISTEN METSISSÄ!!!tämä endurokuski ei kehtaa ihmisten ilmoilla ajella kun ei pysy varmaan edes pystyssä.eikä sul räkänokka edes varmaan mitään enduroa edes ole,vaan joku vanha honda monkey kuitenkin.jutuistasi päätellen et ole varmaan vielä edes mopoikäinen.


      • tervetuloa..
        Enduromies 3 kirjoitti:

        rahoilla ne sinunkin metsäautotiet on tehty. Oot ollu avustuksia kerjäämässä ja sitten ollaan muka metsänomistajaa. Vittu minun verorahoja teille paskiaisille on jaettu vuosia ja sitten te vingutte kun muutama enska ajaa metsänne halki.

        Saatanan kroisokset, teiltä pitäisi ulosmitata ne metsät niin sais muutkin IHMISET niitä käyttää.

        vaan mopoilemaan.Jupinoistasi saa kyllä selvän,ettet veroja ole vielä maksanut,etkä tule maksamaankaan.Selvää soskuainesta olet betonilähiöstä.
        Jotenka,jos haluat vanteet kaulaasi,tervetuloa mopoilemaan mailleni!


      • enduro......
        Enduromies 3 kirjoitti:

        rahoilla ne sinunkin metsäautotiet on tehty. Oot ollu avustuksia kerjäämässä ja sitten ollaan muka metsänomistajaa. Vittu minun verorahoja teille paskiaisille on jaettu vuosia ja sitten te vingutte kun muutama enska ajaa metsänne halki.

        Saatanan kroisokset, teiltä pitäisi ulosmitata ne metsät niin sais muutkin IHMISET niitä käyttää.

        urat. Suomessa laitetaan rahaa satojatuhansia euroja kelkkauriin. Hakataan metsä pois, kaivinkoneella oikein maat tasoitellaan, ojiin rakennetaan painekyllästetystä lankusta sillat. Se lankku maksaa 1,5 € metri ja yhteen siltaan menee kymmeniä metrejä.
        Mulla on metsäautotietä kolmisen kilometriä, ja omilla oon rakentanu.
        Varoitan enduropoikaa tielleni tulemasta. Kävellen lähtee pois jos erehtyy tielleni endurolla. Autolla kyllä saa ajellaa kaikki muut paitsi enduron omistajat.


      • Enduromies 3
        enduro...... kirjoitti:

        urat. Suomessa laitetaan rahaa satojatuhansia euroja kelkkauriin. Hakataan metsä pois, kaivinkoneella oikein maat tasoitellaan, ojiin rakennetaan painekyllästetystä lankusta sillat. Se lankku maksaa 1,5 € metri ja yhteen siltaan menee kymmeniä metrejä.
        Mulla on metsäautotietä kolmisen kilometriä, ja omilla oon rakentanu.
        Varoitan enduropoikaa tielleni tulemasta. Kävellen lähtee pois jos erehtyy tielleni endurolla. Autolla kyllä saa ajellaa kaikki muut paitsi enduron omistajat.

        millaisia kusipäitä te metsänomistajat olette. Autoilla metsätiet kuluu enempi kuin edurolla ajettaessa ja te vaan vingutte tyhjästä mopomiesten perään. Ja takaan että oot hakenu kaiken maailman avustukset tienpätkällesi, te saatanat mitään omilla rahoilla tee...


      • myös ihan kiva
        Enduromies 3 kirjoitti:

        millaisia kusipäitä te metsänomistajat olette. Autoilla metsätiet kuluu enempi kuin edurolla ajettaessa ja te vaan vingutte tyhjästä mopomiesten perään. Ja takaan että oot hakenu kaiken maailman avustukset tienpätkällesi, te saatanat mitään omilla rahoilla tee...

        varmasti ajella mene vaikka kattoo johonkin joskus,mutta nyt kipin kapin tekemään ne läksyt ennekuin äiti tulee!!!!paljonkos sun monkey kuluttaa satasella?


      • osoitteesi
        Enduromies 3 kirjoitti:

        millaisia kusipäitä te metsänomistajat olette. Autoilla metsätiet kuluu enempi kuin edurolla ajettaessa ja te vaan vingutte tyhjästä mopomiesten perään. Ja takaan että oot hakenu kaiken maailman avustukset tienpätkällesi, te saatanat mitään omilla rahoilla tee...

        niin esitän kuitit tien teosta. Samalla näät kuka maksoi. Voin myös kertoa miten pitkät on myytävän puutavaran pinot. Sentiäkään metsärahoista ei mene endurokauppiaalle.Paljon kivempi ostaa lentolippuja lomakohteisiin.


    • mitä on

      enduro suomeksi. ÄNKYRÄ.

      • fsoiaufh

        tiedäthän että metsäautoteillä on nopeusrajoitus


      • sivusilmä
        fsoiaufh kirjoitti:

        tiedäthän että metsäautoteillä on nopeusrajoitus

        tämähän on vallan hauskaa! Eikö täällä saada aikaiseksi asiallista keskustelua, vaikka osapuolena oletettavasti on ihan kunnon metsämiehiäkin? Kun aina pitää ruveta heittään sontaa. Taiks olenko ma sitten vaan tyhmä ja huumorintajuton?
        Mutta endurot, maastoautot, moottorikelkat ym EI-työkalut pois metistä!


    • motoristi hirvimettällä

      eiköhän toi älytön hirvimiesten mollaaminen lopu kun tulee hirvi tuulilasista sisään...en ole koskaan tuollaiseen väitettyyn asiaantörmänny....eli täyttä pas...

    • suosittelen

      myös kaikille marjastajille, sienestäjille ja muille luonnossa liikkujille. Kun alkaa rytinä niin voi sitten vedellä vähän samaan suuntaan takasin. On se vaan vittu kusipäistä, kun luullaan olevansa maailman kuninkaita, kun on lupa siihen hirveen.

      Ampukoot toisensa, mutta vittu kun saa vielä muutkin kantaa asetta metsässä.

      Allekirjoitan sen kiellon kyllä heti.

      • itse tutustumassa

        metsästykseen vaikka noin yleisesti???että ymmärtäisi edes aavistuksen mistä puhuu.aika monta ihmishenkeä lisää menetetään liikenteessä,jos hirvenmetsästys lopetettaisiin.yleinen ohje on että jos aluuella havaitaan ihmisiä,niin ampuminen on silloin kiellettyä,mutta senhän metsästäjät ymmärtävät sanomattakin,toisin kuin jotkut jotka pelästyvät jopa uhkaavasti käyttäytyvää sisiliskoa.


      • oltava näin
        itse tutustumassa kirjoitti:

        metsästykseen vaikka noin yleisesti???että ymmärtäisi edes aavistuksen mistä puhuu.aika monta ihmishenkeä lisää menetetään liikenteessä,jos hirvenmetsästys lopetettaisiin.yleinen ohje on että jos aluuella havaitaan ihmisiä,niin ampuminen on silloin kiellettyä,mutta senhän metsästäjät ymmärtävät sanomattakin,toisin kuin jotkut jotka pelästyvät jopa uhkaavasti käyttäytyvää sisiliskoa.

        että jos isot miehet haluavat ajaa mopolla toisten metsissä,niin kaikkien muiden on sieltä väistyttävä.eli metsämiehet,marjastajat ja sienestäjät pysytään jatkossa poissa metsistä,että nämä jotka ovat kotona tossun alla saavat mopoilla siellä rauhassa leikkiä ja tuntea edes joskus olevansa tosimiehiä


      • tämä asia enduro"mies...
        oltava näin kirjoitti:

        että jos isot miehet haluavat ajaa mopolla toisten metsissä,niin kaikkien muiden on sieltä väistyttävä.eli metsämiehet,marjastajat ja sienestäjät pysytään jatkossa poissa metsistä,että nämä jotka ovat kotona tossun alla saavat mopoilla siellä rauhassa leikkiä ja tuntea edes joskus olevansa tosimiehiä

        oikein on.onko sulla vielä apupyörät?


      • enduromiehiä
        tämä asia enduro"mies... kirjoitti:

        oikein on.onko sulla vielä apupyörät?

        että jos kaadutte ja likaatte vaatteenne,niin äiti kyllä suuttuu!


    • penikka iltasatu

      Tuutuu tupakkirulla, antaapas pissin tulla.
      Joka arki-ilta klo. 17.00 tv2 alkaa pikku kakkonen, varmaan kyllä tiesitkin.

    • JP42

      provo tämä..............

      • Sovussa se mielikin lepää

        täällä pelaa tiedotus hyvin. Kun SE viikonloppu tulee,ei metsään lähdetä turhan päiten,millään välineellä. Sopu sijaa antaa. Vuodessa on paljon päiviä,jolloin ei metsämiehet koirineen ja pyssyineen metsässä liiku...

        Metsästys on paljon muutakin kuin ampumista...

        Kaikki me varmasti mahdumme metsään? Tosin,eihän se kovin kivaa ole,kun pärinäpojat tulevat lapa pohjassa metsätiellä vastaan ja kärryjen edessä on 500kg lihaa..vaikka varmasti jokainen jolla on silmät ja järki päässä, näkee etteivät ole ainuita tienkäyttäjiä. Talvi onkin ongelma...moottorikelkat. Yleisellä tiellä, vauhtia sata lasissa...

        Jokaisessa ryhmässä löytyy niitä kusipäitä,jotka pilaavat monen harrastuksen maineen...valitettavasti.


    • Anonyymi

      Etpä sinäkään enduromies itse ole sieltä viisaimmasta päästä listallasi, koskapa ajelet vasiten siellä, missä tiedät hirvijahdin olevan käynnissä. Turha sinun on alkaa aiheettomasti märisemään täällä palstalla asiasta, jossa itse voit toimia oikein ja olla esimerkin näyttäjänä nuoremmille mopopojille sekä -tytöille.

    • Anonyymi

      Tulikohan aloittajalla mieleen, että usein siinä hirviporukassa on sen tienomistajia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe