Moi kaikki. Täällä nuorekas mies 39 joka halusi säilyttää hiuksensa kun alkoivat perhanat lähteä. Vaimo tiesi hivenaineanalyysista, jossa katsotaan kaikki vitamiinit ja hivenaineet. Kävin siinä, ja tuloksissa näkyi mm. kamala sinkin ja kuparin puutostila, myös magnesium oli alhaalla. Lisäksi esim.lykopeeni oli todella surkealla tasolla jne. Aloin ottamaan lääkärin määräämää 4 X normaalit sinkkimäärät, ja lisäksi kuparia (eri aikoina pitää ottaa, ei samaan aikaan), lisäksi purkista magnesiumia, lykopeenia ja vihreän teen uutetta ym. Olo parani kerta heitolla.
Sitten luin että sinkki ja B-vitamiinit yhdessä blokkaavat DHT:tä joka aiheuttaa kaljuuntumisen. Aloin ottamaan samaan aikaan vahvan b-vitamiinipillerin ja sinkkiä. Hiusten kunto parani huomattavasti muutamassa viikossa. No sitten mä luin tuosta Revivogenista ja aloin käyttämään sitä myös, ja tulokset senkun paranivat entisestään. Revivogen jotenkin vauhditti koko jutun. Mulla oli aiemmin päälaella harveneva kohta, ei vielä kaljua, ja nyt se alue on ihan perhanan tuuhea. Tutut naisetkin sanoo että mulla on todella tuuheat hiukset, eikös ne olleet harvenemassa aikaisemmin?
Kyllä sillä on merkitystä mitä suuhunsa laittaa ja mitä kropasta puuttuu. Hivenaineanalyysi maksoi jotain 800 euroa kaikkinensa, ja uusinnoissa pitää käydä ainakin pari kertaa pienemmillä otoksilla, mutta sehän on satsaus omaan terveyteen ja tulevaisuuteen, ja tässä tapauksessa sillä oli vaikutusta myös hiuksiin. En muuten kaljuunnu enää ollenkaan. Kiitos oikeiden hivenaineiden,vitamiinien ja Revivogenin!
Hivenaineanalyysi+Revivogen
9
2158
Vastaukset
- Onneksi olkoon
uudelleen tuuhentuneesta tukasta!
- €nsk4
...mutta jos tukka on lähteäkseen perinnöllisistä syistä on aivan sama mitä vitaamiineja ja doupping-aineita vetelet. Ainoastaan minoksidiili, fina ja duta auttavat näissä tapauksissa. Revivogenin anti-DHT ominaisuudet voivat myös varsinkin hidastaa hiustenlähtöä. Litku ei ole kuitenkaan FDA:n hyväksymä. Kannattaa miettiä mihin humpuukiin ja käärmeöljyihin rahansa laittaa.
En todellakaan tuudittautuisi noiden vaivaisten vitamiinien varaan.- tuudittautuakaan?
Vitamiineja ja hivenaineita on elimistössämme ja jonkin sairaustilan hoitamiseksi käytetään lääkärin avustuksella suurempia määriä,kuten alkuperäinen kirjoittaja kertoi. Eivät ne ole mitään "vaivaisia".
Monien nykylääkkeiden alkuperäiset aineet ovat luonnosta kotoisin.
Miksi ottaa pultteja heti jos joku saa apua ja on siihen tyytyväinen!? - €nsk4
tuudittautuakaan? kirjoitti:
Vitamiineja ja hivenaineita on elimistössämme ja jonkin sairaustilan hoitamiseksi käytetään lääkärin avustuksella suurempia määriä,kuten alkuperäinen kirjoittaja kertoi. Eivät ne ole mitään "vaivaisia".
Monien nykylääkkeiden alkuperäiset aineet ovat luonnosta kotoisin.
Miksi ottaa pultteja heti jos joku saa apua ja on siihen tyytyväinen!?Totesin vain, että vitamiinit eivät yksistään estä kaljuuntumista. Auttavat tietysti yleisesti hiustenkasvua ja kuntoa. Pari vuotta eteenpäin niin todennäköisesti tukka lähtee jossei tartu kunnon aineisiin. Edellyttäen tietysti että se on lähteäkseen perinnöllisistä tekijöistä johtuen...
- varmaan hivenaineilla
on merkitystä hiusten kasvuun. Ovatko nuo tuotteet myynnissä kaikissa luontaistuotekaupoissa vai mistä ne hankit? Jos voit, niin kerrotko kauppanimiä valmisteista niin voisi katsella onko kaupoissa ja apteekeissa.Kiitos ja onnea kun onnistuit!
- NYT LÖYTYI
Kaikkia löytyy luontaistuotekaupoista tai apteekeista, hivenaineklinikka kirjoitti lisäksi ison nipun reseptillä apteekissa valmistettavia sekoitteita. Ne on pillereinä ja apteekin tekemiä.
Ei kannata itse alkaa ottamaan hivenaineita tai vitamiineja erikoisemmin jos ei oikeasti tiedä mitä puuttuu!!!! Joskus ennen näitä kokeita otin jonkun aikaaa joitain hivenaineita, mm.kuparia ja olo huononi aika äkkiä koska otin niitä aivan väärin ja väärään aikaan samanaikaisesti väärien muiden aineiden kanssa. Ei kannata pelleillä vitamiineilla tai hivenaineilla, se voi olla todella haitallista terveydelle. Pitää olla analyysit ja tarkat ohjeet, jos niitä ei ole, kannattaa ottaa vain jotain yleistuotetta hillitysti.
- Juke 27
muuta vaihtoehtoa kun ei ole kyllä varaa laittaa ylimääräistä hivenaineanalyysiin eikä pahemmin ostella kalliita vitamiineja. Riittäiskö normi ravinto ja vaikka multitabs tms.
- Eppu Epäilijä
800€ ??
Kerron sinulle ihan ilmaiseksi, että jos kärsit DHT-kaljuuntumisesta, sinkki ja B-vitamiini ei sinua pelasta.
Paljonko "jatkotutkimukset" maksavat?
Onko menetelmällä tehty tieteellisiä tutkimuksia vai lahjoitatko rahaa hivenaineanalyysiin hyvässä uskossa?
Normaali ihminen ,saa tarvittavat hivenaineet päivittäisestä ruoasta riippumatta siitä mitä hivenaine-klinikka väittää. Tämä sinä kyllä myös tiedät ja ymmärrät, jahka laskeudut takaisin maan pinnalle. - cubeII
Tehtiinkö testi verikokeista vai myös irtohiuksista. Olen ajatellut testiin menoa, vaan hinta hirvittää. Saako kysyä missä kaupungissa kävit kokeissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265