Mikä on ensikesän muoti väri?? tarvin nopeaa vastausta!!

Vastatkaa please

Eli kysymys on että osaisko joku sanoa mikä on ensikesän eli vuoden 2009 kesän muotiväri?? :) Jos joku osais vastata mulle niin olisin tosi kiitollinen ku oon tekemässä yhtä mekkoa jne. :D

10

1314

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sininennen

Telkkarissa olleen muotisuunnittelijan mukaan sininen. Hän kyllä luetteli lopuksi myös punaisen eri sävyineen, mustan, ruskeat ja maavärit, luun sävyt ja kaikki kirkkaat värit. Minun mielestäni olet vahvoilla silloin, kun valitset sen vörin, joka sinulle sopii ja josta itse tykkäät - ei näköjään voi mennä väärin.

• Guuhi

Että se olis violetti. Vai oliko se sitten kevään väri se violetti.. ?

• morn

Kuulemani mukaan keltainenhan se on tämän vuoden väri. Ei tosin vielä paljoa näy, mutta kaipa se kesää kohden tulee pinnalle. Oma mielipiteeni kyllä on, että voiko ällömpää väriä päälleen pukea, keltainen ja oranssi, yök.

• Guuhi

Harvoille käy keltainen.. Tai oranssi.

• RouWaB
        Guuhi kirjoitti:

Harvoille käy keltainen.. Tai oranssi.

Värikurssit käyneenä sanon että jokaiselle sopii kaikki värit,kyse on ainoastaan värin sävystä,esim minulle ei sovi kun kananpojn keltainen ja kaikki viileät sävyt,ruskeissakaan en voi kuvitella muuta ku suklaanruskeaa,oranssiin vivahtavat ja kellertävät on järkyn värisiä minulla..jne.

• + valkoista

Riippuu sävystä. Keltainen voi olla pastelli, vivahtaa vihreään valkoisella taitettuna jne.

Pitää erottaa väri ja sävy.

Raikas merellinen look on hillitty keltainen valkoiseen yhdistettynä (housut, mikroshortsit).

Oikeastaan keltaiset käyvät mielestäni vain kesäisin ja valkean kanssa.

• RouWaB

....jos sulle sopii niin pinkki on supermuodikas

• ..........

Kaikki raikkaat siniset laivastonsinisestä (mariini, navy) sähkön ja koboltinsinisistä turkoosin kautta vaaleansinisiin.

Sinivalkoinen on in.

• pööö

Mä oon kuullu et koralli?

• mi_y_a

Eihän muotivärejä vain yhtä ole!
      Yksi niistä on ainakin koralli :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      1578
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1289
    3. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      501
      1185
    4. 63
      985
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      73
      962
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      52
      740
    7. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      109
      726
    8. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      75
      722
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      468
      647
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      632
    Aihe