Eli kysymys on että osaisko joku sanoa mikä on ensikesän eli vuoden 2009 kesän muotiväri?? :) Jos joku osais vastata mulle niin olisin tosi kiitollinen ku oon tekemässä yhtä mekkoa jne. :D
Mikä on ensikesän muoti väri?? tarvin nopeaa vastausta!!
10
1248
Vastaukset
- Sininennen
Telkkarissa olleen muotisuunnittelijan mukaan sininen. Hän kyllä luetteli lopuksi myös punaisen eri sävyineen, mustan, ruskeat ja maavärit, luun sävyt ja kaikki kirkkaat värit. Minun mielestäni olet vahvoilla silloin, kun valitset sen vörin, joka sinulle sopii ja josta itse tykkäät - ei näköjään voi mennä väärin.
- Guuhi
Että se olis violetti. Vai oliko se sitten kevään väri se violetti.. ?
- morn
Kuulemani mukaan keltainenhan se on tämän vuoden väri. Ei tosin vielä paljoa näy, mutta kaipa se kesää kohden tulee pinnalle. Oma mielipiteeni kyllä on, että voiko ällömpää väriä päälleen pukea, keltainen ja oranssi, yök.
- Guuhi
Harvoille käy keltainen.. Tai oranssi.
- RouWaB
Guuhi kirjoitti:
Harvoille käy keltainen.. Tai oranssi.
Värikurssit käyneenä sanon että jokaiselle sopii kaikki värit,kyse on ainoastaan värin sävystä,esim minulle ei sovi kun kananpojn keltainen ja kaikki viileät sävyt,ruskeissakaan en voi kuvitella muuta ku suklaanruskeaa,oranssiin vivahtavat ja kellertävät on järkyn värisiä minulla..jne.
- + valkoista
Riippuu sävystä. Keltainen voi olla pastelli, vivahtaa vihreään valkoisella taitettuna jne.
Pitää erottaa väri ja sävy.
Raikas merellinen look on hillitty keltainen valkoiseen yhdistettynä (housut, mikroshortsit).
Oikeastaan keltaiset käyvät mielestäni vain kesäisin ja valkean kanssa.
- RouWaB
....jos sulle sopii niin pinkki on supermuodikas
- ..........
Kaikki raikkaat siniset laivastonsinisestä (mariini, navy) sähkön ja koboltinsinisistä turkoosin kautta vaaleansinisiin.
Sinivalkoinen on in. - pööö
Mä oon kuullu et koralli?
- mi_y_a
Eihän muotivärejä vain yhtä ole!
Yksi niistä on ainakin koralli :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133