Mikä on ensikesän muoti väri?? tarvin nopeaa vastausta!!

Vastatkaa please

Eli kysymys on että osaisko joku sanoa mikä on ensikesän eli vuoden 2009 kesän muotiväri?? :) Jos joku osais vastata mulle niin olisin tosi kiitollinen ku oon tekemässä yhtä mekkoa jne. :D

10

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sininennen

      Telkkarissa olleen muotisuunnittelijan mukaan sininen. Hän kyllä luetteli lopuksi myös punaisen eri sävyineen, mustan, ruskeat ja maavärit, luun sävyt ja kaikki kirkkaat värit. Minun mielestäni olet vahvoilla silloin, kun valitset sen vörin, joka sinulle sopii ja josta itse tykkäät - ei näköjään voi mennä väärin.

      • Guuhi

        Että se olis violetti. Vai oliko se sitten kevään väri se violetti.. ?


    • morn

      Kuulemani mukaan keltainenhan se on tämän vuoden väri. Ei tosin vielä paljoa näy, mutta kaipa se kesää kohden tulee pinnalle. Oma mielipiteeni kyllä on, että voiko ällömpää väriä päälleen pukea, keltainen ja oranssi, yök.

      • Guuhi

        Harvoille käy keltainen.. Tai oranssi.


      • RouWaB
        Guuhi kirjoitti:

        Harvoille käy keltainen.. Tai oranssi.

        Värikurssit käyneenä sanon että jokaiselle sopii kaikki värit,kyse on ainoastaan värin sävystä,esim minulle ei sovi kun kananpojn keltainen ja kaikki viileät sävyt,ruskeissakaan en voi kuvitella muuta ku suklaanruskeaa,oranssiin vivahtavat ja kellertävät on järkyn värisiä minulla..jne.


      • + valkoista

        Riippuu sävystä. Keltainen voi olla pastelli, vivahtaa vihreään valkoisella taitettuna jne.

        Pitää erottaa väri ja sävy.

        Raikas merellinen look on hillitty keltainen valkoiseen yhdistettynä (housut, mikroshortsit).

        Oikeastaan keltaiset käyvät mielestäni vain kesäisin ja valkean kanssa.


    • RouWaB

      ....jos sulle sopii niin pinkki on supermuodikas

    • ..........

      Kaikki raikkaat siniset laivastonsinisestä (mariini, navy) sähkön ja koboltinsinisistä turkoosin kautta vaaleansinisiin.

      Sinivalkoinen on in.

    • pööö

      Mä oon kuullu et koralli?

    • mi_y_a

      Eihän muotivärejä vain yhtä ole!
      Yksi niistä on ainakin koralli :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe