Suomen verkkoviestintäkeskus?

Uus yrittäjä joo

olen uusi yrittäjä ja aattelin kysyä, että kannattaako ottaa tämmönen palvelu kun suomen verkkoviestintäkeskus? Kuulemma hoitavat kaikki mun yrityksen markkinointi ja nettimainosasiat, eikä maksa ku joku 500 euroo. ja sit niillä on joku palvelu ettei mua häiritä millään puhelinmyynnillä tai huonoilla mainospalveluilla. Aattelin ottaa mut kysytään ny viisaammilta, kun siinä pitäs allekirjottaa joku valtakirja ja sitte ne ottaa kaikki mulle parhaat palvelut. kätevää taitaa olla, onks kellään muulla tätä?

7

2275

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,..,.,.,..,.,

Älä missään nimessä liity. Lue muutama keskustelu alempaa kyseisestä aiheesta.

• inkeri1808

Hei,
      Hmm, uusia palveluja tarjotaan yritysten päättäjille, kun sieniä sateella.
      Sinä päättäjä eli yrityksen raha kirstun päällä istuja, tutki asia ensiksi mihin olet lähtemässä!
      Aina, kun luvataan kymmen kaunista ja kymmenen hyvää, PITÄISI hälytyskellojen alkaa SOIDA!!!
      Pyydä kaikki ns. tarjoukset kirjallisena, aina.
      Mieti, sinulle sanotaan, tilaus ei tietenkään ole kestotilaus ja hups no oliko se kuitenkaan näin?
      Mieti, sinulle sanotaan pääset kaikista puhelinmyyjistä eroon, oikeasti uskooko tuohon kukaan (edes sinä)?
      Yritykset mitkä ovat alalla ja ovat toimineet jo esim. kauan, ovat rehtejä ja rehellisä palvelun tarjoajia. Jos näin ei olisi ei olisi niitä yrityksiäkään enää, eikö?
      Niinhän niitä varojakin kerätään vähävaraisille/vähäosasille ja minnekkäs ne rahat sitten menivätkään...?

• tiijhuoh

ei kannata kukaan ei pysty rajoittamaan tervettä kilpailua ja estämään soittoja suomen verkkoviestintäkeskus on yksityisen ihmisen omistuksessa oleva osakeyhtiö joten se ei onnistu koska kilpailun voi estää ainoastaan valtio

• Yrittäjäksi

• .
        Yrittäjäksi kirjoitti:

Sähköisen viestinnän tietosuojalain mukaan yrityksellä on oikeus telemarkkinoinnin kieltämiseen.

http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35

Tuo Robinson-palvelu on yksityisille tarkoitettu telemarkkinoinnin estopalvelu.

• Halvin paketti

Otin keväällä halvimman paketin käyttöön. Sopimus tehtiin ja kaikki on sen mukaisesti hoidettu. Lopputuloksesta ei ole varmuutta. Luvan annoin kahdelle yritykselle mitkä saavat soittaa, mutta tulee paljon muiltakin yrityksiltä.

Huijaukseksi tätä en voi sanoa, koska tiesin tasan tarkkaa mihin olin lähdössä mukaan. Kyselin että miten ko. yritys hoitaa tämän markkinointi kiellon niin vastasivat, että xxx määrälle yritykselle lähetetään puhelin ja verkkomainonta kielto tiedotus. Voihan ne sen paperin lähettää, mutta meneekö se oikealle henkilölle ja aiheuttaako toimenpiteitä yrityksessä, niin sitä ei voi kukaan taata.

Rehellisesti sanottuna en tilaa ensi vuonna!!

• Anonyymi

Älä missään nimessä erehdy tähän firmaan. Täyshuijareita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      189
      2990
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      166
      1710
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1453
    4. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      109
      1011
    5. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      129
      937
    6. 65
      873
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      374
      780
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      664
    9. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      43
      658
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      9