olen uusi yrittäjä ja aattelin kysyä, että kannattaako ottaa tämmönen palvelu kun suomen verkkoviestintäkeskus? Kuulemma hoitavat kaikki mun yrityksen markkinointi ja nettimainosasiat, eikä maksa ku joku 500 euroo. ja sit niillä on joku palvelu ettei mua häiritä millään puhelinmyynnillä tai huonoilla mainospalveluilla. Aattelin ottaa mut kysytään ny viisaammilta, kun siinä pitäs allekirjottaa joku valtakirja ja sitte ne ottaa kaikki mulle parhaat palvelut. kätevää taitaa olla, onks kellään muulla tätä?
Suomen verkkoviestintäkeskus?
7
1883
Vastaukset
- .,..,.,.,..,.,
Älä missään nimessä liity. Lue muutama keskustelu alempaa kyseisestä aiheesta.
- inkeri1808
Hei,
Hmm, uusia palveluja tarjotaan yritysten päättäjille, kun sieniä sateella.
Sinä päättäjä eli yrityksen raha kirstun päällä istuja, tutki asia ensiksi mihin olet lähtemässä!
Aina, kun luvataan kymmen kaunista ja kymmenen hyvää, PITÄISI hälytyskellojen alkaa SOIDA!!!
Pyydä kaikki ns. tarjoukset kirjallisena, aina.
Mieti, sinulle sanotaan, tilaus ei tietenkään ole kestotilaus ja hups no oliko se kuitenkaan näin?
Mieti, sinulle sanotaan pääset kaikista puhelinmyyjistä eroon, oikeasti uskooko tuohon kukaan (edes sinä)?
Yritykset mitkä ovat alalla ja ovat toimineet jo esim. kauan, ovat rehtejä ja rehellisä palvelun tarjoajia. Jos näin ei olisi ei olisi niitä yrityksiäkään enää, eikö?
Niinhän niitä varojakin kerätään vähävaraisille/vähäosasille ja minnekkäs ne rahat sitten menivätkään...? - tiijhuoh
ei kannata kukaan ei pysty rajoittamaan tervettä kilpailua ja estämään soittoja suomen verkkoviestintäkeskus on yksityisen ihmisen omistuksessa oleva osakeyhtiö joten se ei onnistu koska kilpailun voi estää ainoastaan valtio
- Yrittäjäksi
Sähköisen viestinnän tietosuojalain mukaan yrityksellä on oikeus telemarkkinoinnin kieltämiseen.
http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35 - .
Yrittäjäksi kirjoitti:
Sähköisen viestinnän tietosuojalain mukaan yrityksellä on oikeus telemarkkinoinnin kieltämiseen.
http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35Tuo Robinson-palvelu on yksityisille tarkoitettu telemarkkinoinnin estopalvelu.
- Halvin paketti
Otin keväällä halvimman paketin käyttöön. Sopimus tehtiin ja kaikki on sen mukaisesti hoidettu. Lopputuloksesta ei ole varmuutta. Luvan annoin kahdelle yritykselle mitkä saavat soittaa, mutta tulee paljon muiltakin yrityksiltä.
Huijaukseksi tätä en voi sanoa, koska tiesin tasan tarkkaa mihin olin lähdössä mukaan. Kyselin että miten ko. yritys hoitaa tämän markkinointi kiellon niin vastasivat, että xxx määrälle yritykselle lähetetään puhelin ja verkkomainonta kielto tiedotus. Voihan ne sen paperin lähettää, mutta meneekö se oikealle henkilölle ja aiheuttaako toimenpiteitä yrityksessä, niin sitä ei voi kukaan taata.
Rehellisesti sanottuna en tilaa ensi vuonna!! - Anonyymi
Älä missään nimessä erehdy tähän firmaan. Täyshuijareita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372363
- 561352
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586