Parin viikon päästä erääntyy 70000€ 4%:n määräaikaiselta ,,,eikä hajuakaan mitä niillä tekisin...Mihin sijoittaisin 1-2 vuodeksi? ja vielä tuottamaan
"Apuva"
4
1372
Vastaukset
- kai.
kai sinun pitää tyytyä hieman yli 2 % ja minun kesäkuussa 1 %.
yleensä en ajattelisikaan kuin korkeintaan vuodeksi,
vaikka koskaan en ole rahojani tarvinnut kiireellisesti.
Jälkiviisaana vois muistuttaa, olisit laittanut Islantiin,
olisit saanut 5,5 % ja lokakuussa pois,
silloin Suomeen ja 5,5 % korolle.- *Säästäjä*
Juu sepä tässä pänniikin,,,,vuosi sitten kävelin pankkiin ja itselleni selvänä asiana oli 6 kk:n määräaikainen,mutta pankkineiti (vanha ja luotettava tuttavuus) viisaana puhui 12 kk (pankin puoleen)...
Nyt olisi ollut mukavaa jatkaa elo-syyskuulla ja vaikka pitemmäkdsikin aikaa.....opetus oli etten ainakaan enää luota pankkien asiantuntijoihin. - "finanssikriisi",
*Säästäjä* kirjoitti:
Juu sepä tässä pänniikin,,,,vuosi sitten kävelin pankkiin ja itselleni selvänä asiana oli 6 kk:n määräaikainen,mutta pankkineiti (vanha ja luotettava tuttavuus) viisaana puhui 12 kk (pankin puoleen)...
Nyt olisi ollut mukavaa jatkaa elo-syyskuulla ja vaikka pitemmäkdsikin aikaa.....opetus oli etten ainakaan enää luota pankkien asiantuntijoihin.eivät pankit kaipaa Sinun rahojasi.
Ne kyttäävät Kataisen Sinun piikkiisi ottamia velkarahoja, sitä 50 miljardia. Saat siis tehdä rahoillesi mitä lystäät. Varaudu vaikka tuleviin veronkiristyksiin, ne tulevat varmuudella, kiitos kataisen velanoton. Sinun piikkiin.
and more:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=519474&tstart=0
- veneessä...
Hankala on löytää, ittellä ongelma sylissä toukokuussa.
Lyhyen koron rahastot lähtevät näköjään viimein nousuun, johonkin semmoseen ehkä. Määräaikaisten korot on kuihtuneet niin pieniksi, ettei ne oikein houkuta. Yrityslainat käyvät kuulema kaupaksi, liekö niitä pääomaturvattuja - en tiiä vielä. Indeksilainojen tuotto tuskin päätä huimaa, tosin pääoma ois turvassa. Tää on nyt tätä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427