"Apuva"

*Säästäjä*

Parin viikon päästä erääntyy 70000€ 4%:n määräaikaiselta ,,,eikä hajuakaan mitä niillä tekisin...Mihin sijoittaisin 1-2 vuodeksi? ja vielä tuottamaan

4

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai.

      kai sinun pitää tyytyä hieman yli 2 % ja minun kesäkuussa 1 %.

      yleensä en ajattelisikaan kuin korkeintaan vuodeksi,
      vaikka koskaan en ole rahojani tarvinnut kiireellisesti.

      Jälkiviisaana vois muistuttaa, olisit laittanut Islantiin,
      olisit saanut 5,5 % ja lokakuussa pois,
      silloin Suomeen ja 5,5 % korolle.

      • *Säästäjä*

        Juu sepä tässä pänniikin,,,,vuosi sitten kävelin pankkiin ja itselleni selvänä asiana oli 6 kk:n määräaikainen,mutta pankkineiti (vanha ja luotettava tuttavuus) viisaana puhui 12 kk (pankin puoleen)...
        Nyt olisi ollut mukavaa jatkaa elo-syyskuulla ja vaikka pitemmäkdsikin aikaa.....opetus oli etten ainakaan enää luota pankkien asiantuntijoihin.


      • "finanssikriisi",
        *Säästäjä* kirjoitti:

        Juu sepä tässä pänniikin,,,,vuosi sitten kävelin pankkiin ja itselleni selvänä asiana oli 6 kk:n määräaikainen,mutta pankkineiti (vanha ja luotettava tuttavuus) viisaana puhui 12 kk (pankin puoleen)...
        Nyt olisi ollut mukavaa jatkaa elo-syyskuulla ja vaikka pitemmäkdsikin aikaa.....opetus oli etten ainakaan enää luota pankkien asiantuntijoihin.

        eivät pankit kaipaa Sinun rahojasi.

        Ne kyttäävät Kataisen Sinun piikkiisi ottamia velkarahoja, sitä 50 miljardia. Saat siis tehdä rahoillesi mitä lystäät. Varaudu vaikka tuleviin veronkiristyksiin, ne tulevat varmuudella, kiitos kataisen velanoton. Sinun piikkiin.

        and more:
        http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=519474&tstart=0


    • veneessä...

      Hankala on löytää, ittellä ongelma sylissä toukokuussa.
      Lyhyen koron rahastot lähtevät näköjään viimein nousuun, johonkin semmoseen ehkä. Määräaikaisten korot on kuihtuneet niin pieniksi, ettei ne oikein houkuta. Yrityslainat käyvät kuulema kaupaksi, liekö niitä pääomaturvattuja - en tiiä vielä. Indeksilainojen tuotto tuskin päätä huimaa, tosin pääoma ois turvassa. Tää on nyt tätä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe