Millainen paikka rauhanlahden kylpylä kuopiossa...
Rauhanlahden kylpylä
18
8181
Vastaukset
- kale
33 vuotias vaimoni on kyllä aina löytänyt sieltä panijan tai pari kun on ollut sellaista vailla. Käy yleensä siellä noin kerran kuussa kun haluaa vierasta.
- Kunta
pari_41 kirjoitti:
onnistuuko
Kyllä onnistuu. Vettä löytyy altaasta.
- pari urosta
minä ja kaverini ollaan tulossa ensiviikon lopulla käymään ja jos kiinnostaisi niin voisit tulla jatkoille parin reilu 50 vuotiaan miehen huoneeseen?
- kale
pari urosta kirjoitti:
minä ja kaverini ollaan tulossa ensiviikon lopulla käymään ja jos kiinnostaisi niin voisit tulla jatkoille parin reilu 50 vuotiaan miehen huoneeseen?
Mutta ikävä kyllä en harrasta homoleikkejä. Enkä oikein usko että vaimonikaan haluaisi tulla leikkimään kahden 50 vuotiaan homppelin kanssa.
- kalen vaimo
pari urosta kirjoitti:
kylläpä saatan olla perjantai tai lauantai iltana tansseissa. Tarjous kyllä on ihan houkutteleva jos muuten kemiat käy yhteen, ettekä ole liian paljon nauttineita.
- 45 vee
kalen vaimo kirjoitti:
kylläpä saatan olla perjantai tai lauantai iltana tansseissa. Tarjous kyllä on ihan houkutteleva jos muuten kemiat käy yhteen, ettekä ole liian paljon nauttineita.
Olemme aikeissa vaimoni kanssa tulla Rauhalahteen yöksi. Meillä on muutama kokemus kolmannesta ja pariskunnastakin. Tosin vaimoni on ollut tauolla asiasta muutaman vuoden.
Kenties tanssi ja illanvietto sopivan miehen tai parin kanssa saisi hänet syttymään uudelleen... - heterokylpijä
pari urosta kirjoitti:
homot pilaavat maailman.
- Anonyymi
Kunpa mäkin löytäisin!! Esittelen siellä mielelläni isoja tissejäni ja avaan jalat, jos vaan joku antaa merkin että on valmis
- Anonyymi
entäs itte onko löytynyt vierasta miestä
- Anonyymi
pari urosta kirjoitti:
Jos Rauhalahdessa yöpyjät (miehet) kaipaa joskus seuraa , niin täällä olisi reilu 30v katseenkestävä nainen avoin ehdotuksille😉😉
- saunomaan
35v mies olisi tulossa kylpemään rauhalahteen, kiinnostaisiko etään tulla höyrysaunaan kanssani:)
- matkamies111111
35v 185cm 84kg mies on tulossa 7.9 yöksi Rauhalahteen, löytyskö mukavaa seuraa höyrysaunaan, huoneeseen......?
- sami45kuopio
moi. olen kiva siisti mies. olen menossa rauhalahden kylpylään to 15.1 2015....löytyiskös naista mukaan vaikka poreammeeseen ja höyrysaunaan.....
- Huono esitys
Jos tosiaan olet siellä ainoa asiakas, ei sinne totisesti kannata mennä!
- Leski -45
Rauhanlahti vaikka vähän kulunut,mutta seuraa löytyy.Kuopiossa on ihania miehiä ja niillä isot kalut! Kokemusta on,suosittelen.
- Anonyymi
Ojjjj, olen nuorehko nainen ja haluaisin esitellä sulojani höyrysaunassa Rauhalahdessa setämiehille!
- Anonyymi
Onko kukaan yksinäinen matkamies tulossa tänä viikonloppuna Rauhalahteen? Voisin tulla saunaseuraksi yhteishöyryihin ja jos juttu luistaa, niin siitä vaikka jatkoille sun hotellihuoneeseen😉 Tykkäisin kokeilla myös vanhempaa setämiestä tai miesporukan mukaankin voin lähtee😉
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967