Rauhanlahden kylpylä

huoletonta menoa

Millainen paikka rauhanlahden kylpylä kuopiossa...

53

9936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kale

33 vuotias vaimoni on kyllä aina löytänyt sieltä panijan tai pari kun on ollut sellaista vailla. Käy yleensä siellä noin kerran kuussa kun haluaa vierasta.

• onnistuuko

• Kunta
        pari_41 kirjoitti:

onnistuuko

Kyllä onnistuu. Vettä löytyy altaasta.

• pari urosta

minä ja kaverini ollaan tulossa ensiviikon lopulla käymään ja jos kiinnostaisi niin voisit tulla jatkoille parin reilu 50 vuotiaan miehen huoneeseen?

• kale
        pari urosta kirjoitti:

minä ja kaverini ollaan tulossa ensiviikon lopulla käymään ja jos kiinnostaisi niin voisit tulla jatkoille parin reilu 50 vuotiaan miehen huoneeseen?

Mutta ikävä kyllä en harrasta homoleikkejä. Enkä oikein usko että vaimonikaan haluaisi tulla leikkimään kahden 50 vuotiaan homppelin kanssa.

• kalen vaimo
        pari urosta kirjoitti:

kylläpä saatan olla perjantai tai lauantai iltana tansseissa. Tarjous kyllä on ihan houkutteleva jos muuten kemiat käy yhteen, ettekä ole liian paljon nauttineita.

• 45 vee
        kalen vaimo kirjoitti:

kylläpä saatan olla perjantai tai lauantai iltana tansseissa. Tarjous kyllä on ihan houkutteleva jos muuten kemiat käy yhteen, ettekä ole liian paljon nauttineita.

Olemme aikeissa vaimoni kanssa tulla Rauhalahteen yöksi. Meillä on muutama kokemus kolmannesta ja pariskunnastakin. Tosin vaimoni on ollut tauolla asiasta muutaman vuoden.
        Kenties tanssi ja illanvietto sopivan miehen tai parin kanssa saisi hänet syttymään uudelleen...

• heterokylpijä
        pari urosta kirjoitti:

homot pilaavat maailman.

• Anonyymi

Kunpa mäkin löytäisin!! Esittelen siellä mielelläni isoja tissejäni ja avaan jalat, jos vaan joku antaa merkin että on valmis

• Anonyymi

entäs itte onko löytynyt vierasta miestä

• Anonyymi
        pari urosta kirjoitti:

Jos Rauhalahdessa yöpyjät (miehet) kaipaa joskus seuraa , niin täällä olisi reilu 30v katseenkestävä nainen avoin ehdotuksille😉😉

• saunomaan

35v mies olisi tulossa kylpemään rauhalahteen, kiinnostaisiko etään tulla höyrysaunaan kanssani:)

• matkamies111111

35v 185cm 84kg mies on tulossa 7.9 yöksi Rauhalahteen, löytyskö mukavaa seuraa höyrysaunaan, huoneeseen......?

• sami45kuopio

moi. olen kiva siisti mies. olen menossa rauhalahden kylpylään to 15.1 2015....löytyiskös naista mukaan vaikka poreammeeseen ja höyrysaunaan.....

• Huono esitys

Jos tosiaan olet siellä ainoa asiakas, ei sinne totisesti kannata mennä!

• Leski -45

Rauhanlahti vaikka vähän kulunut,mutta seuraa löytyy.Kuopiossa on ihania miehiä ja niillä isot kalut! Kokemusta on,suosittelen.

• Anonyymi

Ojjjj, olen nuorehko nainen ja haluaisin esitellä sulojani höyrysaunassa Rauhalahdessa setämiehille!

• Anonyymi

Onko kukaan yksinäinen matkamies tulossa tänä viikonloppuna Rauhalahteen? Voisin tulla saunaseuraksi yhteishöyryihin ja jos juttu luistaa, niin siitä vaikka jatkoille sun hotellihuoneeseen😉 Tykkäisin kokeilla myös vanhempaa setämiestä tai miesporukan mukaankin voin lähtee😉

• Anonyymi

Rauhalahden kylpylään ketään menossa syyskuussa? Etsin seuraa höyrysaunaan ja kenties jatkoillekin?! ~kissanainen~

• Anonyymi

Mites toi joulu? M.56 fiksu

• Anonyymi

Ihana paikka,hyvät tanssit.Iso munasia miehiä haluavat vanhoja rouvia panna. Mahtavaa! Vanha rouva 61v

• Anonyymi

Minkä ikäisiä miehiä siellä tansseissa?

• Anonyymi

Ihana paikka. Ollaan useasti otettu se saunallinen huoneistohotelli, niin että kun meitä on yleensä ollut se 4, niin kaksi huoneistoa ja touhuaminen sitten jomman kumman puolella. Ja kiva käydä ravintolassa ja tanssimassa ja sitten lähteä nauttimaan yhteisestä seksistä.

• Anonyymi

Voisiko liittyä seuraan joku kerta?
        N28-vuotias 167cm 56kg B85 posliini
        M29-vuotias 176cm 84kg.
        Parinvaihto ja kimppaseksi on meidän juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko liittyä seuraan joku kerta?
        N28-vuotias 167cm 56kg B85 posliini
        M29-vuotias 176cm 84kg.
        Parinvaihto ja kimppaseksi on meidän juttu.

Olis mukava tutustua jos liikutte savossa päin. Oon mukava ja rento 37v mies. Noin 180 ja 80.
        T:1Gentleman

• Anonyymi

Aivan mahtavaa Oisko nyt viikonloppuna aikaa tulla rauhalahteen .xxx

• Anonyymi

Jos naista haluatte mukaan, niin täällä olisi sopivista paikoista muodokas nainen valmis osallistumaan

• Anonyymi

Oi että🌹pidät varmaan myös pitkistä pillusi nuolu hetkistä🥰voisin ihan vaan nuolla ja antaa sinulle nautintoa nautinnon perään🙏voi olla myös juuri siemennettykin lemmen lovi😘t 50ukm Kuopio. Kik hekuli1974

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi että🌹pidät varmaan myös pitkistä pillusi nuolu hetkistä🥰voisin ihan vaan nuolla ja antaa sinulle nautintoa nautinnon perään🙏voi olla myös juuri siemennettykin lemmen lovi😘t 50ukm Kuopio. Kik hekuli1974

Kuulostaa ihanalle!! Kunpa voisimme toteuttaa tämän😋😋🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihanalle!! Kunpa voisimme toteuttaa tämän😋😋🥰

Mulle sopii milloin vaan jos ihanaa pimppaa pääsee nuolemaan🙏💦😘t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

Olemme aviopari N27-vuotias M28-vuotias ja rouvan vakkari M28-vuotias.
        Haluaisitko tulla porukkaamme toiseksi naiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin tapailette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin tapailette?

Kanta-Hämeessä asutaan ja olisi kohtuus jos miehenikin saisi vierasta naista.
        Pääsemme myös autolla liikkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanta-Hämeessä asutaan ja olisi kohtuus jos miehenikin saisi vierasta naista.
        Pääsemme myös autolla liikkeelle.

Olisi ihana liittyä seuraan joskus🤩 olen teitä reilu 10v vanhempi mutta nuorekas ja kokeilunhaluinen nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin tulla! Vaikka heti tänä viikonloppuna jos Savon seudulla liikutte🙃

• Anonyymi

Mun kommentit poistetaan vaikka niissä ei oo mitään kiellettyä😓

• Anonyymi

Nytkin hirveät halut nuolla naiselle orgasmeja😩🌹t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

Täällä olisi pillu sinulle nuoltavaksi, kun vain tietäsin miten muuten sinut tavoittaisi kuin kik minulla ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä olisi pillu sinulle nuoltavaksi, kun vain tietäsin miten muuten sinut tavoittaisi kuin kik minulla ei ole

Se on helpo se Kik tehdä👍toki vois treffatakin jossain👍nyt olis energia taso huipussaan antaa hyvää kieli/suu hierontaa lemmen lompsalle😘t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

Kylpylät ovat hankalia varsinkin höyrysaunat.
      Mentiin mieheni kanssa höyrysaunaan itse olin jättänyt silmälasit pois.
      Katsoin ovelta että mieheni on jo paikalla ja menin viereen vain köysi välissämme ja huomasin ettei mies ollutkaan mun aviomies.
      Hävetti enkä kehdannut lähteä heti poiskaan.
      Tapasimme miehen porealtaassa.
      Mieheni pyysi tämän miehen meidän huoneeseen.
      Mieheni yllytti minua panemaan miehen kanssa. Harkitsin asiaa.
      Mieheni jätti meidät kaksistaan ja mentiin sänkyyn vietettiin toista tuntia sängyssä ennen kuin mies lähti ja itse soitin omalle miehelle että voi tulla.

• Anonyymi

Me oltiin vaimon kanssa viikonloppu Rauhanlahdessa.Vaimo kova tansia,minä huononpi ,pidin huilia häntä haettiin useasti,annoin luvan.Vaimo tuli viimein pöytään,sanoi äskeinen mies seisotti hänen kullia hänessä useasti,ei meinanut tulla tansista mitään.Sanoi otetaanko meidän huoneeseen? sanoin saat ottaa.Kaveri tuli oli vaimoa nuorenpi.Alkoivat heti riisua,kaveri karvainen komea mies. Kulli oli tosi paksu,varmaan 19 -20 cm paksu myös.Minä katselin runkkasin pientä munaani.Vaimo nautti ihan hurjasti,oli hyvä seuraa. Oli Turkkilainen kamu.

• Anonyymi

Tänään pillua Kuopiosta nuolentaan?!t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

Oi että kun kun pääsisi hameen alta pimppaa nuolemaan vaikka autossa kun nainen pitää koetaululla jalkoja niin kielellä liikutella ja omasta klittaa ilman kiirusta ja tuntea sekä kuulla naisen nauttivan hoidosta🌹🤤👍t 50ukm Kuopio.ps heti valmis

• Anonyymi

Olispas niin ihana saada pillulle nuolenta Kuopiossa! Ja vaikka siitä sitten munaakin sisään😮‍💨🤤🤤

• Anonyymi

Vaikka heti🤩😉🌹t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

Aahh... Parasta kun nainen nuolettaa! Kuopiosta minäkin 😊 Kik purestyle69

• Anonyymi

Miten sinuun saa yhteyttä? E-mailii?

• Anonyymi

Voi hyvä ihme, kun nuo pervot ovat valtaamassa hienon kylpylän. Ajattelin tulla Rauhalahteen Joulun ja Uuden Vuoden ajaksi. Mutta jos noin pervoja ovat kävijät, niin taidanpa perua varaukseni.

• Anonyymi

Dumb ei siellä kylpylässä kukaan pervoile😂 Siellä tavataan ja tutustutaan ja pervoilu toteutetaan sitten muualla

• Anonyymi

Viikonloppuna Rauhalahteen kylpemään lähtee tämä nainen, seura kelpais kyl😉

• Anonyymi

No moi!ilmoita jos samalla haluaisit elämäsi pillun nuolennan kiirettömästi ja huolella!Ei haittaa vaikka olisi juuri siemennetty puhdistuu kyllä kielellä ja huolella👍😘t 50ukm Kuopio!

• Anonyymi

Mietin pitäiskö tänään alkuillasta lähteä ja kyllä pillunnuolenta kiinnostaa todella!

• Anonyymi

Mielellään nuolen ja nautin kun nainen laukeaa vasten suutani usean kerran ja en vaadi vasta palvelua😘kiireetöntä nautinnollista kieli hierontaa vaikka juuri siemennetylle pillulle💦👅😘👍!t 50ukm Kuopio

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      75
      2643
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      52
      2078
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2027
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      56
      1763
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      153
      1576
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1256
    7. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      66
      944
    8. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      72
      943
    9. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      935
    10. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      918
    Aihe