laijona-nainen ja vaaka-mies?

miten sopivat yhteen?

Kertokaahan miten sopisivat leijona ja vaaka yhteen?
minulla on kiikarissa ihana ja hauska vaakamies,tapanani on vain olla turhankin innokas ihastuessani.pitäisikö osata olla vain ihan coolisti ja esittää vaikeasti tavoiteltavaa, vai mitä tehdä?
etsin vakavaa syhdetta ja uskon että tämä mies voisi olla elämäni mies.
toivon vain etten ole pilannut kaikkea höseltämiselläni..olen luonteeltani ymmärtäväinen ja kärsivällinen(paitsi ihastuessani kärsivällisyydestä ei tietoakaan),tosin hiukan ujo ja arka..
miten tulisin vaakamiehen kanssa toimeen?

6

1625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verran..

      kokemusta vaakamiehestä mut siitä on kyllä aikaa 20v. Ihastusta heti ensisilmäyksestä asti,,vaakamies enimmäkseen ääneesä,,kauhea selittämään ,,melko romanttinen ja intohimoinen ,
      mut katseli samalla kertaa toisia naisia ,,
      huumorintajuinen ja avulias oli luonteelta ..ja eikä ollut pitkä vihainen..ei suuttunut oiken mistään.

      sopii tulimerkiselle leijonalle melko hyvin luulisin..

      • kokemus vaakamiehestä

        huumorintajuinen ja avulias oli luonteelta ..ja eikä ollut pitkä vihainen..ei suuttunut oiken mistään.

        samat kokemukset :). Sopi minulle hyvin. Kavereita olemme vieläkin vaikka romantiikka loppuikin. Ole oma ihana itsesi, vaaka tarvitsee aikaa miettiä joten ei heti 100 lasissa kimppuun. Vaaka rakastaa leijonan kiihkeyttä. Ärr :D.


      • sopii kai
        kokemus vaakamiehestä kirjoitti:

        huumorintajuinen ja avulias oli luonteelta ..ja eikä ollut pitkä vihainen..ei suuttunut oiken mistään.

        samat kokemukset :). Sopi minulle hyvin. Kavereita olemme vieläkin vaikka romantiikka loppuikin. Ole oma ihana itsesi, vaaka tarvitsee aikaa miettiä joten ei heti 100 lasissa kimppuun. Vaaka rakastaa leijonan kiihkeyttä. Ärr :D.

        Vaakamies sopii leijonalle hyvin kun menee hyvin. Mies viihdyttää ja huvittaa kuningatartaan aikansa. Leijona vain usein näkee lojaalisuuden, rehellisyyden ja uskollisuuden eri tavoin kuin vaaka. Tälle leijonalle vaakamiehen lukuisat naiset ja naisystävät olivat hiukan liikaa. Vaaalla sosiaalisuus, kepeys ja huumori voivat kätkeä alleen kypsymättömyyttä ja vastuuttomuutta, mikä leijonaa riepoo.


      • kokemuksia..
        sopii kai kirjoitti:

        Vaakamies sopii leijonalle hyvin kun menee hyvin. Mies viihdyttää ja huvittaa kuningatartaan aikansa. Leijona vain usein näkee lojaalisuuden, rehellisyyden ja uskollisuuden eri tavoin kuin vaaka. Tälle leijonalle vaakamiehen lukuisat naiset ja naisystävät olivat hiukan liikaa. Vaaalla sosiaalisuus, kepeys ja huumori voivat kätkeä alleen kypsymättömyyttä ja vastuuttomuutta, mikä leijonaa riepoo.

        Minä myös tapasin ok:n... kivan....hyvännäköisen..rehellisen..hauskan..IHANAN vaakamiehen..

        Ja annoin mennä sen 100 lasissa.. Noh.. mies meni kipsiin, ei soitellut mulle, eikä mulle antanut enää ylpeys periksi soittaa sille...

        otti yhteyttä n. kuukauden päästä ja oli vaatimassa mua heti sen suunnitelmiin... temperamenttisena en tietenkään suostunut (olosuhteet huomioon ottaen ei kyllä olis onnistunut muutenkaan tapaaminen)

        Kerroin hänelle, että mulla olisi mahdollisuus tavata viikon sisällä... mies vastasi.. KATSELLAAN JOS JOSKUS EHTIS..

        JOO, katsele keskenäs prkl! :)

        Löysin uuden...


      • *
        kokemuksia.. kirjoitti:

        Minä myös tapasin ok:n... kivan....hyvännäköisen..rehellisen..hauskan..IHANAN vaakamiehen..

        Ja annoin mennä sen 100 lasissa.. Noh.. mies meni kipsiin, ei soitellut mulle, eikä mulle antanut enää ylpeys periksi soittaa sille...

        otti yhteyttä n. kuukauden päästä ja oli vaatimassa mua heti sen suunnitelmiin... temperamenttisena en tietenkään suostunut (olosuhteet huomioon ottaen ei kyllä olis onnistunut muutenkaan tapaaminen)

        Kerroin hänelle, että mulla olisi mahdollisuus tavata viikon sisällä... mies vastasi.. KATSELLAAN JOS JOSKUS EHTIS..

        JOO, katsele keskenäs prkl! :)

        Löysin uuden...

        Minä olen seurustellu nyt 4 v. vaaka-miehen kanssa itse siis leijona-nainen.
        Alku oli vaikea ja takkuinen. Tätä vaakaa ahdisti tosiaan liian kova eteneminen suhteessa.. Luovutinkin välillä ja annoin olla ja oli muita, MUTTA näin jälkeenpäin vaaka-mies on kysynyt miksi "hömöilin" muiden kanssa vaikka meillä oli juttua.. Öhöm mies ei ollut soittanut minulle 2 kk ja oletti että meillä on vielä jotain.. :D No yritettiin sitten vielä uudelleen ja tässä sitä ollaan :) Eli minun kokemukseni on, että vaaka-miestä pitää todellakin lämmitellä ja edetä hitaasti.. Ja kova pohdiskelu aina oli asia sitten mikä tahansa ! Välillä meinaa minulla palaa käpy liialliseen pohdiskeluun ja jahkailuun, kun itse olen hyvin ripeä toimissani :D


      • meinaa olla
        sopii kai kirjoitti:

        Vaakamies sopii leijonalle hyvin kun menee hyvin. Mies viihdyttää ja huvittaa kuningatartaan aikansa. Leijona vain usein näkee lojaalisuuden, rehellisyyden ja uskollisuuden eri tavoin kuin vaaka. Tälle leijonalle vaakamiehen lukuisat naiset ja naisystävät olivat hiukan liikaa. Vaaalla sosiaalisuus, kepeys ja huumori voivat kätkeä alleen kypsymättömyyttä ja vastuuttomuutta, mikä leijonaa riepoo.

        heh, meillä se meinaa olla oikeastaan toisinpäin, mutta riippunee myös muutenkin ihmisistä. mutta mielestäni sopii hyvin leijonakuningattarelle tälläinen tarpeet huomioon ottava vaakamies ;) Vaakamies jos jahkailee, niin onpahan toinen osapuoli mikä tekee tarvittaessa päätökset ripeästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe