laijona-nainen ja vaaka-mies?

miten sopivat yhteen?

Kertokaahan miten sopisivat leijona ja vaaka yhteen?
minulla on kiikarissa ihana ja hauska vaakamies,tapanani on vain olla turhankin innokas ihastuessani.pitäisikö osata olla vain ihan coolisti ja esittää vaikeasti tavoiteltavaa, vai mitä tehdä?
etsin vakavaa syhdetta ja uskon että tämä mies voisi olla elämäni mies.
toivon vain etten ole pilannut kaikkea höseltämiselläni..olen luonteeltani ymmärtäväinen ja kärsivällinen(paitsi ihastuessani kärsivällisyydestä ei tietoakaan),tosin hiukan ujo ja arka..
miten tulisin vaakamiehen kanssa toimeen?

6

1832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verran..

kokemusta vaakamiehestä mut siitä on kyllä aikaa 20v. Ihastusta heti ensisilmäyksestä asti,,vaakamies enimmäkseen ääneesä,,kauhea selittämään ,,melko romanttinen ja intohimoinen ,
      mut katseli samalla kertaa toisia naisia ,,
      huumorintajuinen ja avulias oli luonteelta ..ja eikä ollut pitkä vihainen..ei suuttunut oiken mistään.

sopii tulimerkiselle leijonalle melko hyvin luulisin..

• kokemus vaakamiehestä

huumorintajuinen ja avulias oli luonteelta ..ja eikä ollut pitkä vihainen..ei suuttunut oiken mistään.

samat kokemukset :). Sopi minulle hyvin. Kavereita olemme vieläkin vaikka romantiikka loppuikin. Ole oma ihana itsesi, vaaka tarvitsee aikaa miettiä joten ei heti 100 lasissa kimppuun. Vaaka rakastaa leijonan kiihkeyttä. Ärr :D.

• sopii kai
        kokemus vaakamiehestä kirjoitti:

samat kokemukset :). Sopi minulle hyvin. Kavereita olemme vieläkin vaikka romantiikka loppuikin. Ole oma ihana itsesi, vaaka tarvitsee aikaa miettiä joten ei heti 100 lasissa kimppuun. Vaaka rakastaa leijonan kiihkeyttä. Ärr :D.

Vaakamies sopii leijonalle hyvin kun menee hyvin. Mies viihdyttää ja huvittaa kuningatartaan aikansa. Leijona vain usein näkee lojaalisuuden, rehellisyyden ja uskollisuuden eri tavoin kuin vaaka. Tälle leijonalle vaakamiehen lukuisat naiset ja naisystävät olivat hiukan liikaa. Vaaalla sosiaalisuus, kepeys ja huumori voivat kätkeä alleen kypsymättömyyttä ja vastuuttomuutta, mikä leijonaa riepoo.

• kokemuksia..
        sopii kai kirjoitti:

Vaakamies sopii leijonalle hyvin kun menee hyvin. Mies viihdyttää ja huvittaa kuningatartaan aikansa. Leijona vain usein näkee lojaalisuuden, rehellisyyden ja uskollisuuden eri tavoin kuin vaaka. Tälle leijonalle vaakamiehen lukuisat naiset ja naisystävät olivat hiukan liikaa. Vaaalla sosiaalisuus, kepeys ja huumori voivat kätkeä alleen kypsymättömyyttä ja vastuuttomuutta, mikä leijonaa riepoo.

Minä myös tapasin ok:n... kivan....hyvännäköisen..rehellisen..hauskan..IHANAN vaakamiehen..

Ja annoin mennä sen 100 lasissa.. Noh.. mies meni kipsiin, ei soitellut mulle, eikä mulle antanut enää ylpeys periksi soittaa sille...

otti yhteyttä n. kuukauden päästä ja oli vaatimassa mua heti sen suunnitelmiin... temperamenttisena en tietenkään suostunut (olosuhteet huomioon ottaen ei kyllä olis onnistunut muutenkaan tapaaminen)

Kerroin hänelle, että mulla olisi mahdollisuus tavata viikon sisällä... mies vastasi.. KATSELLAAN JOS JOSKUS EHTIS..

JOO, katsele keskenäs prkl! :)

Löysin uuden...

• *
        kokemuksia.. kirjoitti:

Minä myös tapasin ok:n... kivan....hyvännäköisen..rehellisen..hauskan..IHANAN vaakamiehen..

Ja annoin mennä sen 100 lasissa.. Noh.. mies meni kipsiin, ei soitellut mulle, eikä mulle antanut enää ylpeys periksi soittaa sille...

otti yhteyttä n. kuukauden päästä ja oli vaatimassa mua heti sen suunnitelmiin... temperamenttisena en tietenkään suostunut (olosuhteet huomioon ottaen ei kyllä olis onnistunut muutenkaan tapaaminen)

Kerroin hänelle, että mulla olisi mahdollisuus tavata viikon sisällä... mies vastasi.. KATSELLAAN JOS JOSKUS EHTIS..

JOO, katsele keskenäs prkl! :)

Löysin uuden...

Minä olen seurustellu nyt 4 v. vaaka-miehen kanssa itse siis leijona-nainen.
        Alku oli vaikea ja takkuinen. Tätä vaakaa ahdisti tosiaan liian kova eteneminen suhteessa.. Luovutinkin välillä ja annoin olla ja oli muita, MUTTA näin jälkeenpäin vaaka-mies on kysynyt miksi "hömöilin" muiden kanssa vaikka meillä oli juttua.. Öhöm mies ei ollut soittanut minulle 2 kk ja oletti että meillä on vielä jotain.. :D No yritettiin sitten vielä uudelleen ja tässä sitä ollaan :) Eli minun kokemukseni on, että vaaka-miestä pitää todellakin lämmitellä ja edetä hitaasti.. Ja kova pohdiskelu aina oli asia sitten mikä tahansa ! Välillä meinaa minulla palaa käpy liialliseen pohdiskeluun ja jahkailuun, kun itse olen hyvin ripeä toimissani :D

• meinaa olla
        sopii kai kirjoitti:

heh, meillä se meinaa olla oikeastaan toisinpäin, mutta riippunee myös muutenkin ihmisistä. mutta mielestäni sopii hyvin leijonakuningattarelle tälläinen tarpeet huomioon ottava vaakamies ;) Vaakamies jos jahkailee, niin onpahan toinen osapuoli mikä tekee tarvittaessa päätökset ripeästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe