taas yki kauhu

tarina

eräs naapurini arvosteli kissani pitämistä kun kuulemma eläin tarvitsee viedä eläin lääkärille ja niille täytyy syöttää vain eläin kaupan ruokia.sanoin että kyllä nuo kisuni hyvin voivat että ei ole väliä mitä ruokaa syöttää tai mistä se on ostettu,kunhan saa ruokaa.rakastan kissojani yli kaiken ja annan rakkautta ja näyttää kuitenkin olevan pirteitä ja hyvin hoidettuja.täsä kuulin sitten että tältä ihmiseltä on haettu eläimet jotka kuulemma olleet kuolemaisillaan.järkytyin asiasta ja aloin miettimään niitä eläimiä akvaarioita,jyrsijöitä ainakin kahta erillaista,ainakin 6koiraa ja 3kissaa joista yhden olen pentuna antanut.niin paljon kuolemaa yhdessä taloudessa(tämä kehuu omia eläimiään ja itseään kuinka hän osaa hoitaa)toivon tälle ihmiselle eläinten pito kieltoa jonka varmasti tulee saamaan.joku naapureista varmaan huomannut että ihminen puhuu eläimistään muttei niitä koskaan ole nähnyt.ja tämä ihminen haisee kissan kuselle ja paskalle niinkuin kaikki hänen asunnossaan kerran kävin enkä voinut olla kauaa siinä hajussa.ajattelin vain että hän ei ople vaan jaksanu siivoilla koska hänellä sairauksia.olen vieläkin järkyttynyt tapauksesta jos olisin tiennyt että eläimet on kuolemassa niin olisin itse hoitanut asiaa.pahemmin en ole voinut seurailla kun hän asuu toisella puolella pihaa ja minulla on omakin elämä.eipä ole turvallista antaa lemikkiä kellekkään,edes kaverilleen.olkaa varovaisia kenelle annatte eläimiä ja tarkistakaa onko eläinten pito kieltoa.

2

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä tapahtui?

Yritin lukea tuon keskustelun, johon tähän litetty vastaus viittasi, mutta kuinka ollakaan se oli poistettu.
      En kyllä tajua, miksi ylläpito poistaa näitä tärkeitä viestejä!

On todella hyvä, että asiasta jutellaan ja ollaan varoittamassa asioista.

Minäkin tein melkei koirakaupat, mutta joku hälytyskello soi päässäni.
      Myöhemmin kuulin, että tämä henkilö teettää koirilla pentuja ja pitää niitä todella huonosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe