Millainen jakohihnan vaihtoväli kyseisessä mallissa?
Jakohihnan vaihto?
12
12786
Vastaukset
- mesman
jakohihnaa vaan ketju,niinkuin muissakin Mersuissa.
- halusi tietää vaihtovälin
Mä kyselin samaa asiaa ekan Mersun kohdalla ja vastaukset tuollaisia kun en osannut kysyä sitä oikein.
Vähän ketutti kun vastaajat ovat niin kaikkitietäviä ja jos joku nyt sitä kysymystään ei osaa kerralla muotoilla kunnolla,niin vastaukset ovat sitä mitä ovat.
Loppujen lopuksi sain muuta kautta sen selville.
Ketju kestää n. 500th km ja jos rahisee ennen sitä,niin vie vaihtoon,se ketju meinaan. - erwregg
halusi tietää vaihtovälin kirjoitti:
Mä kyselin samaa asiaa ekan Mersun kohdalla ja vastaukset tuollaisia kun en osannut kysyä sitä oikein.
Vähän ketutti kun vastaajat ovat niin kaikkitietäviä ja jos joku nyt sitä kysymystään ei osaa kerralla muotoilla kunnolla,niin vastaukset ovat sitä mitä ovat.
Ketju kestää n. 500th km ja jos rahisee ennen sitä,niin vie vaihtoon,se ketju meinaan.antaa oikeaa vastausta jos kysyjällä ei ole hajuakaan että mitä kysyy.....
- mesman
Ketju kestää n. 500th km ja jos rahisee ennen sitä,niin vie vaihtoon,se ketju meinaan.yritetä mitään kaikkitietäviä profeettoja olla,mutta jakohihnan ja -ketjun ero on nyt kuitenkin niin suuri,että puhutaan melkein eri asiasta meinaan hihnat katkeilee jos vaihtoväli ylitetään kun taas ketju kestää niin kauan,että venynyt ketju aiheuttaa varsinkin dieseleissä jo käyntiongelmia ja erilaisia ääniä,ennen kuin se on lähelläkään katkeamista.
Lisäksi varsinaista ketjun vaihtoväliä ei ole ilmoitettu. - ihan mitä sattuu
Ketju kestää n. 500th km ja jos rahisee ennen sitä,niin vie vaihtoon,se ketju meinaan.Hyvä kaikkitietävä ketjumestari, sinä puhut täyttä potaskaa. Mersun jakoketjulle ei ole määriteltyä vaihtoväliä, vaan se vaihdetaan ainoastaan tarvittaessa (ääntely).
Mersullani on ajettu yli 700tkm eikä äännä vieläkään. Korjaamolla olen kysellyt joko pitäisi vaihtaa, mutta ei kuulemma ole tarvetta. - 200T
Ketju kestää n. 500th km ja jos rahisee ennen sitä,niin vie vaihtoon,se ketju meinaan.kiitti vastauksesta. Olis kiikarissa semmonen 140tkm ajettu mese ja tuumailin että tuleekohan siinä heti hihnan vaihto eteen. Eipä siis tarvi siitä huolehtia.
- Anonyymi
Ketju kestää n. 500th km ja jos rahisee ennen sitä,niin vie vaihtoon,se ketju meinaan.kestää, kellä kestää, toiselta palstalta luin juuri, että jollain oli katkennu jo paljon alle 200000 km
eläähän joku ihminenkin yli 100v , mutta ei kaikki
minä olen ajellu pösöllä 406 v6 , on ollu useampia,
yhteenkään en ole hihnaa vaihdattanu alle 130000
eikä koskaan ole katkennu,
hihnaa kestää enemmänkin, mutta vesipumppu usein niillä vaiheilla alkaa vuotaa - Anonyymi
Ketju kestää n. 500th km ja jos rahisee ennen sitä,niin vie vaihtoon,se ketju meinaan.Kannattaa ottaa myös se autokin mukaan.
Onko kuvaa missä järjestyksessä hihna menee MB 220Edieselissä vm96
- Jusapoff
tekniikajuttuja kannattaa kysellä täältä:
http://www.mersuforum.net/forum/
Saa ihan asiallisia vastauksia eikä v#####lla tietämättömällekään. - Anonyymi
Onko mercedes 113 vitossa hihna vai ketju
- Anonyymi
Ketjulla liikkuu Mersun yläkerta, jos ei kiristin petä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227