budget sportista

ikuinen ale

tympäsee tuollaiset aletempaukset. koskaan en ole nähny tuotetta myytävän 2-3x hinnalla kuten tarajouslapussa lukee. näin sanoni myyjäkin että ovat viikon pari "nomraalilla hinnalla ja sen jälkeen lasketaan" en tajua !. esim rossignol xt intesen suksi. 39.90 (139 vai mitänyt olikaan se ovh) jolla ois joksus myyty. pazkat. googletus löytää 49e normaalihinnan jostain kaupasta. eli kusetusta mainonta.

3

1634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin tekee tappiota

No ne ohjehinnat tuntuu todellakin olevan enemmistössä kauppaliikkeissä (erityisesti ketjuissa) olevan ihan hatusta vedettyä "aku ankka hintaa".
      Kummasti aina olen esim Hemtexistä ostanut KAIKEN -50% tai -70% alella. Siis ihan AINA.

En usko silti, että myyvät mitään tappiolla. Tarkka kuluttaja siis ei katsele niitä mainoskia tai ale-lappuja ja prosentteja, vaan vain ja ainoastaan yhtä asiaa: MITÄ TUOTE MAKSAA KASSALLA. Millään muulla ei ole väliä.

Sama kaikkien bonus-ja kantakorttien kanssa. Ylihinta siirretään pieninä paloina osalle asiakkaista takaisin.

• halvalla!

Niin se on joissakin liikkeissä vain markkinointitapa, tavara on muutaman päivän nimellishinnalla tarjolla ja lopun ainaa "alessa".
      Eräissä kaupoissa -30% on vasta sama hinta millä toinen ketju myy normaalisti jne.

Samanlainen juttu on esim. kestokulutushyödykkeen arvonalenema, kiinnostaako autossa arvon alenema prosenteissa vai euroissa, markkinahemmot kehuvat prosentteja tai samaa asiaa mutta indeksinä..., kumma juttu mutta vaihtaessa ei autokauppias huoli välirahaksi prosentteja, kaapissa olisi vaikka puolikas 80%, sillähän pitäisi saada vaikka mitä ;==))

• ainakin vanhan

ei noin sais tehdä ale päättyy joskus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 48
      687
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      38
      653
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      619
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      42
      618
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37