Liittyyköhän migreenin vai onko vakavampaa kun silloin tällöin tulee sellainen 1-2 sekuntia kestävä vihlaisu vasemman puolen ohimolle/silmän yläpuolelle. Vaiva on jatkunut jo todella kauan, mutta on erittäin epäsäännöllinen, eikä liity mihinkään tilanteeseen/valaistukseen/liikuntaan tms. Toisin sanoen voi vihlaista milloin vaan, tai sitten olla viikkojenkin tauko, ettei tunnut mitään. Onko toisilla kokemuksia tällaisesta? Pitäisikö käydä magneettikuvauksessa, vai onko migreenin kaltainen oire?
KIITOS!
Vihlominen ohimolla
4
8423
Vastaukset
- kyllä
lääkäriin ja neurologille, tutkituttasin pääni. Olen aika liukas menemään lääkäriin, kun joskus on tapahtunut kropassa sellaisia juttuja, että ei ole leikkimistä nykyjään pystytään tutkimaan ihan mitä vaan.
Eikä ole häpeää mennä vaikka mitään ei löytyisikään, saa ainakin itse paremman ja huojentuneen olon kun tietää mikä o tilanne.
Voisin kuitenkin kuvitella että se voi johtua niskasta ja hartioista...kuitenkaan en ole asian tuntija, joten saat parhaimman vastauksen tilaamalla aika lääkäriin. Ota aika sillai varaamalla, ei välttämättä akuutti aikaa saa. - "kyllä
voi oikeastaan johtua enemmänkin silmistä,mutta mene läkyriin.
- ohimossa
Moi!
Tässä pari päivää sitten toisessa ohimossa tuntui kipeitä vihlaisuja (niinkuin suonesta olisi kiskaistu). Sen jälkeen alkoi huimata ja kipeän puolen silmässä näkö sumeni. Lisäksi tuli valtava väsymys.
Pahaksi onneksi olin autolla matkassa (yksin tietysti). Normaalisti tunnin ajomatkaan meni (3 tuntia, kun jouduin pysähtelemään näköharhojen ja väsymyksen vuoksi. Kotona otin panadolin menin nukkumaan. Seuraavana päivänä ei ollut enää mikään.
Liekö migreenikohtaus? Yleensä migrenikohtaus alkaa auroilla (vilkkuvaloja, sahalaitaa, väsymystä, makeannälkää), mutta nyt en nähnyt muuta kuin sumuisen kuvan toisessa silmässä, toinen silmä ok. - jumissa?
minulla on tuollaista vihlomista aina silloin tällöin kun niskat on jumissa..kokeilepa jumpata niskat rennoiksi , jospa auttaa?
terv. migreenistä kärsivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745