Liian laiha

flagita

Hei!
en tiedä mille palstalle olisin tämän laittanu...no kuiteski,oon 26 vuotias nainen ja oon liian laiha, oon ollu sitä jo monta vuotta. Mulla on yks lapsi ja luulis että kun lapsia saa, saa myös massaakin, mutta ei. Oon käyny ahkerasti kuntosalilla, syön ku hevonen, mä en prkl vaan lihoa. Mitkään vaatteet ei istu, mieski sanoo että naiseksi oon liian laiha. Mä näytän joltain 13 vee pojalta.
Sairaudet on pois suljettu. Sanokaa hyvät ihmiset miten saan itseni lihotettua?

9

1466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihaa, spakua ja pottuja, ei rasvaista muonaa kuitenkaan ja kysypäs kuntosalillasi r-r-r-epivästä voimaharjoittelusta. Tehokkailla (mutta ei liiallisilla) lihasmassaharjoitteilla tulee ainakin näyttävä tiimalasivartalo, kunnon käsivarret ja jalat riisipuikkojen sijaan sekä kiloja (lihas painaa enemmän kuin läski), vaikka ei varsinaisesti liho lainkaan. ;)

• Pieni pyöreä

http://www.city.fi/artikkeli/Sis%E4piiri/2884/

"Kysymys: Parahin Walter. Yhteiskunta, ihmiset jne. muuttuvat ajan myötä. On kuitenkin yksi asia, jonka en haluaisi kuolevan sukupuuttoon: ampiaisvyötärö naisella. Pahin kauhuskenaarioni nimittäin on torsoni muuttuminen poikamaiseksi perunasäkiksi. Mihinkään leikkauksiin ja Spanxeihin en ole valmis. Autathan minua ja muita naisellisuudestaan kiinni pitäviä. Millä luomukonsteilla saan tiimalasivartalon? Ennen oli naiset Naisia

Vastaus: Naisen vartalo on luonnostaan tiimalasimallinen. Jos naisella ei ole tiimalasivartaloa, hän on tavallisesti itse aiheuttanut kurviensa katoamisen. On kaksi asiaa, joita sinun on ehdottomasti vältettävä. Et saa syödä kaloreita enempää kuin kulutat. Jos syöt liikaa, vyötärösi tietenkin katoaa. Tässä asiassa on turha sumuttaa itseään. Et saa myöskään käydä kuntosalilla. Salilla kuntoillessa rasvaprosentti pienenee, minkä seurauksena rintasi pienenevät ja lantiosi kiinteytyy eli rinnan ja lantion ympärysmitta pienenee. Samaan aikaan vatsalihaksesi vahvistuvat ja vyötärön ympärysmitta kasvaa. Kuntosali on nimenomaan se paikka, jossa naisen vartalo muuttuu poikamaiseksi. Jumalan suunnittelema naisellinen vartalosi ampiaisvyötäröineen siis säilyy, kun et syö liikaa etkä kuntoile. Sitten voit vielä korostaa avujasi sopivalla vyöllä tai vastaavalla, jonka laitat vyötärön ympärille. Satuin äskettäin näkemään Berliinissä vaihtoehtoisessa muotinäyttelyssä hienoja kankaisia korsettimaisia, vyötäröä korostavia vaatekappaleita, joita Britt Sabotta -niminen nainen valmistaa. Voit nähdä vilauksen niistä hänen nettisivuillaan www.berliner-miedermanufaktur.de."

Eli ehdotetaan nimenomaan kuntosalin välttämistä, jos haluaa tiimalasivartalon. Siinäkin on rajansa, kuinka paljon synnynnäistä vartalotyyppiään pystyy muuttamaan. Itse en ole ihan oikea tiimalasi: rinnan ja lantion ympärys pysyvät keskenään samoina, vaikka paino vaihteleekin, mutta vyötärön ympärys ei mene 30 senttiä näitä kapeammaksi vaan 20-25 cm.

• alkup.

tupakoinnilla olla syytä laihuuteen?

• hurtl

Tuo etteikö kuntosalilla muka saisi käydä on täyttä humpuukia. Jos nainen haluaa poikamaisen vartalon niin aika helkkarin monta kertaa ja tuntia viikossa täytyy rehkiä salilla. Kyllä siellä voi suruitta käydä pari kolme kertaa viikossa niin saa kiinteän ja kauniin vartalon eivätkä ne normaalit muodot mitä ihmisellä on mihinkään katoa!

• punttitantta
        hurtl kirjoitti:

Tuo etteikö kuntosalilla muka saisi käydä on täyttä humpuukia. Jos nainen haluaa poikamaisen vartalon niin aika helkkarin monta kertaa ja tuntia viikossa täytyy rehkiä salilla. Kyllä siellä voi suruitta käydä pari kolme kertaa viikossa niin saa kiinteän ja kauniin vartalon eivätkä ne normaalit muodot mitä ihmisellä on mihinkään katoa!

Niinpä. Pelkästä luusta ja rasvakudoksesta koostuva kroppa voi näyttää hyvältä n 25 ikävuoteen asti, mutta sen jälkeen koko helahoito tisseineen kaikkineen alkaa auttamattomasti valumaan etelään. Lihaskudos on ainoa joka pitää systeemin jonkinasteisessa kuosissa myös vanhemmalla iällä - ja ennen kaikkea terveyden kannalta hyvä lihaskunto on ensiarvoisen tärkeää.

• viisasko?
        punttitantta kirjoitti:

Niinpä. Pelkästä luusta ja rasvakudoksesta koostuva kroppa voi näyttää hyvältä n 25 ikävuoteen asti, mutta sen jälkeen koko helahoito tisseineen kaikkineen alkaa auttamattomasti valumaan etelään. Lihaskudos on ainoa joka pitää systeemin jonkinasteisessa kuosissa myös vanhemmalla iällä - ja ennen kaikkea terveyden kannalta hyvä lihaskunto on ensiarvoisen tärkeää.

vai 25 vuoden jälkeen, haistahan jo peet. Mikäs ikätieteilijä sinä olet? kaikkien kroppa ei muutu mihinkään tuon iän jälkeen, nuoriahan ollaan vielä tuosta eteenpäin monta vuotta.

en tiedä mitä soperrat, mutta mielestäni vartalo ei muutu mihinkään ennenkuin täytät vittumaiset 60v. liikut ja syöt vaan, niin homma reilassa.

• neuvoa

mutta valitettavsti kaikki eivät liho vaikka kuinka yrittää. Keverini (nainen) on keski-ikäinen erittäin liikunnallinen yhden lapsen äiti. Pieni ja erittäin siro, jopa laiha. Paino indeksi on varmaan 17. mutta täysin terve ja "reipas".Eikä liho.

Sukulaispoika, nuorimies 190/70 eikä paino meinaa nousta millään, vaikka syö kuin hevonen.

• Omark

Jos olet terve ja luonnostasi hoikka, niin miksi ihmeessä pitäisi yrittää lihoa? Liialla ruoan ja painon ympäri kiertymisellä saa kelle tahansa kehitettyä syömishäiriön.

Miehelle suosittelisin lihasmassan lisäystä, naiselle se on vähän vaikeampaa, kun naisen lihaksisto ei kasva yhtä helposti kuin miehen. Tosin yrittäähän voit: Etsi isellesi henkilökohtainen valmentaja ja ala treenaamaan. Jos hyvin käy, niin kroppasi reagoi liikuntaan ja saat vahvat lihakset ja lisäpainoa.

• asia.

Lihasmassaa saa kun alkaa voimailijaksi. Lukekaa pakkotoisto.comia , sieltä saat opit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe