hommannut Caliberiinsa pakoputkenjatketta? Ei tahdo löytyä mistään. Ei ole Autokeskuksessakaan, ja kuulemma ei todennäköisesti tule edes myyntiinkään.....
Onko
7
1527
Vastaukset
- onvarmaankin
vaikea löytää,sillä pakoputken loppupäähän taittuu vähän nuijasti alaspäin,jotenka jos löytynee niin jatkekin on alas päin,joka ei ole kivan näköinen,vaan ootko funtsinut jotain muuta miten sen laittaisi,sillä itekin olen etsinyt jatketta,siis pakoputken.
- 1.8 sxt
Näin yhdessä Calissa chromisen putkenpään, en tiedä oliko itse väännetty jostain. Näytti kumminkin tehdastekoiselta. Putki tuli suoraan takapäästä ulos.
- Iikka virilä
Kyllä tarttisin minäkin mutta etuputken jatkon,eikä sekään saisi taittua "nuijasti alaspäin".On kyllä testeissä usein todettu että tuo putkenjatke ei lisää menohaluja,joten tiedä toemiiko se vuan saisihan sitä kokkeilla.
- hönöönnö23
1.8 sxt kirjoitti:
Näin yhdessä Calissa chromisen putkenpään, en tiedä oliko itse väännetty jostain. Näytti kumminkin tehdastekoiselta. Putki tuli suoraan takapäästä ulos.
Meikeläisen caliber RT:ssä on vakiona chromiputkenpää.
- saa sellaisen
..."hiilikuitusen" putkeen sopivan lyhyehkön jatkeen. Mielestäni se istuu huomaamattomasti ulkoasuun ja peittää ikävän näköisen alkuperäisen törön. Asennus käy ilman monttua.
- juttuja
Siis puhutaanko tässä ketjussa nyt aikuisten omistamista autoista, vai jostain muusta ?
- lchigyi
niin älä asenna. Mädättää putken pään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912