pelkkä mukana roikkuminen. Vaalitaan perinnettä ja pidetään maineikas seura liigakartalla, mutta siinä kaikki. Olen toisaalta kateellinen Tepsille, konkurssi täälläkin tarvittaisiin, jotta jotain muuttuisi. Kaikki omat juniorit hukataan muualle ja ylipäätänsä kaikki pelaajat, jotka vähänkin onnistuvat pelaavat Ilveksessä vain yhden kauden. Hautamaa on onnistunut karkoittamaan pelaajia enemmän, kuin hankkimaan, joka kuitenkin hänen virallinen roolinsa on. Missä on tulosvastuu. Ymmärrän vaikean ajan ja sen, että rahaa ei voi sokeasta syytää kaikkialle, mutta edes silloin tällöin uskottavan joukkueen kasaaminen poikisi kyllä tulojakin. Ilveksen touhu on amatöörimäistä, eikä siinä ole mitään linjaa..pelaajia ostetaan ja hukataan..pelitapa, jos sitä on, vaihtuu jopa otteluiden sisällä. Mitään pitkällä tähtäimellä ei tehdä. Voidaan laatia viisivuotis-suunnitelma, joka kuitenkin hylätään kolmen vuoden jälkeen. Ilves säntäilee nurkasta nurkkaan, kuin päätön kana, tietämättä minne menisi ja miksi. Nyt johtoon ammattilaisia, jotka osaavat hommansa, heille täysi tuki ja resulssit hoitaa asiat kuntoon.
MIKSI ???
Ilvekselle riittää
2
293
Vastaukset
- Riparepa
että moinen riittää sen enempää Ilvekselle organisaationa kuin faneillekaan...vai onko mielestäsi Ilves tiedottanut, että meille riittää roikkuminen ja repikää siitä.
Syyllistät Hautamaata ymmärtämättä, että todellista valtaahan Hautamaa ei ko. organisaatiossa käytä, vaan normaalin linjajohtajan mukaan toteuttaa organisaation johdon strategiaa. Ei misssään seurassa Hautamaan tason kaveri käytä todellista valtaa.
Tämän kauden ongelmanahan on vieraspelit, joista ei totta vie ole pointseja herunut...kotonahan Ilves on ollut hyvää tasoa.- Dan-
Taitokiekko takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798