kahdesta seuraavasta ottelusta. Kalpa palaa tasolleen. Kiitos hyvän alkukauden, Kalpa välttää karsinnat. Pudotuspeleissä, ekasta parista kesälomille lomps.
Kalpalle 0 pojoa
4
276
Vastaukset
- ne märät
pöksyt kuiviin ja älä kuolaa näppäimistölle.
- Totuus koskee!
Hei juntti pese hampaas.
- hohooo
jos tollaset luistimella törkätyt maalit hyväksytään, tarkoitan Pelikaanien toista maalia. Vaikka lähtiskii ekasta parista niin ompahan näyttänyt että Mestikseen ei KUULUTA. Tosin joistakin Kalpa on mestis kamaa vaikka on koko kauden pyöriny 6 joukossa. Jos joku pösilö ei uskalla myöntää että Kalpa on ollu kauden positiivisimpia yllätyksiä niin ei tiedä kyllä jääkiekosta mitään. Kyllä sinne kärkeen tarvitaan vähän vaihtuvuutta tai liigan mielenkiinto laskee. Johan siellä ne miljoona joukkueet esim. Jokerit ja Kärpät hillunu vuodesta toiseen.
- Totuus ei pala tulessakaan.
Löytää se sokea kanakin joskus jyvän. Niin se vaan on tällä kaudella mennyt. Olkaa siellä susirajalla onnellisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848