Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

oinas miehen mieli

minä vaan

Oinas miehestä on vaikea ottaa selvää..hän ei paljasta itsestään mitään mitä voisi joku toinen käyttää häntä vastaan.Hän varjelee salaisuuksiaan huolella,kumppanin asiat hänen silti täytyy saada tietää yksinoikeudella ja aina..Olen ollut jo aika kauan tässä liitossa ja huomannut että oinaaseen eivät tiukan paikan tullen kyyneleet ja anelu auta.Hän ei helly,on jotenkin niin vaikeaa tietää mitä hän oikeastaan haluaa..Hän haluaa tietenkin kaiken,ja vielä enenmmän.Oinas on myös ehkä itsekkäin merkki mitä on,hänellä on oikeus mennä ja toteuttaa itseään vaikka kumppanin toiveet tai omat sovitut menot sattuisivat olemaan samaan aikaan..ei haittaa sinä jäät kotiin ja odotat kiltisti.

6

2375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaduttaa

      koko oinasmies.
      Tosiaan näkee vaan itsensä mutta joskus se kalikka kalahtaa hänen omaan nilkkaansa.

    • oikkutyttö

      sellainen on oinasmies

      on kyllä utelias kun sille päälle sattuu, haluaa tietää mitä/missä/milloin teit, mutta kun menet oinasmieheltä kysymään hänen mitä/missä/milloin teit ja kenen kanssa, niin johan vaikenee koko mies !!

      ja mitä seksiin tulee, niin taitaa oinasmies pitää aina varanaisia, sillä tavalla hän saa takuu tyydytyksen itselleen AINA silloin kun hän haluaa, jos oma ei anna niin rakastajatar sitten !

      huh...mitä veijareita !

      • tuosta edellisestä

        Kovasti kyllä väittää ettei ikinä pettäisi,mut jotenkin en vaan luota tähän oikkuun..Hää on sen tyylinen että varmasti pettää jos tilaisuus tulisi..Todella mustasukkainen ja omistushaluinen minuu kohtaan,mut itte tiirailee aina muita eukkoja sillä silmällä.Ei kuulemma voi sille mitään että vieraat muijat kiinostaa.Ompa kohteliasta minuu kohtaa....Mut en saa kuulemma olla mustasukkanen ku siihe ei oo mitää aihetta.


      • kesäpupu

        Kyllä näin on!!!Ja hän myös valehtelee,jättää kertomatta,pettää...,mutta...hänessä ei ole koskaan mitään vikaa,vikaa,vikaa!!!Vaikein merkki johon olen koskaan tutustunut!!!


    • oikkutyttö

      esimerkki siittä tänään helliä ja huomenna kylmiä, oinasmiehen oikusta.

      oltiin oinasmieheni kanssa jo muutama päivä pidetty kiihkeitä ja ihania hetkiä, saatiin pitkästä aikaa kunnolla aikaa keskenämme...
      no tais olla torstain kohdalla kun AJATTELIN että on kivaa juhlistaa ja jatkaa vielä perjantai iltana kaiken mukavan merkeissä.
      tein mielessäni suunnitelmia sillä halusin yllättää hänet, hankin ihanaa iltaa varten hyvää naposteltavaa ja hyvän leffan, tiesin että hänkin pitää siittä leffasta, ja tietenkin omassa mielessäni suunnittelin kunnon yllätystä ihanalle oinasmiehelleni makkarin puolella...jotain ekstraa mistä hän pitäisi.

      olin itse kovin innoissani koko perjantaista, töistä päästyäni juoksin kauppaan tein hankinnat ja laitoin kaikki lähes valmiiksi, kunnes ihana oinasmieheni tuli töistä kotiin ja ilmoitti että on menossa auttamaan yhtä parasta kaveriaan muutossa.

      se siittä ihanasta illasta!!

      ei siinä mitään, tottakai ystävää pitää mennä auttamaan, mutta se tapa miten oinasmies tuon tekee on niin viileä...
      kyllä hän huomasi mitä minä olin tehnyt "yhteisen illan" eteen, hän kommentoi "ihan kiva, mutta mun tarvii mennä"

      no, kaverin muutto tuli tehtyä !!
      ja minä murjotin koko viikonlopun.

      lämpimien yhteisten hetkien jälkeen tuo oli kylmää vettä niskaan.

      mutta sellaista se elämä oinasmiehen kanssa, kaikkeen saa varautua.

    • Oinasmies

      Taitaa olla totta joka sana, ja aika lailla sama juttu noissa muissakin kommenteissa. Mutta minkäpä sitä itselleen mahtaa. Jos nämä ihmissuhdeasiat olisivat helppoja juttuja, niin tämähän joutaisi lopettaa, koko Suomi24.

      Oinas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe