canalin hinnat

liikaa "laadusta"

Mitä ihmeen järkeä maksaa canal film 1-2 paketista peräti yli 20e ja saat vain 2 leffakanavaa??? Viasatilta saa ekaksi vuodeksi jopa halvemmalla kaikki tv1000 kanavat muut 50 kanavaa päälle!

sitäpaitsi vuoden tilaamiskokemuksella canalin leffakanavat ovat viasatia huonommat. Liikaa sarjoja välissä ja liikaa dokkareita.. miksi kutsua sellaisia leffakanaviksi?

TV1000 paras valinta leffafanille!

10

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkistapa asia

Ainakin kaapelissa saa Canal -elokuvakanavat hintaan 14,90 euroa kuukaudessa 6kk sopimuksella. Näin ainakin Elisalla.

• kyllä ollut jo

pitkään 5 elokuvakanavaa...

• niin .....

Ja Canalin elokuvatarjonta on ehdottomasti laadukkaampaa, kuin Viasatin B-leffat!

• paskaa..
        niin ..... kirjoitti:

Ja Canalin elokuvatarjonta on ehdottomasti laadukkaampaa, kuin Viasatin B-leffat!

Canalilta niitä B leffoja sikiää, ei Viasatilta. Esimerkiksi Spidermanit, Sawit eivät ol B-kamaa ja niitä ei näe Canalilta.
        Canalin ainoa toivo on se kun se lähettää jo kauan sitten nähtyjä vanhoja toimintaleffoja kovin usein, terminaattorit on jo hei nähty.

Uusissa elokuvissa ei ole eroa Viasatiin sen kummemmin, mutta kuitenkin enemmän B luokan tarjontaa on mielestäni canalilta.

• voi tilata

niin ehkä suuressa paketissa, mutta kyllä löytyy pelkästään kahden leffakanavan paketti peräti 20e/kk hintaan!

mitä vitun järkeä maksaa kahdesta leffakanavasta niin paljon, ettei ollut ihan 25e? Joku total paketti se oli ja viime vuonna mulla oli se.

ei ne canalin film1 ja film2 nyt niin laadukkaita ole, kun kyllästyy jo parissa viikossa, samat pyörii uudelleen ja sama viasatillakin.

mutta viasatin tv1000 kanavat loput 50 kanavaa saat samaan hintaan koko vuodeksi.

joten canal on persees...

• katkeraa ...
        paskaa.. kirjoitti:

Canalilta niitä B leffoja sikiää, ei Viasatilta. Esimerkiksi Spidermanit, Sawit eivät ol B-kamaa ja niitä ei näe Canalilta.
        Canalin ainoa toivo on se kun se lähettää jo kauan sitten nähtyjä vanhoja toimintaleffoja kovin usein, terminaattorit on jo hei nähty.

Uusissa elokuvissa ei ole eroa Viasatiin sen kummemmin, mutta kuitenkin enemmän B luokan tarjontaa on mielestäni canalilta.

Murrosikäisen katkeraa puhetta, kun on mennyt isin rahoilla tilaamaan väärän tv-paketin... eikä pääse siitä eroon, kuin vasta sopimuskauden päätyttyä ... hah!

• katkeraaaaaa
        voi tilata kirjoitti:

niin ehkä suuressa paketissa, mutta kyllä löytyy pelkästään kahden leffakanavan paketti peräti 20e/kk hintaan!

mitä vitun järkeä maksaa kahdesta leffakanavasta niin paljon, ettei ollut ihan 25e? Joku total paketti se oli ja viime vuonna mulla oli se.

ei ne canalin film1 ja film2 nyt niin laadukkaita ole, kun kyllästyy jo parissa viikossa, samat pyörii uudelleen ja sama viasatillakin.

mutta viasatin tv1000 kanavat loput 50 kanavaa saat samaan hintaan koko vuodeksi.

joten canal on persees...

Saman "murkun" katkeraa vuodatusta ... hah!

• mikään teini
        katkeraaaaaa kirjoitti:

Saman "murkun" katkeraa vuodatusta ... hah!

Itseasiassa olen 30v ja erittäin tyytyväinen viasatiin, ihmettelin tosiaan että on hinnoissakin kummastelua canalilla ja muussakin.

• HDTV
        mikään teini kirjoitti:

Itseasiassa olen 30v ja erittäin tyytyväinen viasatiin, ihmettelin tosiaan että on hinnoissakin kummastelua canalilla ja muussakin.

49 eurolla kuussa saa canalilta 9 elokuvakanavaa joista 2 HD kanavia. Lisäksi kuutisenkymmentä muuta kanavaa joista 10 HD kanavia. HD kanavat todella upeaa katsottavaa.

• eipä käy kateeksi.
        HDTV kirjoitti:

49 eurolla kuussa saa canalilta 9 elokuvakanavaa joista 2 HD kanavia. Lisäksi kuutisenkymmentä muuta kanavaa joista 10 HD kanavia. HD kanavat todella upeaa katsottavaa.

On Viasatillakin HD ja lisäksi TV1000 PLAY!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3089
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2970
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2859
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      1977
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1637
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1575
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      18
      1480
    Aihe