Töissä

tenamies

Hei
Onko miehiä tai naisia jotka joutuvat myös töissä käyttämaan vaippoja ?
Itse olen prosessinvalvonta töissä ja istun paljon yksin ja paikalta ei oikein voi poistua.
Joten olen käyttänyt tenan slip vaippoja .
Minulla on yliaktiivinen rakko joka ei paljon kysele kerkkeetkö vessaan.
Olo on jotenkin rauhallisempi kun vaippa varmistaa että ei housut kastu. Yleensä vaippa onkin kovin märkä työvuoron päättyessä.

13

4833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plastikkihousupoika

Minä käytän kans jatkuvasti nykyään muovihousuja ja vaippaa. Totutin itseni siihen aikanaan vähän samalla tavalla kun Sinäkin.
      Oletko kokeillut siihen päälle vielä oikeita pehmeitä pvc muovihousuja.
      Tiedusteles, voin laittaa kuviakin
      [email protected]

• Suprima

Tena.fi ,Rehamed saa esimerkiksi tietoa.

• Hei . Millaisia vaippoja ja muovihousuja sitten käytät . Onko mahdollista saada mitään kuvia

• polivex

Itse kärsin myös yliaktiivisesta rakosta ja työskentelen hommissa, joissa ei aina voi valita tai edes pitää taukoja haluaminaan tunteina. Olenkin ratkaissut ongelman vaipoilla jo yli kaksi vuosikymmentä sitten. Ihmettelenkin, ettei tapa ole yleistynyt ja miten esim. suojien hankintaa aristellaan tai pelätään, että muut huomaavat jotakin. Omista kokemuksista voin sanoa, että nykyisiä vaippoja, esim itse käyttämiäni tena flexejä, pantseja tai polivexin miestenvaippaa ei ulkopuolinen huomaa. Housuvaipat ovat mukavia, kuin normaalit alushousut mutta imukykyiset. Ongelma on, jos ja kun suoja täytyy vaihtaa. Vaihto vaatii housujen riisumista. Aamulla itse laitan usein pantsit. Päivällä puen tilalle vyövaipan tai slipin. Vaihtovaippa mahtuu takin taskuun tai kainaloon ja vaihto onnistuu missä tahansa vessassa.
      Kyllä varmuuden tunne voittaa tuhat kertaa pidättelyn tuskan, vahinkojen nolouden ym.
      Niinpä ainakin minulle on itsestään selvää varautua vaipalla töiden lisäksi esim. konsertteihin, elokuviin, linja- tai lentomatkojen ajaksi. Lisäksi itse käytän ainakin kala-, vene- ja lasketteluretkillä, sekä lätkä ym urheilutapahtumissa, joihin liittyy alkoholi.
      Nolot tilanteen ovat vähentyneet huomattavasti ja tällä hetkellä voin tehdä lähes kaikkea miettimättä kastumista.
      Oikeastaan ainoa ongelma on vaippojen kotiinkuljetus päiväsaikaan. Itse täytyy olla töisssä ja laatikot jätetään ovikatokseen näkyville. Asun pienehkössä rivitaloyhtiössä ja ratkaisin asian pyytämällä naapurin eläkeläispariskunnan kylään ja puhumalla suoraan asiasta. Olin näet huomannut, että samainen keltainen kuljetus toi myös heille Tenan laatikoita. Nyt meillä on samat kuljetuspäivät ja naapuri vie laatikot suoraan ulkovarastoon.

Terv. aktiivikäyttäjä Puistolasta

• minä myös

Samoin itsekkin käyttänyt vuosikausia. Tena slip on ollu paras meikäläiselle.
        Vaipat on kehittyneet paljon vime vuosina
        Ja tulleet suht ohuiksi mutta imu kykyisiksi.
        Eli ei kannata hylkää vaippoja vaihtoehdoista.
        Kemikaalien syönti ei meikäläiselle ainakaan sovi.

• jakelukuski

Sama juttu Rahikaisella, ei kerkiä etsimään pysähdyspaikkaa ja sitte viel vessaakin,housuun ehtii monesti. Itse käytän Liberon yökasteluvaippahousuja ne on tosi imukykyiset ja on kun paksut alushousut. Illalla vasta monesti huomaan että onhan painavat/märät vaippahousut. Ne antaa varman olon ja onkohan pari kertaa vuotanut haarut märiks kahen vuoden aikana.Ainaskin itse meinaan käyttää vaippahousuja töisssä nyt ja tulevaisuudessa.

• pissihousu itsekin

Ostin tänään ja heti kokeilin käyttämiäsi Liberon yökastelijan vaippahousuja, siinähän oli painoraja 60kiloon, painan ite 75kg mutta nehän sopivat hyvin ja oli tosi miellyttäväntuntuiset jalassa. Mahtavaa että sopivia vaippahousuja saa CM:stä vaippahyllystä sillä minusta on vähä nolottanut ottaa Tena pantseja hyllystä ja jos kassalla on ollu nuoria naisia, nyt ne luulee että ostaa lapselle vaikka ostaakin itelle. Että iso kiitos vinkistä.

• Myyyyjä

Vähän sama juttu kun asiakkaita on jonoon asti ja mites siitä vessaan käymään
        ja sitte nostele ja kurkota ja kyykistele niin silloin meinaa ja karkaakin pissa
        helposti housuun. rohkaisin itseni ja ostin myös liberoja ja koklasin ja nyt kyllä
        käytän niitä on nimittäin stressittömämpi olo. Tulkaa torille hymyilevien myyjien
        palveltavaksi.

• 8 tunnin vuorolainen
        Myyyyjä kirjoitti:

Vähän sama juttu kun asiakkaita on jonoon asti ja mites siitä vessaan käymään
        ja sitte nostele ja kurkota ja kyykistele niin silloin meinaa ja karkaakin pissa
        helposti housuun. rohkaisin itseni ja ostin myös liberoja ja koklasin ja nyt kyllä
        käytän niitä on nimittäin stressittömämpi olo. Tulkaa torille hymyilevien myyjien
        palveltavaksi.

Kyllä sitä meinaa hymy hyytyä kun painatat jäätelökaukaa
        kovaan jäätelöön ja pissattaa ihan hirveesti. Mulla esiliina
        suojaa edestä jos on vähän pissaa housuun lirahtanut mutta
        pari kertaa on asiakas huomannut märän takamuksen ja takareidet ja alkanut suputtelemaan että olen kuullut.
        Mutta minkäs ei oikein voi kioskin taakse mennä kyykistelemään ja kun tili on puoletparempi kuin että
        olis kaveri myymäs niin eikun lastit housuun.
        Kotiin mennessä käytän aina pitkää takkia niin ei oo
        kukaan koskaan huomannut.

• pikavuorokuski suomen tu

Tena Pantsit on okei, niitä kun saa marketeista ja ne on mukavat ja varmat
        antaa soujaa kun tarttee. Oon käyttänyt niitä ny pari vuotta ja aion jatkossakin.
        Ainut ongelma niistä on ku niihin tottuu, niin ei voi olla ilman kun vaistomaisesti
        ajattelematta lirauttaa. On käynyt muutaman kerran että housut kastuneet
        vahingossa.
        Tytöt vaan ei oike ymmärrä vaipan käyttöä vaikka ovat itse suojissa joka
        kuukausi. Miksihän?

• Anonyymi

Olen poliisi ja käytän töissä inkohousuja. Minulta karkaa usein joskus isompikin pissa
      kun tilanne on päällä kun hätä yllättää. Uskottavuushan siinä menisi jos housunsa
      näkyvästi kastelisi asiakkaan edessä.

• Hei. Anteeksi kysymys , mutta mitenkä sinun työkaverit ovat suhtautuneet tähän asiaan. Ja mitenkä saat vaihdettua työvuoron aikana sitten kuivan vaipan .

• Anonyymi

Vaipoista oppii pois alle vuoden ikäinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe