Mikä oli pisteraja optometrian pääsykokeisiin viime/edellisenä vuonna?
Metropolian pisteraja on tiedossa (28p), mutta Oulusta ei vastata millään... Olisin kiitollinen jos jollakin olisi tietoa asiasta.
Pisteraja OPTOMETRIAN pääsykokeisiin Ouluun?
7
2293
Vastaukset 7
- myös..
Mitä on OPTOMETRIA?
- 987
Optometrian koulutusohjelmasta valmistuu optometristejä, kotoisammin optikoita :)
Optikko on (vanha) työnimike.
- 987
Vastaan tähän itse jos joku muukin tietoa tarvii...
Pisteraja optometrian pääsykokeeseen Ouluun vuonna 2008 oli 52pistettä.- alalle haluava
EI ole mahdollista saada 52 pistettä että pääsee pääsykokeeseen.
Koulumenestys
30 pistettä
Ensimmäinen hakutoive
5 pistettä
Valintakoe
65 pistettä
Yhteensä
100 pistettä
Tämä taulukko on kopioitu metropolian sivuilta. Eli toisinsanoen 35 pistettä on maksimi minkä vois saada, kun kutsutaan pääsykokeisiin. Mistäköhän tuon 52 olet repäissyt? Vai onko oululaisilla muka noin eri tyyli pisteyttää, epäilen..
- 27507
valituksi tulemiselle, tietääkö kukaan?
- fshewuofh
nostelen, tietääkö joku?
- qwerty
Tuosta linkistä löytyy pisterajat vuodelta 2010.
http://www.metropolia.fi/fileadmin/user_upload/Hakutoimisto/Kevät_2011_NUKO/sote/Sote_tilasto2010.pdf
Valintakokeeseen pääsy vaati 30 pistettä.
Alin pistemäärä, jolla koulutukseen on päässyt oli 66 pistettä.
Hakijoita yhteensä 566.
Koulutukseen valittuja 24.
Näin minä taulukon tulkitsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124464- 44460
- 31434