Pojalla on polvissa vika, jonka olisi pitänyt korjaantua iän myötä. Heti sairastui, kun meni inttiin. Siellä tunnetusti tauti vaihtaa omistajaa.
Mietin tässä, josko armeija ei katsele puolikuntoisia kovin mielellään? Pojalle ehdoteltu lykkäystä.
Pojalla myös paniikkihäiriö, joka saattaa vaikuttaa asiaan, vaikka lieväasteinen?
Miten intistä poislaitettuihin suhtaudutaan? Äitinä ainakin ymmärrän, jos polvet ei kestä, niin ei kai omaa terveyttään voi uhrata valtion takia.
Armeija ei tarvii puolikuntoisia?
7
645
Vastaukset
- poikanen itse ennen inttiä
jos vähänkin epäilyttää mennä inttiin niin sitten vaan C papereita hakemaan tai sitten päätöstä mennä siviilipalvelukseen.
- armeija
on "itse" heittämässä pois jos on vaara, että valtio joutuu alkaa maksamaan sairaskuluja kun varusmies hajoaa fyysisen vian takia. On kuitenkin näköjään katsottu, että poikasi vaiva on sen verran lievä ettei estä palvelusta. Kyllä se lykkäys kannattaa ottaa, vapautukseen on kuitenkin siitä vielä matkaa.
- mutta...
Jos on painava syy, minkä takia vapautetaan armeijasta, ei luulisi olevan mitään ongelmaa. Onhan tosin joitakin armeijavouhottajia, jotka eivät ymmärrä miksi ketään vapautetaan. Jotkut eivät ota töihin vapautettuakaan. Opiskella ja vaurastua voi armeijan käymätönkin, jos vaan kykyjä riittää.
Mutta entäpä jos poikasi näyttelee? Armeija on tunnetusti paikka, jossa alokkaat keksivät mitä ihmeellisimpiä selityksiä ja valheita. Mitenkäs saataisiin selville se, onko polvissa oikeasti jotain vikaa? Vai olisiko paniikkihäiriö oikeampi syy vapauttamiseen? Vai menisikö hän siviilipalvelukseen? - taitaa olla näin
Polvissa Osgood... joku. Näkyy rtg-kuvissa. Poika ollut välillä liikuntarajoituksessa, mutta inttiä varten harjoitellessa vaiva tuli taas ja ekoissa treeneissä polvet kipeytyi pysyvästi. Eli ihan oikea tauti. Jostakin syystä nousi myös kuume tämän intin eka harkan jälkeen.
Paniikkihäiriö perinnöllinen. Itse sairastan sen vaikeinta astetta. Pojalla ollut esim. eilen vaikeuksia pysyä alikessun mukana ja tehdä ohjeiden mukaan, koska paniikki iskee päälle. Jotain tehneet aseen kanssa.
Monta vaivaa.. Siihen vielä pöly- ja heinäallergia.
Olisko kellään ennustajan lahjoja, miten tässä käy? Totta kai nousee suvussa suuri haloo, jos poika ei pysty käymään inttiä. Toisaalta; kuka tosiaan uhraa terveytensä "suvun maineen" vuoks?- poikas
maitojunalla kotiin tuu niin viimeistään sitten ambulanssilla.
- KGKG
Mikä ihmeen suvussa haloo, jos ei pysty käymään inttiä. Onko asiaa edes pakko kertoa sukulaisille. Itse olen armeijan upseerin poika eikä isä minua vapautuksen takia ole karttanut. Oli vaan onnellinen, että pääsin sieltä pois. Mitä ihmeen pelleilyä on olla väkisellä armeijassa, jos ei siellä pysty olemaan. Kenelle sukulaiselle asia on kerrottava? Valehdellakin voi. Toisaalta millaisia ovat sukulaiset, jotka eivät ymmärrä että joku voidaan vapauttaa armeijasta?
- ...
KGKG kirjoitti:
Mikä ihmeen suvussa haloo, jos ei pysty käymään inttiä. Onko asiaa edes pakko kertoa sukulaisille. Itse olen armeijan upseerin poika eikä isä minua vapautuksen takia ole karttanut. Oli vaan onnellinen, että pääsin sieltä pois. Mitä ihmeen pelleilyä on olla väkisellä armeijassa, jos ei siellä pysty olemaan. Kenelle sukulaiselle asia on kerrottava? Valehdellakin voi. Toisaalta millaisia ovat sukulaiset, jotka eivät ymmärrä että joku voidaan vapauttaa armeijasta?
Niiden sukulaisten kanssa en olisi enää missään tekemisissä jos noin sanoisivat. Haistattaisin paskat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768