Osaako joku valaista että onko pre-unit Triumpin 5t ja 6t moottorilohkoissa/alakerrassa mitään eroja vai onko nuissa muuta eroa kuin poraus sylinterissä??
lohko
4
808
Vastaukset
- 900 cc
Unohda noi historia huono-valu-lohkot.
samaan hintaan kun niitä husaat, niin saat melko uuden taiwanissa tehdyn nyky-bonnevillen.
900cc
Siinä on paremmat valut ja kestää enemmän viritystä laakerointi, siis parempaa tekniikaa...- meinaatko
jotain uutta mallia triumpilta...
- thaimmaa twin
Onko tota thaimaa-bonnevilleä porattu 900 suuremmaksi ?
Onko jo yoshimura tms sarjaa siihen olemassa ?
Kun sen esim 1400 kokoon sasi, niin sitten se olsikin jo peli,
Nämä 800 ja 800 versiot on aika pliisuja vielä. - tarvitaan
thaimmaa twin kirjoitti:
Onko tota thaimaa-bonnevilleä porattu 900 suuremmaksi ?
Onko jo yoshimura tms sarjaa siihen olemassa ?
Kun sen esim 1400 kokoon sasi, niin sitten se olsikin jo peli,
Nämä 800 ja 800 versiot on aika pliisuja vielä.truxton ja bonneville ovat hitsin tehottomia.
Itsekin olen etsinyt jotain virityssarjaa.
Poraamien yli 1000 kokoon varmaan auttaisi. Mutta kestääkö alakerta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1141755Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik191423- 2141414
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2091324- 1801207
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841088Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151069Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie34926- 74889
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka68829