APUA IHMISET AUTTAKAA MUA!!! oon 14 vee tyttö,ihan RAKASTUNUT sellaiseen rokkaripoikaan
APUA AUTTAKAA
totallyinlove
2
754
Vastaukset
Ei kannata väkisin vääntää jos ei ole faktat tiedossa.Voihan se olla et tämä sinun ihastus ei välttämättä vielä tiedä miten suhtautuisi sinuun tai pelkää jotain..
Hiljakseen tutustutte ja otat siinä samalla selvää niin pitäisi tulla jo selkoa, liika yrittäminen voi karkottaa kokonaan kyseisen pojan!Muusikot on herkkiä sieluja ja se kannattaa pitää mielessä.- näin se on
viesti tuntuu niin teinien rakkaudelta:) ei tosiaan kannata väännellä asioita jos ei ole varmuutta. hiljakseen tutustuminen kannattaa, muusikot ovat herkkiä ja voisit vain poika paran karkuun säikyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498