Kaarinan autokoulu

hyvä paikka

voisivat muut autokoulut ottaa mallia Kaarinan autokoulusta, ja hommata jonkun pinen kentän tms suljetun alueen, jossa oppils saisi lisäksi opetella ajamaan ihan laillisesti niinpaljon kuin sietää, omalla, tai vaikka kaverin autolla, toki tuollainen knettäharjoittelu ei opeta liikenteesät mitään, mut peruutusta, pysäköintiä, mäkilähtöä, kytkintuntumaa yms voisi harjoitella ilman törkeitä lisämaksuja.

Tosin tämän idean vastustajat vetoavat siihen "no sitten oppilas tottuu taas väärään autoon, tulee kallis harjoittelu kun oppilas kohii auton ryttyyn"

Mutta tosiaan voisi muut autokoulut ottaa mallia tuosta...

4

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselyssä

Juuri tällaiset mielipiteet ovat tärkeitä antaa autokoululle!

Kävitkö antamassa mielipiteesi tuohon Kaarinan autokouluun liittyvässä autokoulukyselyssä?

http://autokoulu.notlong.com

(vinkkaa myös kavereille linkistä, kun olet itse käynyt vastaamassa.)

• S

En suosittele kenellekkään ainakaan A-kortin hankkimista täältä autokoulusta.

• Anonyymi

Eräs vanhempi opettaja on melko piikikäs suustaansa nuoria ja jopa vanhempia kohtaan ja opetus on enemmän nujertavaa kuin että kannustavaa,kyseisen henkilön asenne ei enää ole tällä vuosikymmenellä

• M

Miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3554
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3054
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2875
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2700
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2697
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      61
      2424
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2281
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    Aihe