Suckerpunch tulossa äänestettäväksi ;)
http://www.radiorock.fi/ohjelmat/rockin_iltapaiva/rautaa_vai_roskaa.html
Radio Rockilla
55
2435
Vastaukset
- äänestää!!
http://www.radiorock.fi/ohjelmat/rockin_iltapaiva/rautaa_vai_roskaa.html
Ja tämä äänestyshän kestää viikon. - Luamanni
Tämän äänestyshommanhan te idols-arin fanittaja teinit osaattekin jo...
Idols-arska se varmaan foorumillaan jo käskee fanejaan äänestämään.- Etmahdamitään
Koivusella sentään on faneja, joita voi mobilisoida äänestämään. Sulla ei taida olla kohta ketään - tolla asenteella.
Sun asentees on torjuttua ihastusta. Laske asees ja myönnä, et tykkäät A:n musiikista, hiuksista, käsistä, reis... Ei mitään hätää, SE on jo poistettu tautiluokituksesta, vaik se vähän noloo onkin. - äänestyslinkit,
ja hyvä niin. Mitä Ari-faneja me oltas jos ei haluttas, että Ari ja Amoral sais mahdollisimman paljon näkyvyyttä???
- ääni...
ROSKAA!!!
- näköjään
pikku-Hitlereitä riittää, näinkin sivistyneessä maassa kuin Suomessa, ikävää et toisille ei sivistys uppoo millään, harmi.
- tuo on
ja tuli myös äänestettyä se raudaksi. t: vakioprovo :)
- ilman muuta
Jo pelkästään tekona on rautaa saati biisi itse.
- Amoralin
sivuille äänestyslinkit. Siellä on parempi äänestää, kun oli laitettu sivuille poistumislinkkikin.
- raudan puolelle
hopihopi!!
- äänestäwii on
waikeet motiwoida ku ne eka haluis kuulla lewyn eli pikkusormen sijast haluis sen käden ahneit ku owat mut ehkä raudotus onnaa jo täs waihees ;))))
- naurattaa
äänestäwii on kirjoitti:
waikeet motiwoida ku ne eka haluis kuulla lewyn eli pikkusormen sijast haluis sen käden ahneit ku owat mut ehkä raudotus onnaa jo täs waihees ;))))
jo etukäteen tulevat kommentit. ne on yleensä toss r vs r -äänestyksissä hauskinta. Arin dissaajat tuntien ja radiorockin asenteen Ariin tietäen, he varmaan julkaisevat huikeimmat verbaaliset ilotulitukset hellyttävine kirotusvihreineen;''D
- malliin
naurattaa kirjoitti:
jo etukäteen tulevat kommentit. ne on yleensä toss r vs r -äänestyksissä hauskinta. Arin dissaajat tuntien ja radiorockin asenteen Ariin tietäen, he varmaan julkaisevat huikeimmat verbaaliset ilotulitukset hellyttävine kirotusvihreineen;''D
"ari vitu raiskas amiraalin ku tunki siihen väkisi ja teki hunon bisin ja pakoti jäkät muutamaan musikilinjaa" ;)))))
- Arin dissaajat ku
malliin kirjoitti:
"ari vitu raiskas amiraalin ku tunki siihen väkisi ja teki hunon bisin ja pakoti jäkät muutamaan musikilinjaa" ;)))))
on niin vitu kovii ja hyvii itte ;)
- tai yläasteen
Arin dissaajat ku kirjoitti:
on niin vitu kovii ja hyvii itte ;)
koviksia:)))
- on sekä eilen
että tänään päästänyt eetteriin pelkästään, roskaa-mielipiteen edustajia, vaikka rauta-osasto onkin johdossa ;)))) No porukan kommentointi on kyllä ollut, öh, aika viiltävän analyyttistä :DDD, joten ehkä se Jani kuitenkin tässä tekee Amoralille ihan palveluksen.
- ihan samaa
Hyvät naurut saanu noista lähetykseen soittaneista! Varsinkin tänään se yks pohojanmaanmies joka heitti Remu-kortin kehiin :D
- niit jos alkaa
kuuntelemaan niin sille ei loppua tuu. parempi waan duunata kaikki niinku ite näkee parhaimmaks. tosin en oo kuunnellu palautet et waikee sanoo niist mitään mut tapani mukaan sanon kuiteski waik ei oo kysyttykään ;)))
- tainnu mennä
niit jos alkaa kirjoitti:
kuuntelemaan niin sille ei loppua tuu. parempi waan duunata kaikki niinku ite näkee parhaimmaks. tosin en oo kuunnellu palautet et waikee sanoo niist mitään mut tapani mukaan sanon kuiteski waik ei oo kysyttykään ;)))
ironia ihan jakeluun;)Mut rautalangasta, Amoralin musiikki vaikuttaa entistä fiksummalta, kun just noi tyypit EI diggaa siitä;))))
- antas ny jo sen
tainnu mennä kirjoitti:
ironia ihan jakeluun;)Mut rautalangasta, Amoralin musiikki vaikuttaa entistä fiksummalta, kun just noi tyypit EI diggaa siitä;))))
remunki lewätä rauhas. mitä sitä joka juttuun kiskomaan wanhaa miästä ;))) tosin muutamat ei kait muuta musaa ees tiedä ku ganesin wanhat. niil on jotai c-kasettei wuodelt yrjö ja lohikäärme ja niit ne sit weiwaa samal ku rassaa sitä lootaansa ;)))
ja toisaalt sit jotku uskoo kaiken mitä lehdis lukee ku sillon yrjönaikaan ne oli jotain auktoriteettei niin ne ei oo tajunnu et nykysin ei enää ookkaan.
- raudan puolel
jokku on sit mielipiteensä täs waihees sanoneet ;)))
- häikkää
Äänestys poistettu kokonaan. Nyt ei voi spämmäreitäkään syyttää, kun ei voi äänestää kun kerran samalta koneelta. Aamulla kun katsoin, oli tilanne Amoralin hyväksi jotain 54 vs 46.
- siellä tapahtuu
NYT 67% roskaa - 32% rautaa?? WTF???
- Äänestys alkoi uudelleen??
Heti kun Amoral oli Rautaa!!! Paskat koko radio rockille!!
- taas asialla :(
käydään silti äänestämässä.
- taitavatkin olla
taas asialla :( kirjoitti:
käydään silti äänestämässä.
innokkaita ari-faneja. :)
- VARMA tieto!!!
taitavatkin olla kirjoitti:
innokkaita ari-faneja. :)
että häiriköt on nimenomaan innokkaita abreu-faneja, samat jotka kitisee Amoral-itkumuureilla kaikkein äänekkäimmin ;D
- kyllä ohi
VARMA tieto!!! kirjoitti:
että häiriköt on nimenomaan innokkaita abreu-faneja, samat jotka kitisee Amoral-itkumuureilla kaikkein äänekkäimmin ;D
ja pahasti. ;)
- ei valitettavasti
kyllä ohi kirjoitti:
ja pahasti. ;)
mennyt. en väittänytkään että siellä on KAIKKI Annafanit kitisemässä, vaan ne tyhmimmät;))
- hahhhahah
ei valitettavasti kirjoitti:
mennyt. en väittänytkään että siellä on KAIKKI Annafanit kitisemässä, vaan ne tyhmimmät;))
jankutijankuti vaan jankkuhymistelijä. :-)
- tshih hih hii
hahhhahah kirjoitti:
jankutijankuti vaan jankkuhymistelijä. :-)
jankutijankuti vaan palstakyylämartta. :-)
- MUCH
tshih hih hii kirjoitti:
jankutijankuti vaan palstakyylämartta. :-)
INTERESTING...
- aina outoja :DDD
Jotenkin taas tämäkin äänestys kertoo, että Arskalla on sekoja äänestäjiä.
- Radio rock tässä
on töpännyt ja väittävät tietenkin ohjelman sekoiluun tai muuta vastaavaa.
Tiedät kyllä hyvin, että tonne ei voi antaa äänensä kuin yhden kerran niinkuin moniin muihinkaan äänestyksiin ei voi antaa ja aina vedotaan johonkin spämmäämiseen vaikka se ei ole edes mahdollista. - ei kerro
kuin ainoastaan siitä että Arilla on sekoja dissaajia. Radio Rockille aiheuttaa vitutusta jengi joka Aria diggaa.
- äänestää useasti
Radio rock tässä kirjoitti:
on töpännyt ja väittävät tietenkin ohjelman sekoiluun tai muuta vastaavaa.
Tiedät kyllä hyvin, että tonne ei voi antaa äänensä kuin yhden kerran niinkuin moniin muihinkaan äänestyksiin ei voi antaa ja aina vedotaan johonkin spämmäämiseen vaikka se ei ole edes mahdollista.Huomasin sen, ja sen tietää varmasti aika moni.
- nyt miten
äänestää useasti kirjoitti:
Huomasin sen, ja sen tietää varmasti aika moni.
sen teet...
- oikein...
ei kerro kirjoitti:
kuin ainoastaan siitä että Arilla on sekoja dissaajia. Radio Rockille aiheuttaa vitutusta jengi joka Aria diggaa.
Jos yhtäkkiä äänestys pomppaa Amoralille edulliseen suuntaan oudon reilusti, ja sen jälkeen keskeytetään, niin olisiko ne diggaajat tehneet jotain sekoa?
- ei aiheuteta
oikein... kirjoitti:
Jos yhtäkkiä äänestys pomppaa Amoralille edulliseen suuntaan oudon reilusti, ja sen jälkeen keskeytetään, niin olisiko ne diggaajat tehneet jotain sekoa?
kuin haittaa, joten eiköhän ne äänet sieltä dissari-puolelta tule. Sulta?
- vai dissaajat
oikein... kirjoitti:
siinäpä onkin pähkinä purtavaksi...
- sekoja
dissareita.
- kuitenkin tuollaiset
äänestää useasti kirjoitti:
Huomasin sen, ja sen tietää varmasti aika moni.
fanit jotka siinä ohessa pilaavat bändin maineen kun salaisuuudet paljastuvat kaikille.
- äänestykset
vai dissaajat kirjoitti:
siinäpä onkin pähkinä purtavaksi...
tai mikä tahansa joutuu kyseenalaiseen valoon, ovat dissaajat asialla. Muuten diggaajat. Näin se on ollut ja tulee aina olemaan. Ei Koivusessa eikä faneissa VOI olla mitään vikaa mitä mä olen ymmärtänyt.
- Tossa
äänestykset kirjoitti:
tai mikä tahansa joutuu kyseenalaiseen valoon, ovat dissaajat asialla. Muuten diggaajat. Näin se on ollut ja tulee aina olemaan. Ei Koivusessa eikä faneissa VOI olla mitään vikaa mitä mä olen ymmärtänyt.
äänestyksessä ei voi äänestää kahta kertaa evästeiden poistolla.
Sitä tapaa käytetään tietsikkapeleissä että muistista huuhtoutuu edellinen toiminto esim. äänestäminen.. mutta se ei toimi tässä. Näinollen asialla on olleet on nörtit, ei normi tietsikan käyttäjät. - miksi fanit
äänestykset kirjoitti:
haluaisivat tehdä hallaa fanittamalleen bändille?
- oo faneja
kuitenkin tuollaiset kirjoitti:
fanit jotka siinä ohessa pilaavat bändin maineen kun salaisuuudet paljastuvat kaikille.
Se et on fani ei tarkota että on idiootti kuten jotkut täällä virheellisesti päättelee.
- sulje pois
oo faneja kirjoitti:
Se et on fani ei tarkota että on idiootti kuten jotkut täällä virheellisesti päättelee.
sellaista mahdollisuutta, pikemminkin päinvastoin ;)
- toi sun
sulje pois kirjoitti:
sellaista mahdollisuutta, pikemminkin päinvastoin ;)
oma vastauksesi vain vahvisti että ne idiootit on jossain muualla kuin Arin faneissa;D Kiitos yhteistyöstä;)
- on näköjään
porsaanreikä. Helppo spämmätä jos huvittaa.
- muuttamalla
siinä voi äänestää monta kertaa, mutta se ei ole porsaanreikä koska ääntenlaskentasysteemin on helppo se havaita, sillä ip-osoite jää näkyviin. Tiedoksi vaan kaikille. Ja toi sama juttu on aina ja kaikissa nettiääneryksissä, ei mitään uutta. Ihan vaan evästeitä poistamalla ei kuitenkan onnistu.
- äänestää montaa
muuttamalla kirjoitti:
siinä voi äänestää monta kertaa, mutta se ei ole porsaanreikä koska ääntenlaskentasysteemin on helppo se havaita, sillä ip-osoite jää näkyviin. Tiedoksi vaan kaikille. Ja toi sama juttu on aina ja kaikissa nettiääneryksissä, ei mitään uutta. Ihan vaan evästeitä poistamalla ei kuitenkan onnistu.
kertaa??? mä en waan nää siin mitään järkee enkä kyl koko tommosis äänestyksis. ite äänestän harwoin ja kannatan musaa lähinnä kuuntelemal sitä ja ostamal lewyn sikälimikäli en sitä jotain kautta saa muuten .jaa niin ja keikoil sillon tällön.
niin enkä tosiaan näkis waiwaa nörttihommis ja waik yrittäisinki niin wituiks menis koska oon ihan kädetön niis ;))) - jos se ei
äänestää montaa kirjoitti:
kertaa??? mä en waan nää siin mitään järkee enkä kyl koko tommosis äänestyksis. ite äänestän harwoin ja kannatan musaa lähinnä kuuntelemal sitä ja ostamal lewyn sikälimikäli en sitä jotain kautta saa muuten .jaa niin ja keikoil sillon tällön.
niin enkä tosiaan näkis waiwaa nörttihommis ja waik yrittäisinki niin wituiks menis koska oon ihan kädetön niis ;)))ole tarkoitus. Mutta se on hyvä sabotointikeino saada äänestys mitätöityä kuten on nähty.
- on nähty???
jos se ei kirjoitti:
ole tarkoitus. Mutta se on hyvä sabotointikeino saada äänestys mitätöityä kuten on nähty.
en mä waan muist mitään tollast. jos tarkotat sitä swedujen juttuu niin ne spämmäykset oli samaa luokkaa kaikil bändeil. silleehän ne on sen wastanneet. ja itseasias ne ite halus walita joten ei tarkentaneet sääntöjä aluksi ihan tarkotuksel. ja homma meni kuten oli laskettu.
- ari-fanit ollaan
äänestää montaa kirjoitti:
niin enkä tosiaan näkis waiwaa nörttihommis ja waik yrittäisinki niin wituiks menis koska oon ihan kädetön niis ;)))epädemokraattisia :)))
- kommentteja
R&R äänestykseen osallistuneilta:
http://www.radiorock.fi/podcast/default.asp#podcast1335
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966