Tuttuni halukas ostamaan peuran filettä ja paistia multa 5 kg, mikähän on hinta näille ruhon osille?
Ja kiitos EI ääliö-jahti-jussin mahdollisille kommenteille, tiedän et olet myynyt tuhat kiloa peuraa ja saanut satasen kilolta...
peuran liha
6
17839
Vastaukset
- on kaupassa fileen hinta
hyvin voit seurata hinnottelussa noita vähittäiskaupan naudanlihan hintoja. Meillä on myyty peuraa ruho kerrallaan 12€/kg. Ennenmmänkin olisi saatu, mutta kauppasuhde on ollut pitkäikäinen eikä ole haluttu ryöstää.
- noin.....
pitää toimia. Olet rehellinen ja oikeilla kauppameiningillä liikkeellä.
- On sopiva hinta
noin..... kirjoitti:
pitää toimia. Olet rehellinen ja oikeilla kauppameiningillä liikkeellä.
Itse en kyllä moista tavaraa osta.Hirvi on parenpaa.
- makuasioista pidä
On sopiva hinta kirjoitti:
Itse en kyllä moista tavaraa osta.Hirvi on parenpaa.
kiistellä ja olen siinä samaa mieltä, mutta lihan hinnoista sinulla ei ole mitään käsitystä, toki ymmärtää jos vanhemmat ruokkii kun linnunpoikaa, kaupassa ei ole ikänä tarvinnut käydä.
- Weimari
Hullu se ei ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Peuran kilohinta ruhona on 3,90 € kilo.
Jos joku maksaa 12€ kilo, voi häntä vain onnitella ja erityisesti myyjä on oikea kauppamies - oikea vastaus
Weimari kirjoitti:
Hullu se ei ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Peuran kilohinta ruhona on 3,90 € kilo.
Jos joku maksaa 12€ kilo, voi häntä vain onnitella ja erityisesti myyjä on oikea kauppamiesei kysellyt ruhon hintoja, vaan kyseessä oli 5kg erä. Sellaista ei pidä sekoittaa tukkuhintoihin, vaan katsoa mitä kaupan tiskillä joutuisi kyseisistä naudan osista maksamaan, sitten vaan riistalisä päälle ja myymään riistalihaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043