Aukeaako vantaalle kehä III varrelle uusi ip kirppis?
Jotakin huhua ole kuullut, mutta lehdissä en mitään mainosta?
Vantaalle kehä lll uusi kirppis?
10
2718
Vastaukset
- uteliasulla
juu, tänään aukeaa. Osoitetta en tiedä, mutta käsittääkseni idästä päin Jumbon jälkeen siinä lentoasemantien risteysalueella, olisiko vastapäätä retail parkkia. Alueella kauppa nimeltä Puuilo ja moottoripyörätarvikekauppa Allright, googleta niistä osoite. Jostain luin, että ko kirppiksellä on 300 pöytää ja alkuviikosta oli jo yli 100 varattu. Onnea ja menestystä tälle yritykselle!!
- no jaa
Virkatie 7 on osoite.
- kirpparifani
kehä kolmesella on todellakin avattu uus suurkirppis. käytiin siellä eilen ja meno oli aivan mahtava! täytyy itekki varata sieltä pöytä tai kaks. meno näytti niin mahtavalta.
http://www.kirppikset.info/kirppikset/keha-3-kirppis- tässä uudessa
kirpparissa. On iso ja avara paikka ja muutamassa loosissa hinnatkin ihan kohallaan. Suosittelen
- stara88
tässä uudessa kirjoitti:
kirpparissa. On iso ja avara paikka ja muutamassa loosissa hinnatkin ihan kohallaan. Suosittelen
Kannatti käydä, löysin vaikka mitä kivaa vaatetta, uudet Vero Modan farkut, hienon laukun ja ihanat verhot.
- Sano älppärihemmo
stara88 kirjoitti:
Kannatti käydä, löysin vaikka mitä kivaa vaatetta, uudet Vero Modan farkut, hienon laukun ja ihanat verhot.
Iso on paikka, mutta missäs prkl. ne lp-levyt taas luuraa? Reilusti vaan myymään, niin kyllä niitä vielä joku ostaakin kun hinta vaan on kohdillaan.
- iivari
Sano älppärihemmo kirjoitti:
Iso on paikka, mutta missäs prkl. ne lp-levyt taas luuraa? Reilusti vaan myymään, niin kyllä niitä vielä joku ostaakin kun hinta vaan on kohdillaan.
Millä hintahaarukalla noita älppäreitä vois myydä,en oo koskaan myyny enkä kirpparilla hintoja kattonu.Onhan noita tullu aikanaan ostettua uusina.
- onneksi on vaihtoehtoja
iivari kirjoitti:
Millä hintahaarukalla noita älppäreitä vois myydä,en oo koskaan myyny enkä kirpparilla hintoja kattonu.Onhan noita tullu aikanaan ostettua uusina.
tyhjää täynnä.en menis vaikka maksettais.edullisempia on.kaupat myy halvemmalla uutta.on myös valinnan varaa.
- Tara
onneksi on vaihtoehtoja kirjoitti:
tyhjää täynnä.en menis vaikka maksettais.edullisempia on.kaupat myy halvemmalla uutta.on myös valinnan varaa.
Minulla oli viikkopaikka siellä ja myin puhtaita, hyviä merkkivaatteita sopivaan hintaan, en ilmaiseksi sentään. myynti oli melkein plus miinus nolla kun ottaa huomioon matkat sinne (kolmesti vkossa),paikan vuokra ja hälyttimien osto.Henkilökunta ilmeisessti vielä harjoittelee sillä tunnelma oli heidän välillä aikas kireä. Totesin että ei ole minun paikkani vaan pysyn vanhoissa tutuissa paikoissani.
Menestystä kirpparille silti toivotan.
- äläläl
Miks oot kirjoittanut Kehä lll:n pienillä L-kirjaimilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569