Tyhmä nimi ?! :(

NYYHKs_

Onko Diesel tai Susa tyhmiä nimiä koiralle ? :( Vastatkaa rehellisesti .

27

2574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • basenni

      No tuota. Rehellisesti sanottuna EN IKINÄ antaisi minkään eläimen nimeksi DIESEL. Mutta Susa kuullostaa ihan hyvältä :)
      Mikä rotu on kyseessä jos saan udella?? :D

      • NYYHKs_

        Tämä koira on ihan samojedin koira :)


      • NYYHKs_

        Niin siis samojedinkoira ... :D kirjoitin äsken väärin : D


      • Fish fish
        NYYHKs_ kirjoitti:

        Niin siis samojedinkoira ... :D kirjoitin äsken väärin : D

        Minä pidän molemmista nimistä. Sitä paitsi sinä saat itse päättä nimet. Ne ovat omaperäisiä ja kyllä minulla oli marsu jonka nimi oli diesel... Mutta kuitenkin


      • basenni
        NYYHKs_ kirjoitti:

        Niin siis samojedinkoira ... :D kirjoitin äsken väärin : D

        Onneksi olkoon koiran johdosta!
        Ja tottakai saat valita koirasi nimen itse, jokaisella on oma makunsa...tottakai. :)
        Onneksi olkoon vielä!


      • tapasa
        Fish fish kirjoitti:

        Minä pidän molemmista nimistä. Sitä paitsi sinä saat itse päättä nimet. Ne ovat omaperäisiä ja kyllä minulla oli marsu jonka nimi oli diesel... Mutta kuitenkin

        Monta marsuja sul on? tai oli. mulla on ittelläni 2. ja siskoillani on myös. yhteensä meillä on marsuja 8... ja 1 niistä on dieseli.


      • Tarvin apua

        Olen saamassa kaksi tyttö marsua. Ehdoittakaa nimiä. Olen ajatellut Mannaa ja Miisaa tai Miisua.
        Ehdoitelkaa lisää nimiä.


    • nimellisenä kulkeva

      nimiähän ei olekkaan jokaisella on oikeus valita omasta mielestään paras nimi lemmikilleen.Mulla on Lyyli haukku

      • kiiiiitooos !!

        Kiitos !!!! Kun itse pidän Diesel nimestä ... Mutta KIITOS oikeasti !!!!!!!!!!!!!


    • Ja sitäpaitsi, eihän sillä ole mitään väliä onko ne muiden mielestä tyhmiä vai ei! :)
      Jos nimeät lemmikkisi aina niinkuin muut haluat, lemmikkisi nimet eivät enään ole sinun itsesi näköisiä, vaan muiden.

      • NYYHks_

        Kiitos sinulle, näinhän se on =)=)


    • tapasa

      Ei Susa ole. Susa on aivan ihana nimi pikku koiralle. Dieselistä en tiedä, ehkä vähän erilainen kun muut koiran nimet, mutta ei ole tod. tyhmä nimi1 eikä se muille kuulu mitä nimiä annat koiralles! ittelläni on koira jonka nimi on susa.:):) joten...

      • NYYHKs_

        Kiiitos taaas :DDD


    • Kisuliini

      Hyvin kekattu! Taidanpa itsekkin harkita ;)

    • efq

      mitä pahaa susa nimessä on? Meidän kisan nimi on Väinö, joka ei tosiaankaan sovi sille...

      • sille...

        elukalle antaa nimeks vaikka pallihiki jos se omaan korvaan kuulostaa hyvältä.. tarviiko tuommoseenki asiaan mielipiteitä kysellä?


    • uroskoira tää

      ...........

      • NYYHKs_

        Kiiitos kaikille !!! :)


      • miten sen nyt ottaa
        NYYHKs_ kirjoitti:

        Kiiitos kaikille !!! :)

        no diesel on aika KAUHEE ei pahall, susa on ok.


    • embbu!

      no siis diesel kuulostaa aika hyvältä:)

      • DIESEL EHDOTTOMASTI

        Hyviä nimiä on, itse valitsisin Dieselin koiran nimeksi, koska koirat eivät tykkää S-kirjaimista, johtuu siitä, koska käärme SSSuhisee. Ja Susa nimessä on kaksi S-kirjainta. Hyviä nimiä on, mutta samojedinkoiralle sopii mielestäni se Diesel.

        Ps. Muuten Diesel- niminen hevonen on minun hevoseni kanssa samassa tallissa ;)


    • SusatheIhminen

      Ei ole tyhmä mielestäni. Oma nimeni on Susa :D

    • HUORA!

      IHA VITUN PERSEESTÄ LUTKA!

    • *eläimet ensin*

      Kumpikin on nimiä, jotka minun mielestäni voit hyvin antaa koirallesi! Ei kai sillä ole merkitystä, mitä muut ajattelee?! SINUN koirasihan se on ja SINÄ sen koiran kanssa elät. Mieti vain, että koira, kuten sinäkin kannatte nimiänne (yleensä) aina.

    • vinsseli

      Diesel! Ihana :D Miksen oo ite tajunnu, kun oon Vin Diesel fani :D Että kiitoksia vaan vinkistä! Voi olla että joku päivä varastan sun idean.. :)

    • jokaisenvalinta

      Dieselistä tulee mieleen se näyttelijä, Vin Diesel. Antaisin jollekin poikakissalle tai koiralle jos on semmonen touhottaja uhoajavilistäjäluonne... susa on nätti nimi, kävisi hyvin tyttökoiralle varsinkin.

    • Roooooosamaria

      Susasta tulee mieleen mun kissanpennun nimi; Susanna... Ihania nimiä molemmat! Diesel on vähän erikoinen, hyvällä tavalla... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe