Kouvolan sanomat
2
212
Vastaukset
- DarkSideOfTheMoon
Mummeli on ihan oikea uhka...tytär maksaa hoidot ja kulut..se ei työllistä kukkahattutätejä.
Mummo on myös liian läheltä, eli ei juurikaan "rikasta" meidän kulttuuria, eikä ole ratkaisu siihen "huutavaan työvoimapulaan".
Epäilyttävintä tässä on se, että mummo on tullut maahan muka "omalla" passillaan joka on kuitenkin ilmeisesti väärennös-eihän Tamara voi millään olla 80 vuotta täyttänyt, taitaa valehdella tämä teinityttö ikänsä, että pääsisi ravintolaan sisään alaikäsenä, hyi mokoma venäläinen nuorisohuligaani, afrikan sarvesta tulevat nuoret sentään kertovat sen ikänsä oikein vaikka sitä passia ei kiireessä mukaan tullut otettuakaan...
Nyt ihan oikeasti, ihmettelen missä vitussa on Astrid-täti kaikkinen humanitäärisine syineen, vain koskeeko se vain niitä maahantulijoita, jotka tulevat Afrikasta tai Lähi-Idästä?
Sen lisäksi, että maahanmuuttajia väkerretään maahan heppoisin perusten, pitää oikein ajaa pois ne ihmiset, joilla olisi ihan oikea se avun tarve ja huolta pitävä sukulainen suomessa.
Ilmeisesti se pitää olla niin, kuten eräs karkoitettu afrikasta tulija taanoin antoi hesarille lausunnon haastatelussa "minulla on täällä suomessa äiti ja 5-7 veljeä" eli pitää olla noin seitsemän veljestä, niin homma pelaa. - esimerkki siitä
onko hallinto-oikeuden päätöksiin aina luottamista? Miten tämä elin voi olla 100 % aina oikeassa? Eikö koskan tehdä virhearviointeja? Salassapito herättää aina epäilyjä ihmisten keskuudessa.
Mielestäni tämä on sairaan vanhuksen heitteillejättö, jos dementiaa ja parkinsonia sairastavan vanhuksen täytyisi palata yksin venäjälle. Kuulisin mielelläni esim. maahanmuuttokonsultin H. Hertzenin kannanoton tähän asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683