Fretti ja jyrsijä samassa talossa?

......

Tuota noin niin . Kysäisempäs nyt teiltä , että voiko frettiä ja kahta marsua pitää samassa talossa ? Itse fretit ( jos niitä nyt hankitaankaan ) olisivat huoneessani alakerrassa , ja marsut yläkerrassa , portaiden päässä . Suunnittelin , että hommaisin jonkun portin huoneeni ovensuun eteen , olisiko mahdollista ? Nopeita vastauksia !

8

1027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vfhj

Fretti ja jyrsijä ovat verivihollisia eli kannattaako hankkia frettiä jos on jyrsijöitä talossa, ei!

• auttaja

Sinun kannattaa odottaa, että marsut kuolevat ja hankkia sitten vasta fretti. Ja tuskin aikasi riittää marsuille ja fretille. Tämä on minun mielipiteeni. Kannattaa kysäsitä kasvattajalta vielä, ehkäpä hänellä on paras vastaus.

• näin....

Itselläni on kani ja fretti. Toimeen ne eivät kovin hyvin tule. Fretti on ensiksi ihan nätisti kanin kanssa, mutta sitten käy kimppuun. Niskaan. Toisiaan ne eivät stressaa, joten voivat ihan hyvin olla samassa asunnossa. Häkin läpi toisiaan haistelevat ja eivät stressaa koska häkki on suojana. Kaikki yksilöt eivät kyllä varmasti tule yhtähyvin toimeen, mutta meillä on käynyt hyvä tuuri. :)

• taas kerran näitä

Kuinkas paljon oot ottanu freteistä selvää.. näitä kysymyksiä on joka paikka täynnä ja en kukaan varmaan suosittele ottaa jyrsijää ja frettiä samaan talouteen. Stressaavat. Ihan varmasti. Odota että saat reilusti enemmän tietoa freteistä ja nykyiset lemmikkisi ovat poissa.. jos yhtään viittii nähdä vaivaa niin netistä löytyy paljonkin tietoa.

• jhdsjkryhj

Minusta tuo ei ole kovin hyvä idea... Marsut stressaantuvat ihan varmana ja sittenpä saattaakin olla edessä jommankumman, fretin tai marsujen, poisanto. Suosittelen odottamaan että asut yksin tai sitten kun ette enää omista marsuja. Tosin tiedän myös erään tapauksen jossa eräs perhe hankki kaksi tyttöfrettiä kanista ja neljästä grebiilistä huolimatta, mutten silti suosittele =)

• miten voi käydä
        jhdsjkryhj kirjoitti:

Minusta tuo ei ole kovin hyvä idea... Marsut stressaantuvat ihan varmana ja sittenpä saattaakin olla edessä jommankumman, fretin tai marsujen, poisanto. Suosittelen odottamaan että asut yksin tai sitten kun ette enää omista marsuja. Tosin tiedän myös erään tapauksen jossa eräs perhe hankki kaksi tyttöfrettiä kanista ja neljästä grebiilistä huolimatta, mutten silti suosittele =)

Tuttavaltani (tai, no, tiedän ihmisen yhteisen ystävän kautta, en varsinaisesti tunne) kuoli toissavuonna hermeliini fretin hampaisiin... voin kertoa, että näky ei ollut kiva. Karvatuppoja ja verta ympäriinsä. Itse frettitietoisena kielsin ja varoitin häntä ottamasta frettiä taloon missä on kani.

(Fretti asustaa nyt minun luonani, kun tuttava ei suostunut enää pitämään sitä)

Eli siis, fretti ei sovi kotiin missä on kaneja, marsuja, hiiriä, rottia tai muita jyrsijöitä.

• Pirtelöpilli
        miten voi käydä kirjoitti:

Tuttavaltani (tai, no, tiedän ihmisen yhteisen ystävän kautta, en varsinaisesti tunne) kuoli toissavuonna hermeliini fretin hampaisiin... voin kertoa, että näky ei ollut kiva. Karvatuppoja ja verta ympäriinsä. Itse frettitietoisena kielsin ja varoitin häntä ottamasta frettiä taloon missä on kani.

(Fretti asustaa nyt minun luonani, kun tuttava ei suostunut enää pitämään sitä)

Eli siis, fretti ei sovi kotiin missä on kaneja, marsuja, hiiriä, rottia tai muita jyrsijöitä.

Meillä on marsuja, kaneja, gerbiileitä, hamstereita yms. sekä frettejä. Eläimistä muut kuin fretit ovat pakastimessa frettien ruuaksi.

• minä vaan
        Pirtelöpilli kirjoitti:

Meillä on marsuja, kaneja, gerbiileitä, hamstereita yms. sekä frettejä. Eläimistä muut kuin fretit ovat pakastimessa frettien ruuaksi.

kylläpä se fretti taitaa näätäeläimenä olla aika perso lihalle kuin lihalle ja saalistaa varmasti pilkkitoukasta aina niin isoon eläimeen kun vain hengiltä saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4988
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2781
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2544
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1953
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1862
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1709
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      90
      1703
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1583
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1348
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1210
    Aihe