Mitähän halpatekstitysfirmaa plus tv käyttää LEFFA kanavan tekstityksissä, kun ei oikein pysy kärryillä. Usein ihan elokuvan kannalta oleellisia asioita jätetty kääntämättä. Tekstimäärä leffalla noin 1/3 verrattuna esim. että sama elokuva esitettäisiin MTV3:lla
LEFFA KANAVAN TEKSTITYS
4
363
Vastaukset
- on vikaa
hyvin täällä ainakin Leffan tekstitykset toimivat Humaxin boksilla
- nou english
Väittäisin kyllä että vika on tekstittäjässä, olen katsellut kolmella eri boksilla, kaikissa sama vika LEFFA kanavalla, muilla kanavilla ei mitään ongelmaa. Kyllä TOPFIED on kuitenkin boksien kunkku.
- täälläkin
nou english kirjoitti:
Väittäisin kyllä että vika on tekstittäjässä, olen katsellut kolmella eri boksilla, kaikissa sama vika LEFFA kanavalla, muilla kanavilla ei mitään ongelmaa. Kyllä TOPFIED on kuitenkin boksien kunkku.
Ainoastaan leffakanavalla osa tekstityksestä puuttuu.Digiboxi on topfield myös.
- ahri marjalainen
täälläkin kirjoitti:
Ainoastaan leffakanavalla osa tekstityksestä puuttuu.Digiboxi on topfield myös.
mitään ongelmia ole ollut, topfield vaan on yliarvostettu paska. Tekstit näkyy kuten muillakin kanavilla kaikilla bokseilla mitä taloudesta löytyy, vanhasta nokialaisesta lähtien itse kasattuun mediaserveriin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930